آخر هفته روز یادبود تساوی جمعیت و باعث هشدار - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

ST. پترزبورگ فلوریدا. – از آخر هفته روز یادبود مارک غیر رسمی شروع تابستان در ایالات متحده به معنای جمعیت بزرگ

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

ST. پترزبورگ فلوریدا. – از آخر هفته روز یادبود مارک غیر رسمی شروع تابستان در ایالات متحده به معنای جمعیت بزرگ در سواحل و هشدارها از مقامات یکشنبه در مورد مردم بی توجهی coronavirus اجتماعی-فاصله گرفتن قوانین و خطر حیات این معضل که به کشته شدن نزدیک به 100 ، 000 آمریکایی.

در همین حال کاخ سفید گسترش آن ممنوعیت سفر علیه کشور ضربه توسط این ویروس گفت: این امر انکار ورود به خارجی ها که اخیرا در برزیل.

معاونین کلانتر و ساحل گشت تلاش برای مطمئن شوید که مردم را در خود حفظ فاصله از دیگران به عنوان آنها آغشته به اشعه بر روی شن و ماسه و در پارک ها و تفریح و سرگرمی سایت در سراسر کشور است.

در منطقه تمپا در امتداد ساحل خلیج فارس فلوریدا جمعیت آنقدر بزرگ است که مقامات در زمان فوق العاده ای گام از بسته شدن در پارکینگ به این دلیل که آنها کامل است.

در روز شنبه نشان می دهد بحث دکتر دبورا Birx هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت که او "بسیار نگران" در مورد صحنه های از مردم ازدحام با هم بیش از آخر هفته.

"ما واقعا می خواهید به حذف تمام وقت های اجتماعی که فاصله کاملا حیاتی است. و اگر شما نمی توانید فاصله اجتماعی و شما در خارج شما باید پوشیدن ماسک," او گفت: ABC "این هفته است."

در میسوری مردم بسته بندی شده کافه ها و رستوران ها در این دریاچه از رشتهکوه اوزارک یک نقطه تعطیلات محبوب با Chicagoans بیش از آخر هفته. یک ویدئو نشان داد که کهنه, استخر, که در آن گردشگران lounged نزدیک به هم و بدون ماسک, St. Louis ایستگاه KMOV-تلویزیون گزارش شده است.

در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا, تیراندازی فوران شنبه شب همراه beachside جاده که در آن بیش از 200 نفر جمع شده بودند و دیده بودند مهمانی و رقص با وجود محدودیت. چندین نفر زخمی شدند و به بیمارستان منتقل می کردند.

"دیزنی بسته است, جهانی بسته است. همه چیز بسته است به طوری که در آن همه می آیند با اولین روز گرم با 50 درصد باز است ؟ هر کسی آمد به ساحل" Volusia County Sheriff مایک Chitwood گفت: در روز شنبه در کنفرانس خبری با اشاره به جمعیت در شهر ساحلی دایتونای منطقه است.

در گرجستان Tybee Island, ساحل پر شده بود با خانواده ها و دوچرخه سواران در ساحل, صندلی بازی, شناگران و بیشتر. اصلی, کشیدن, مردم صف پیاده رو در مرطوب ویلی را یک زنجیره نوار است که به فروش می رساند منجمد کوکتل. اکثر ایستاده بود نزدیک به هم – و نه نزدیک به 6 فوت از هم جدا و هیچ یک عینک ماسک.

اما در نزدیکی یک فروشگاه مواد غذایی, اعضای هیات تحویل مشتریان دستکش و یک شماره برای پیگیری که چگونه بسیاری از مردم در داخل بودند در یک زمان. خریداران خود را به حال ماسک.

مقامات در کالیفرنیا گفت: بسیاری از افراد بودند پوشش چهره خود را و نگه داشتن فاصله خود حتی به عنوان آنها جرأت به سواحل و پارک ها. بسیاری از جنوب کالیفرنیا سواحل شد و باز تنها برای شنا کردن در حال اجرا و فعالیت های دیگر.

در نیویورک Orchard Beach in the Bronx, کودکان و نوجوانان بازی با اسباب بازی ها و مردم نشسته در صندلی تاشو. برخی عینک کت زمستان در یک بازی سرد و روز شادی بخش و بسیاری از عینک و ماسک و نشست جدا از دیگران.

"خوب می شود خارج. هوای تازه. فقط خوب برای لذت بردن از خارج از منزل گفت:" Danovan Clacken که صورت پوشیده شده بود.

ایالات متحده در مسیر به پیش افتادن از 100,000 coronavirus مرگ و میر در چند روز آینده در حالی که اروپا دیده می شود بیش از 169 ٬ 000 دوبلکس مرده با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز است که تقریبا به طور قطع طلب بخشایش تلفات. در سراسر جهان بیش از 5.4 میلیون نفر آلوده شده اند و نزدیک به 345,000 فوت کرده اند.

نیویورک تایمز مشخص ترسناک با اختصاص پنج شنبه کل صفحه به یک لیست طولانی از اسامی کسانی که فوت کرده اند در ایالات متحده است. تیتر: "یک نا معلوم از دست دادن."

در همین حال رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رفت گلف برای دومین روز متوالی پس از بازی هفته گفت: همزمان پنج شنبه برنامه "اندازه گیری کامل با Sharyl Attkisson" که او احساس خوب بعد از دو هفته دوره از اثبات نشده دارو هیدروکسی کلروکین و روي و مکمل های غذایی.

رییس جمهور در این هفته را صرف هل دادن مواد مخدر در مقابل توصیه های بسیاری از دولت او را برتر پزشکی حرفه ای. هیدروکسی کلروکین می تواند کشنده عوارض جانبی.

موضوع پوشیدن ماسک در مکان و اقامت چند پا از هم جدا شده مملو از لحاظ سیاسی با برخی از آمریکایی ها این استدلال چنین قوانین را نقض حقوق خود است.

کالیفرنیا ، مایک DeWine از اوهایو است که هدف چنین تظاهرات اصرار احتیاطی نباید حزبی مسئله است.

"این است که در مورد این که آیا شما در حال لیبرال یا محافظه کار چپ یا راست جمهوری خواه یا دموکرات" DeWine گفت: در ان بی سی "دیدار با مطبوعات است." "آن شده است بسیار روشن چه مطالعات نشان داده اند, شما به پوشیدن ماسک برای محافظت از خودتان را تا آنجا که برای محافظت از دیگران است."

منتقدان chided دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم که بارها خواست ویرجینیایی به پوشش چهره خود را در مکان های عمومی, برای غذای کلمات خود را زمانی که او مطرح ماسک-کمتر برای عکس با ساکنان این آخر هفته. یک سخنگوی دفتر والی گفت که نرتهم آورده اند باید یک ماسک با او – که او تا به حال شده است در انتظار به نزدیکی هر کسی.

روز یکشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برزیل اضافه شده به لیست کشورها آن را ممنوع اعلام کرده است سفر از. برزیل دوم تنها به ایالات متحده در گزارش coronavirus موارد است.

این ممنوعیت که طول می کشد تا اثر چهار شنبه, امر به اتباع خارجی که در کشور برزیل در 14 روز قبل از آنها امیدوار به ورود به ایالات متحده است. آن را نمی شود به شهروندان ایالات متحده و یا حقوقی مقیم دائم و یا برخی از بستگان خود را.

در سراسر اروپا و در ضمن یک معجونی از محدودیت های مسافرتی به نظر می رسد در افق اغلب با توجه به آنچه گذرنامه بازدید کنندگان حمل.

آغاز و تا روز دوشنبه فرانسه و آرامش بخش از مرز و محدودیت اجازه می دهد در کارگران مهاجر و خانواده های بازدید کننده از دیگر کشورهای اروپایی است. ایتالیا که برنامه ای برای باز کردن منطقه ای و بین المللی مرزهای ژوئن 3 در یک پیشنهاد برای افزایش گردشگری است که در حال حاضر اجازه می دهد مردم محلی به سواحل در مناطق خود را با محدودیت.

برای اولین بار در ماه وفادار با تجمع در میدان سنت پیتر به صورت سنتی پنج شنبه پاپی برکت اما آنها را نگه داشته و فاصله آنها از یکدیگر است. برخی از 2000 نفر از مسلمانان جمع آوری شده برای عید فطر نماز در یک مجموعه ورزشی در پاریس و حومه فاصله 3 فوت (1 متر) از هم جدا و با پوشیدن ماسک.

Beachside و جوامع در انگلستان خواست لندن و دیگران به دور ماندن پس از قوانین بودند کاسته اجازه می دهد تا مردم را به درایو هر فاصله برای ورزش و یا تفریح و سرگرمی. جنوب شهر ساحلی برایتون گفت: "Wish you were here – اما نه فقط رتبهدهی نشده است." ولز نگه داشته تا آن "بعد" گردشگری, کمپین یادآوری به مردم است که آن هتل ها و رستوران ها و مکان های توریستی هنوز بسته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن