اضافه شده 'پا' کمک Gophers' Fleck زمین چهار ستاره در حال اجرا پشت

Hillcrest فوتبال دبیرستان گوینده دان هوستون ساده touchdown تماس برای زمانی که مار'Keise "Bucky" ایروینگ نمرات

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

Hillcrest فوتبال دبیرستان گوینده دان هوستون ساده touchdown تماس برای زمانی که مار'Keise "Bucky" ایروینگ نمرات در طول بازی در خانه در حومه شیکاگو.

"BUCKY برای زمین نشستن کامل هواپیما!"

برای چه مختصر و سنتی هوستون توصیف آن را در شب جمعه سخنان خود به نحوی استفاده شده است در برابر او خود را در درس زبان انگلیسی در روز دوشنبه صبح. دانش آموزان خود را — طرفداران گروه پشتیبانی و بازیکنان شنوایی او را در بلندگو — می گویند تماس بگیرید و تبدیل به یک بیت از یک رکورد شکسته.

"برخی از دانش آموزان من خواهد من" هوستون گفت. "بسیاری از دانش آموزان ... می گویند همه آنها خواهد شنیدن به من می گویند این است که "Bucky این' و 'Bucky که. "

"خوب کسی دیگری را برای انجام کاری!" هوستون گفت: در مصاحبه با مطبوعات پیشگام. "در نهایت آن دسته از بچه ها گام و بقیه هم تیمی های بازی واقعا خوب نیز است."

اما ایروینگ تن هوستون touchdown تماس در فصل گذشته. در 12 بازی ایروینگ به ثمر رساند 28 touchdowns — 22 عجله چهار دریافت یک عبور و یکی در زدن توپ بازگشت. که پرکار مجموع کمک کرد ایروینگ یکی از چشم انداز بالا در ایلینوی و دریافت کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهد از 10 ده برنامه.

با آن رقابت سختی ایروینگ متعهد به Gophers در شنبه تبدیل شدن به تو را پنجم چشم انداز در سال 2021 کلاس با چهار امتیاز ستاره, با توجه به 247sports.com. نهایی خود را چهار دانشگاه, انتخاب شدند, مینه سوتا, Purdue, یوتا و تگزاس مسیحی است.

"پوردو واقعا او را استخدام سخت" هیلکرست مربی تیم فوتبال مورگان ویور گفت. "من می گویند که مینه سوتا بود و سخت تر بر او اوایل, بنابراین من فکر می کنم تفاوت است (Gophers سر مربی P. J. Fleck) قرار داده و در خیلی بیشتر پای کار است."

Fleck و پوردو مربی جف Brohm ایجاد یک رقابت است که از جمله یخی و سریع postgame دادن بین آنها پس از مینه سوتا را 38-31 پیروزی در West Lafayette, Ind., در سپتامبر گذشته. ایروینگ می تواند در خدمت به عنوان یک لایه که دشمنی برای سال آمده است.

در حالی که ایروینگ که نمی توان برای این داستان نگه داشته و اطلاعات خود را در مورد فرآیند استخدام را تحت کاری ادامه داده اند ویور گفت که او اغلب شنیده ام که چقدر او را دوست داشت Fleck.

"او تا به حال هیچ چیز اما چیزهای زیادی در مورد او می گویند," ویور گفت. "شما می توانید ببینید که مینه سوتا برنامه ریزی به سمت بالا. آن را به یک محل خاص وجود دارد و P. J. چیزهایی است که در جهت درست. من مطمئن هستم که این چیزی است که کمک به جذب او به مینه سوتا است."

به عنوان یک دانشجوی سال دوم دبیرستان ایروینگ ضرب و شتم ارشد برای شروع در حال اجرا پشت نقش در هیللکرست یک کلاس 5A مدرسه در ایلینویز' هشت کلاس سیستم. در بازگشت از رقابت در برابر رقیب لمنت او با عجله خیره کننده 303 متری به ثمر رساند و به همه بازها' touchdowns در 27-7 برنده شوید.

"پس از آن بازی است که من واقعا می دانستند که این بچه در حال رفتن به, ویژه" ویور گفت.

به عنوان یک کاربر 5-پا-10 و 185 پوند بازگشت عجله برای 302 متری در برابر لمنت در حال اجرا برای دو touchdowns و عبور دیگر در یک 32-26 برنده شوید.

اما آن ایروینگ رهگیری در حالی که پوشش لمنت 6-پا-2 ستاره گیرنده آنتونی Sambucci که بیشتر تحت تاثیر قرار هوستون در مطبوعات جعبه. Sambucci در حال حاضر یک بازیکن در میشیگان غربی تا به حال ضرب و شتم ایروینگ در دو حرکت می کند اما با تصویب شد کمی underthrown.

"(Irving) تا به حال فقط یک دیدنی و جذاب بازی در جرم, پس از آن او می آید و نگهبانان لمنت بهترین بازیکن در دفاع و او یک انتخاب" هوستون به یاد می آورد. "او مرده بود خسته اما او تقریبا در زد و آن را در. ... که یکی از بزرگتر نقش که من دیده ام او را."

Bucky این Bucky که.

"من تا به حال لذت بردن از دیدن تعداد زیادی از بازیکنان خوب آمده از طریق هیلکرست و او احتمالا الکتریکی بازیکن من تا کنون دیده ام" گفت: هوستون است که در هیللکرست برای 20 سال است. "برخی از چیزهایی که او انجام داده است دیوانه است."

هوستون همچنین هیلکرست پسران بسکتبال مربی و ایروینگ رهبری تیم در امتیاز با 16 امتیاز و یک بازی به عنوان یک تازه وارد. چهار بازیکن از جمله ایروینگ, دریافت کرده اند, استخدام بهره از اواسط عمده برنامه های. آنها قهرمانی کشور آرمان های این زمستان.

"او به ارمغان می آورد فوتبال ذهنیت به بسکتبال و بسیاری از بچه ها نمی تواند مقابله با آن ذهنیت و چقرمگی" هوستون گفت.

ایروینگ یک بازیکن بسکتبال برای اولین بار انتقال از نیروگاه مورگان پارک در طول سال اول. زمانی که ایروینگ یک دانشجوی سال دوم هیلکرست تیم فوتبال رفت 12-1 و پیشرفته به کلاس 5A نیمه نهایی در سال 2018; در سال دبیرستان خود را در این تیم به پایان رسید 10-2 پس از سفر به کشور یک چهارم نهایی.

Central Michigan اولین مدرسه به ارائه ایروینگ بورس تحصیلی و ویسکانسین بود که اولین بار او را بزرگ ده پیشنهاد ویور گفت.

"پس از آن همه چیز فقط سر به فلک کشید و از آنجا برای او که من انتظار می رود" ویور گفت. "او واقعا باور من هنگامی که من به او گفتم آن را که قرار بود به اتفاق می افتد. او واقعا نمی دانم بیش از حد."

دیگر ده بزرگ ارائه می دهد شامل, میشیگان, آیووا ایالتی میشیگان, نبراسکا, ایندیانا, مریلند, و ایلینوی. Gophers حال افزایش اضافه با Naperville, Ill., چهار ستاره ورزشکار Sam Jackson, یک دوست دوران کودکی با ایروینگ در حال حاضر در تو کلاس برای سال آینده.

به ریشه های "Bucky" نام مستعار ایروینگ تا به حال پس قبل از او آمد به هیلکرست. ویور شنیده ام یک داستان در مورد چگونه آن را ممکن است به دلیل ایروینگ تا به حال جفتک انداختن دندان به عنوان یک بچه است که اگر درست است که متناسب یکپارچه با Goldy دندانه دار لبخند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب