داو غرق 1,800 به عنوان ویروس موارد افزایش deflating خوش بینی

توسط ALEX VEIGA و دامیان J. TROISEسهام به شدت کاهش یافت دوشنبه در وال استریت به عنوان coronavirus موارد در ایا

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

توسط ALEX VEIGA و دامیان J. TROISE

سهام به شدت کاهش یافت دوشنبه در وال استریت به عنوان coronavirus موارد در ایالات متحده افزایش یافته است دوباره deflating اخیر خوش بینی است که اقتصاد می تواند به سرعت بهبود می یابند از آن بدترین بحران در دهه ها و بالا بردن شک و تردید در مورد اینکه آیا بازار سوزان باز گشت می توانید تاریخ و زمان آخرین.

میانگین صنعتی داو جونز غرق بیش از 1,800 امتیاز و S&P 500 با کاهش 5.9% آن بدترین روز پس از اواسط ماه مارس زمانی که سهام به حال تعدادی از دلخراش سقوط به عنوان ویروس مستندات آغاز شد.

بسیاری از ناظران بازار شده اند و گفت که باز گشت در بازار از اواخر ماه مارس بود که بیش از حد و منعکس نمی مبرم دولت از اقتصاد است. S&P 500 بسیج 44.5% بین اواخر ماه مارس و جمعه پاک کردن بسیاری از ضرر و زیان خود را به همه گیر.

فروش آید به عنوان coronavirus موارد افزایش در ایالات متحده با برخی از افزایش احتمال زیاد به بازگشایی کسب و کار و بلند کردن اجسام از اقامت در خانه سفارشات. موارد در حال بالا رفتن در تقریبا نیمی از این ایالت با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل روند نگران کننده است که می تواند به شدت به مردم بازگشت به کار و سرمایه گذاری در طول تابستان است.

"جای تعجب نیست که کمبود پیشگیرانه رفتار است منجر به تجدید حیات در COVID-19 نفر از سراسر کشور و بازار سهام است که با داشتن یکی دیگر از روده بررسی" گفت: Chris Zaccarelli chief investment officer به صورت مستقل مشاور داد.

خوش بینی سرمایه گذاران به بهبود سریع در اقتصاد نیز کاهش نیافته توسط فدرال رزرو که شنبه هشدار داد که جاده به بازیابی از بدترین رکود در دهه خواهد بود و متعهد به نگه داشتن نرخ بهره برای آینده قابل پیش بینی.

این عوامل به همراه اخیر در قیمت سهام تنظیم صحنه برای موج فروش پنج شنبه.

S&P 500 با کاهش 188.04 امتیاز به 3,002.10, بزرگترین کاهش از مارس 16. داو skidded 1,861.82 امتیاز و یا 6.9% به 25,128.17. شاخص Nasdaq composite که بالای 10000 برای اولین بار یک روز زودتر از دست 527.62 امتیاز یا 5.3% به 9,492.73.

کوچک سهام شرکت همچنان به تحمل فشار از فروش یک سیگنال است که سرمایه گذاران در حال تبدیل شدن بیشتر بدبینانه در مورد گسترده بهبود در اقتصاد است. این شاخص راسل 2000 کاهش یافت 111.17 امتیاز یا 7.6% به 1,356.22. اروپا و بازارهای آسیایی نیز کاهش یافت.

بازده اوراق قرضه به شدت کاهش یافت, یک نشانه ای از افزایش احتیاط در میان سرمایه گذاران. قیمت نفت نیز کاهش یافته است 8.2% به عنوان سرمایه گذاران دوباره نگران این هستید که یک, افتادن اقتصاد خواهد نیاز به انرژی کمتر است.

تقریبا تمام شرکت ها در شاخص S&P 500 بسته پایین تر است. تکنولوژی های مالی و صنعتی و بهداشتی سهام اختصاص یک تکه بزرگ از بازار گسترده اسلاید. انرژی سهام شد بزرگترین بازنده به عنوان قیمت نفت خام به شدت کاهش یافت. بازده اوراق قرضه کاهش یافت و قیمت طلا نیز 1.1 درصد به عنوان سرمایه گذاران نگران منتقل شده پول به سنتی مطمئن و امن دارایی.

نجات اضطراری تلاش های فدرال رزرو و کنگره کمک کرد بازداشت بازار متناوب 34% ترمز در فوریه و مارس. از آن پس بازار تا به حال شده است موجی از خوش بینی سرمایه گذاران که اقتصاد گزاف گویی خواهد شد تا پایان سال اگر نه زودتر از آن به عنوان کسب و کار بازگشایی و مردم را به بازگشت به کار. اما اعتماد به نفس در این سناریو پایانی به عنوان عفونت و مرگ و میر همچنان به صعود در ایالات متحده و جاهای دیگر.

سرمایه گذاران هنوز هم در حال انتظار برای اطلاعات بیشتر به ببینید که آیا سنبله در COVID-19 موارد نشانه ای از موج دوم ممکن است از عفونت گفت: Charlie ریپلی ارشد سرمایه گذاری برای استراتژیست آلیانز مدیریت سرمایه گذاری.

"ما فکر می کنیم که بهبودی تا حد زیادی در جریان است اما هنوز هم وجود دارد برخی از قطعیت قابل ملاحظه در این راه ما را در پیش رو" ریپلی گفت. "اگر ما می بینیم برخی از بیشتر به دنبال از مردم در حال بازگشت به کار و ضریب اطمینان مصرف کننده چیدن خواهد شد که یک علامت مثبت برای بهبودی سریع تر."

بازار تاریخی باز گشت در آوریل و مه رانده شد در بخشی از یک افزایش در سرمایه گذاران فردی مشتاق به خرید سهام در قیمت های پایین تر با وجود افت تاریخی شغل زیان پیش بینی از غرق شدن سود شرکت ها و رکود اقتصادی جهانی است. این روند منجر به یک رکورد افزایش در حساب جدید باز شده توسط سرمایه گذاران فردی در brokerages و یک رکورد حجم معاملات. این هفته فروش به احتمال زیاد برش را به بسیاری از کسانی که سرمایه گذاران دستاوردهای اخیر.

اضطراب سرمایه گذاران منتقل شده پول بیشتری به دولت اوراق قرضه پنج شنبه ارسال بازده گسترده پایین تر است. عملکرد 10 ساله خزانه داری عملکرد تضعیف به 0.66% از 0.74% اواخر روز چهارشنبه یک حرکت بزرگ است. جمعه گذشته آن را به طور خلاصه افزایش فوق 0.90% و آن را آغاز سال در 1.92%.

وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه گفت که حدود 1.5 میلیون نفر کاربردی برای مزایای بیکاری در ایالات متحده در هفته گذشته نشانه دیگری است که بسیاری از آمریکایی ها هنوز هم از دست دادن شغل خود را حتی به عنوان اقتصاد به تدریج شروع به بازگشایی شده است. آخرین رقم مشخص شده 10th, مستقیم, هفتگی کاهش در برنامه های کاربردی برای بیکاری کمک از آنجایی که آنها در اوج خود در اواسط ماه مارس زمانی که coronavirus ضربه سخت است. هنوز هم سرعت اخراج می ماند در طول تاریخ ،

مشاغل دیگر داده شده اند بیشتر دلگرم کننده است. گزارش های صادر شده در هفته گذشته نشان داد که ایالات متحده بازار کار, شگفت آور تقویت ماه گذشته به عنوان کارفرمایان اضافه شدن 2.5 میلیون نفر از کارگران خود را افزایش دهد. اقتصاددانان تا به حال شده است در انتظار آنها به جای اسلش یکی دیگر از 8 میلیون شغل است.

این گزارش کمک کرده استوک سیتی خوش بینی در میان سرمایه گذاران است که اقتصاد می تواند صعود از آن زمان سوراخ سریع تر از پیش بینی است. اما بانک فدرال تخمین زده شنبه که اقتصاد را کوچک 6.5% در این سال, در خط با سایر پیش بینی های قبل از گسترش 5% در سال 2021. همچنین انتظار دارد که نرخ بیکاری در 9.3% در نزدیکی قله از آخرین رکود تا پایان این سال است. نرخ در حال حاضر 13.3%.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب