Ambrosie می گوید: لامپ کم مصرف نمی, علاقه مند به همکاری با بهار لیگ

تورنتو—سفت Ambrosie می خواستم به مجموعه ای از رکورد مستقیم جمعه.این لامپ کم مصرف کمیسر گفت که او صحبت می کنند

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

تورنتو—سفت Ambrosie می خواستم به مجموعه ای از رکورد مستقیم جمعه.

این لامپ کم مصرف کمیسر گفت که او صحبت می کنند از طریق تلفن و جمعه با سر یک آمریکایی رشدی لیگ فوتبال برای حدود 10 دقیقه است. اما Ambrosie اضافه شده او گفت: Brian جنگل, مدیر عامل شرکت بهار, لیگ, که کانادا لیگ شد و در حال حاضر بیش از حد شلوغ در برخورد با عناصر مختلف از COVID-19 همه گیر به طور جدی در نظر گرفتن یک همکاری بین دو لیگ.

Ambrosie گفت: او گفت: جنگل او خوش آمدید برای ارسال CFL کمیسر یک ایمیل پیگیری. اما Ambrosie گفت: او هرگز درخواست یک پیشنهاد رسمی از جنگل و یا ابراز علاقه در طرح مشارکت.

در روز پنج شنبه, جنگل گفت که او و Ambrosie سخن گفته بود و این که لامپ کم مصرف کمیسر درخواست کرده بود یک پیشنهاد رسمی در مورد همکاری بین دو لیگ. جنگل اضافه شده Ambrosie باز بود به مفهوم خود را که در بهترین حالت یک شات با توجه به هر دو کشور کانادا و ایالات متحده در حال مبارزه با گسترش این رمان coronavirus.

هفته گذشته جنگل گفت: او می خواهم با نزدیک شدن Ambrosie در مورد همکاری که دیدن CFL تیم تمرین و بازی در برابر بهار باشگاه های لیگ در ایالات متحده در ماه سپتامبر.

وقتی پرسیده شد که در مورد جنگل' برنامه هفته گذشته Ambrosie گفت: دو نشده بود سخن گفته بود اما او نگه داشتن همه گزینه های خود را باز.

"من در تلاش برای نگه داشتن ذهن باز به همه چیز" Ambrosie گفت: در آن زمان. "یکی از با کیفیت از این کار این است که سعی کنید به دوستان و ایجاد روابط و کشف تمام گزینه های.

"من فکر می کنم آنچه ما فرمانداران من می خواهم انجام دهید این است پیدا کردن یک بزرگتر در آینده برای این لیگ است. که بدان معنی است که شما باید به باز کردن به افکار جدید است."

Ambrosie اعلام کرد ممکن است 20 بهترین سناریو برای لامپ کم مصرف شد باز مختصر از فصل در ماه سپتامبر با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اما او همچنین تصریح کرد لغو 2020 مبارزات انتخاباتی باقی مانده است یک احتمال است.

Ambrosie با نزدیک شدن دولت کانادا برای کمک. لیگ سه قسمتی پیشنهاد شامل $30 میلیون بلافاصله بیشتر پول به صورت مختصر از فصل و تا به اضافی $120 میلیون در صورت لغو مبارزات انتخاباتی.

بهار لیگ یک رشد فوتبال عمل است. آن را متشکل از چهار تیم — با 38 بازیکن در هر فهرستی که تمرین مشترک و بازی در یک مرکز.

فصل آن معمولا در ماه مارس و به طور کلی به سه هفته طول می کشد. تیم دو بازی در هر کدام و در طول خارج از فصل در لیگ انجام ازمایش اردوگاه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب