100 سال پیش در شمال آیداهو: هواپیما با کار د لین مطبوعات ناشر سرنشین سقوط کرد - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

Curtiss "مرغ دریایی" قایقهای (شناور هواپیما) در دریاچه کار د لین گرفتار شده بود با وزش ناگهانی باد آن را به عن

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

Curtiss "مرغ دریایی" قایقهای (شناور هواپیما) در دریاچه کار د لین گرفتار شده بود با وزش ناگهانی باد آن را به عنوان swooped برای فرود بر روی دریاچه است.

باد را مجبور کرد به سمت ساحل که در آن خود را از جناح چپ زده خانم ایدا L. چوب به عنوان یک زن مسن که ایستاده بود به تماشای شناگران است. بال ضربه او در پشت سر او به زمین پرتاب شد.

این هواپیما سپس فرود بر روی ورود به سیستم که پاره سوراخ مورد یک پا در قطر در آن هال. خلبان و مسافران ناشر از کار د لین مطبوعات و رئیس جمهور از کار د لین مسابقه قایق رانی شرکت ارتباط بودند و "بد jarred" اما در غیر این صورت شد.

خانم چوب دچار قابل توجه کبودی روی سر و صورت, اگر چه هیچ اطلاعات بیشتر در دسترس بودند در مورد وضعیت او.

این هواپیما تا به حال به برچیده شده و انجام شده توسط بارج به تعمیر قایق فروشگاه که در آن صاحبان آن امیدوار بود که آن را در دستور کار ظرف پنج روز.

از بیس بال ضرب و شتم: بیس بال فصل بود به خوبی در جریان است و اسپوکن سرخپوستان در مبارزه بودند. آنها در مکان پنجم در شش تیم لیگ و آنها تا به حال تحمل دشوار است به ویژه بازی مقابل ونکوور در Natatorium پارک روز قبل از.

سرخپوستان بودند "shy" در کوزه های زیر مشغول چهارم جولای آخر هفته پس مدیر سعی کردم از "سه جوانه زدن hurlers" – به طور معمول بازیکنان موقعیت – بر روی تپه. آن کار نمی کند به خوبی.

"در هر مورد جنین flinger fizzled" نوشت: sportswriter. مدیر در نهایت مجبور به تماس در یک پارچ به پایان مسابقه. سرخپوستان از دست داده 15-6.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب