با هیچ قانون جدید برای جلوگیری از هزینه دارو تهمت تلاش می کند خود تغییرات - Fri, 24 Jul 2020 PST

واشنگتن – قادر به زمین معامله بزرگ با کنگره برای جلوگیری از هزینه دارو جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ن

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

واشنگتن – قادر به زمین معامله بزرگ با کنگره برای جلوگیری از هزینه دارو جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نقل مکان کرد خود را اجازه می دهد تا واردات ارزان تر دارو همراه با دیگر محدود مراحل است که می تواند برخی از انتخابات سال تجدید نظر شود.

در مراسم جمعه تهمت امضا چهار دستور اجرایی. یکی بود در مورد واردات. دیگران را مستقیم داروسازی تخفیف مستقیم به بیماران ارائه انسولین و EpiPens در شیب تخفیف به افراد کم درآمد و با استفاده از کاهش قیمت های بین المللی به پرداخت برای برخی از مدیکر مواد مخدر.

مغلوب ساختن پیشی جستن بازیگران دستورات خود را به عنوان گسترده, اما آنها عمدتا به روز رسانی در اوایل دولت ایده هایی که هنوز به اجرا نرفته است.

"من unrigging سیستم است که در چند دهه پیر" او اعلام کرد امیدوار کننده "عظیم" پس انداز.

مصرف کنندگان ممکن است متوجه تغییرات فوری از سفارشات انجام می شود باید توسط فدرال بوروکراسی و می تواند در دادگاه به چالش.

دموکرات ها در ضمن مشتاق به قرعه کشی یک تضاد بین مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را گسترده برنامه اجازه مدیکر به مذاکره قیمت های پایین تر با شرکت های دارویی ایده رئیس جمهور حمایت کرده بود به عنوان یک نامزد. یک لایحه توسط سخنران نانسی پلوسی در حال حاضر به تصویب مجلس و هم راستا با نامزد ریاست جمهوری جو بایدن رویکرد است.

جمعه رویداد قطعا این لایحه امضای کاخ سفید تا به حال یک بار برای امید. مغلوب ساختن پیشی جستن به شکایت که شرکت های دارویی شدند "getting away with murder" و امیدوار کننده به آنها را تحت کنترل است. نزدیک به چهار سال بعد همه چیز همان اخیر با وجود برخی اعتدال در قیمت را افزایش می دهد.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را کشیده مشت پلوسی در بیانیه ای گفت. "پس از امیدوار کننده است که او را 'مذاکره مانند دیوانه' برای کاهش تجویز دارو و قیمت آن را روشن است که رئیس جمهور تهمت به معنای مذاکره نمی کند و در همه," او گفت:, و اضافه کرد که اگر تهمت است که جدی در مورد کاهش قیمت او باید به مجلس سنا جمهوری خواهان برای تصویب لایحه خود را.

یک درایو به تصویب عمده قانون در سال جاری متوقف شده در کنگره است. اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن گفته سناتور جمهوریخواه که کاهش قیمت نسخه است: "چیزی که شما باید انجام دهید" بسیاری از باقی می ماند و تمایلی به استفاده از فدرال قدرت به زور داروسازان به شارژ کمتر است.

در ضمن دموکرات کنگره محاسبه است که انتخابات را تقویت می کند دست خود را, و آنها در نهایت قادر خواهید بود به تصویب یک قانون است که اجازه مدیکر به مذاکره قیمت به طور مستقیم. نه طرف در کنگره تا به حال انگیزه ای برای مقابله و کاخ سفید شده است قادر به کار مغلوب ساختن پیشی جستن را.

سال گذشته خانه را تصویب پلوسی را مدیکر مذاکرات لایحه که دربسته در محیط های خارج از جیب هزینه دارو برای افراد مسن و گسترش مزایای این برنامه به عنوان به خوبی. آن را به حال هیچ مسیر رو به جلو در حزب جمهوری خواه سنا و کاخ سفید خواستار آن بیاستفاده.

اما وجود دارد یک جایگزین. دو حزبی سنا لایحه حمایت تهمت متوقف کوتاه از دادن مدیکر قدرت چانه زنی را محدود سالانه افزایش قیمت ها و هزینه های دربسته در محیط برای افراد مسن. این لایحه از مجلس سنا کمیته بود اما هرگز به ارمغان آورد به تمام بدن است.

"این روشن نیست که چرا دولت نکرده بزرگتر فشار به خط آرا به دریافت صورتحساب از طریق مجلس سنا و مقابله با کنگره داده قوی حمایت عمومی برای کاهش هزینه های مواد مخدر" گفت: Tricia Neuman یک مدیکر متخصص با حزبی قیصر بنیاد خانواده.

آمریکایی ها باقی می ماند نگران هزینه دارو با نزدیک به 9 در 10 گفت: در اخیر گالوپ-بهداشت غرب نظرسنجی که آنها نگران صنعت داروسازی خواهد شد استفاده از coronavirus همه گیر به افزایش قیمت. یکی دیگر از گالوپ-بهداشت غرب بررسی نشان داد 65 درصد گویند برگ برنده دولت تا به حال ساخته شده کم و یا هیچ پیشرفت محدود کردن افزایش در هزینه داروهای تجویزی.

این به خصوص مسئله مهم برای افراد مسن که با تکیه بر داروها برای مدیریت مشکلات پزشکی مرتبط با سن. مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت های فرسوده در میان افراد مسن در طول اتفاقی فدرال پاسخ به COVID-19.

داروسازان باقی می ماند شدیدا مخالف به تلاش های دولت برای مهار قیمت ها. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت "تصمیم گرفته است به دنبال رادیکال و خطرناک سیاست به تعیین قیمت بر اساس نرخ پرداخت می شود در کشورهایی که او به عنوان برچسب سوسیالیستی که آسیب بیماران مبتلا به امروز و به آینده" استفان Ubl رئیس دارویی لابی در بیانیه ای گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن به تعویق افتاد تاریخ موثر بین المللی قیمت گذاری سفارش برای یک ماه برای دیدن اگر او می تواند یک معامله با صنعت.

چهار سفارشات خواهد بود:

– اجازه می دهد متحده عمده فروشان و داروخانه ها به واردات مورد تایید FDA مواد مخدر از کشورهای خارجی و فروش آنها در آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی شکایت کرده است که کشورهایی که دولت در تعیین قیمت مواد مخدر با استفاده از مصرف کنندگان آمریکایی. این سفارش شامل یک ویژه ارائه اجازه می دهد تا عمده فروشی ها و داروخانه ها به دوباره وارد کردن انسولین و بیولوژیکی مواد مخدر.

– استفاده از کمترین قیمت در میان دیگر از لحاظ اقتصادی کشورهای پیشرفته به مجموعه آنچه مدیکر پرداخت برای برخی از داروهای تجویز شده در مطب دکتر, از جمله بسیاری از سرطان داروها. این اعمال را به گران ترین داروها تحت پوشش مدیکر را از قسمت "ب" که پرداخت برای مراقبت های سرپایی. داروسازان به خصوص leery از این رویکرد پس از دموکرات ها می خواهید به استفاده از آن به طور گسترده تر اجازه می دهد تا مدیکر به طور مستقیم مذاکره قیمت.

– مستقیم بودجه فدرال مراکز بهداشتی و درمانی به تصویب تخفیف آنها در حال حاضر به انسولین و EpiPens به طور مستقیم به کم درآمد و بیماران است.

– اطمینان حاصل شود که تخفیف داروسازان در حال حاضر پرداخت به نفع مدیران و شرکت های بیمه دریافت می گذشت به طور مستقیم به بیماران زمانی که آنها خرید یک دارو است. کاخ سفید در سال گذشته انصراف یک نسخه قبلی از این پیشنهاد پس از دفتر بودجه کنگره برآورد هزینه آن را مالیات دهندگان $177 میلیارد بیش از 10 سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب