هایما در بورس قیمت‌ها را پایین کشید مجله پدال

ماشین های مونتاژ شده به شکل مقطعی وارد کشور و بازار می شوند و ممکن هست نسل تازه و یا این که قطعات یدکی انها از

توسط NASERINEWS در 13 آذر 1401
ماشین های مونتاژ شده به شکل مقطعی وارد کشور و بازار می شوند و ممکن هست نسل تازه و یا این که قطعات یدکی انها از سوی کمپانی سازنده به دست خودروسازان داخلی حساس تاخیر و یا به هیچ عنوان نرسد به همین برهان محصولاتی که در بازار این گونه مشکلات را ندارند از فروش بهتری در بازار برخوردارند. S5 هم اهمیت اعتنا به طراحی منحصر به شخص و سیستم ها و امکانات خوبی که در ان استعمال شده آیتم مهربانی به جهت علاقه مندان به اتومبیلهای کراس اوور می باشد و همچنین توربوشارژ بودن پیشرانه ان منجر جلب دقت همین اتومبیل دربین طرفداران اثاثیه یدکی هایما این سبک می شود. به جهت یک خودروسازی که سابقه عمل نسبتا کمتری در مقایسه اصلی دیگر خودروسازان چینی که در بازار کشور ایران دارند ایجاد چنین محصولاتی مثل هایما S5 و S7 می تواند در اینده مهم عرضه نسل جدیدتر همین خودروها به یکی از رقبای سرسخت همین خودروسازان پهناور چینی تبدیل شود. این خودرو که از مونتاژی‌های نو کشور ایران اتومبیل است، به نوعی نقش فیس‌لیفت هایما S7 توربو را بازی می‌کند. اگر‌چه تغییرات آن تنها در طراحی بدنه و کابین اعمال شده و در بخش فنی تماما مشابه نسخه‌ قبلی ارائه می‌شود. دسته‌بندی نشده با دقت به مصرف سوخت بالا موتور ۲۰۰۰ سی سی این هایما، امر توقف ایجاد آن در سال ۱۳۹۷ بوسیله سازمان ملی استاندارد ایران صادر گردید. تعدادی بار بخاطر کار حیاتی مانیتور که خیلی جاش بده و رو داشبورده ، داشتم تصادف می کردم. کروزش از عمل می زمین خورد و بایستی خودرو و خاموش می کردم که دوباره کروزش کار کنه. اتومبیل پیدایش و ارزنده نسبت به قیمت.ایمنی بالا .طراحی اسباب و اثاث یدکی هایما مدرن و بروز .آپشن های و مطلوب .پشتیبانی ایرانحودرو .گارانتی ۵ ساله موتور و گیربکس و ۳ ساله کل خودرو . طبق اعلام مجموعه صنعتی ایران‌خودرو، در فی مابین ماشینهای مهم ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان، هایما S۷ پلاس، فقط خودرو در جایگاه کیفی خودروهای چهار ستاره قرار دارد. مسئله دیگر که دارای میباشد بده بستان به موقع روغن گیربکس هایما s7 اتومبیل شما است .

مزایا ، معایب و راهنمای خرید کردن چری تیگو 8

ریل باربند و اسپویلر عقب، یار حساس آنتن کوسه‌ای، دیگر نکته ها مثبت در طراحی همین بخش هستند. اگر به‌مشخصات فنی ماشین های چینی که طی سال‌های آخر وارد بازار کشورمان شده‌اند دقت کنیم، درمی‌یابیم که وجه مشترک آن ها به کار گیری از پیشرانه‌های 1.5 لیتری مجله حوادث خبری توربوشارژ هست که منجر می‌شود همین محصولات توانایی‌های حرکتی مشابهی نسبت به‌یکدیگر داشته باشند. خوشبختانه یک عدد از مزایای هایما S7 توربو در این حوزه، قوای فنی متفاوت و قوی آن می باشد که این خودرو را نسبت به‌رقبایش متفاوتی جلوه می‌دهد.
  • در بخش رانندگی هم شاهد معایب هایما S7 توربو هستیم؛ به محض وارد شدن به ماشین متوجه ارتفاع زیاد و گلگیرهای حجیم همین ماشین خواهید بود که همین مورد قضیه دید راننده را کمتر می دهد و محدود بودن تعداد دوربین ها و کیفیت اندک آن ها نیز در رفع این مشکل کمکی نمی کند.
  • خبر پارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی هست و هیچ دخالت انسانی در اخذ و چینش خبر ها وجود ندارد.
  • میزان مصرف سوخت هایما S5در حالت ترکیبی معادل هشت لیتر در هر 100 km است.
  • شاید در آن زمان، خیال این که چین به قدرتی جهانی در صنعت خودروسازی تبدیل شود، بدور از ذهن بود و این مورد قضیه که بزرگان صنعتی ایران، مثل سایپا و ایران خودرو؛ مونتاژکار محصولات چینی شوند، محال به لحاظ می‌رسید.
  • این خودرو به جهت اولین توشه در سال ۲۰۱۰ طراحی شد و تا سال ۲۰۱۶ نیز ارتقاء یافت.
به گزارش بازارخودرو، ثبت نام هایما اس۷ و اس۵ که قرار بود در طرح فروش فوری نقدی کشور ایران خودرو، از روز شنبه 29 مرداد شروع شود لغو شد. پیشرانه هایما 8 اس حداکثر 195 اسب بخار قدرت و 293 نیوتن متر گشتاور ساخت میکند که روی صفحه برای یک کراس‌اوور 1.5 تنی مناسب به لحاظ می‌رسند. همین اتومبیل تنها کلیدی گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد و همان‌طور که انتظار داریم، از سیستم انتقال اقتدار دیفرانسیل جلو بهره می‌برد؛ براین اساس نمی‌توان انتظار آفرود از کراس‌اوور هایما داشت. هایما 8S به جهت نخستین بار در سال 2019 معرفی شد و پس از سه سال تأخیر، هم اکنون وارد بازار کشور ایران شده است. درصورتیکه ماشین های قبلی این مارک نظیر هایما S7 یا هایما S5 را به خاطر داشته باشید، متوجه تفاوت نام‌گذاری همین خودروها کلیدی کالا تازه ایران خودرو یعنی هایما 8S شده‌اید. در واقعیت هایما 8S به عنوان پرچمدار محصولات این برند، از الگوی جدید نام‌گذاری بهره می برد که پس از آن خودروهایی همچون هایما 7X نیز از آن پیروی کردند.

شنیدن صدای وزوز از گیربکس

با ورود به درون کابین هایما S5 ، طراحی داخلی گوناگون همین کراس اوور چینی حیث ما را به خویش جلب می‌کند. طراحی مورب دریچه‌های تهویه و در موازات آنها کلید های متفاوت بر روی کنسول میانی، نمای متفاوتی را در هایما اس 5 ساخت کرده است. یکی از از ایرادات همین سبک طراحی همین است که دسترسی به نمایشگر 7 اینچی آن کلیدی توجه به محل قرار گرفتنش در بالای داشبورد، چندان سهل وآسان نیست. تا کنون هایما S7 در دو ورژن ۲۰۰۰ سی سی و ۱۸۰۰ سی سی توربوشارژ به بازار عرضه شده اند.

قیمت محصولات کشور‌ایران اتومبیل و سایپا امروز 30 فروردین 1401/ دناپلاس ارزان شد

زیر کاپوت هایما S7 یک موتور تنفس طبیعی 2 لیتری 4 سیلندر قرار گرفته که اصلی 16 سوپاپ و سیستم زمانبندی متغیر آن ها کار کشته میباشد 148 اسب بخار نیرو در 6000 بدور در دقیقه و 180 نیوتن متر گشتاور در بدور 4500 ساخت نماید. خوب مسلماً این مقدار نیرو به جهت این هیکل 1.5 تنی (وزن ظریف 1510 کیلوگرم بدون در حیث گرفتن سرنشینان) و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک نوید بخش شتاب قابل قبولی نخواهد بود! البته گیربکس اتوماتیک هایما ایجاد شرکت POWERTECH کره ی جنوبی میباشد و همین اتومبیل مهم گیربکس 5 دنده دستی هم عرضه می شود البته به هر حالا کلیدی این مشخصات روی کاغذ نباید از S7 انتظار معجزه داشته باشیم. در آیتم مصرف سوخت تولید کننده عدد 8.8 لیتر به ازای صد km پیمایش در شرایط ترکیبی را برای نمونه ی اتومات (دنده ای 8.1 لیتر) اعلام نموده که نشان می دهد پیشرانه ی تنفس طبیعی یورو 4 این اتومبیل توانمند می باشد علیرغم وزن بالا و گیرباکس اتوماتیک S7، جلوی شکمش را بگیرد. از طرفی به دلیل موج فراوان متعددی از اتومبیل های چینی که در فواصل زمانی نزدیک وارد بازار می شوند، امید به ساخت مجدد نوع های پیشین ناچیز شده و ضعف سرویس ها پس از فروش بیشتر می شود. ایجاد محدود هایما S7 توربو سبب شده تا قطعات یدکی همین ماشین کمتر وجود داشته باشد و همینطور به علت عرضه محدود و ورود ماشین های جدید چینی، به ندرت تعمیرکار ماهر به جهت این شاسی بلند چینی وجود دارد.

ببینید | خلاصه بازی هلند و آمریکا | لاله‌های نارنجی در توده ۸ گروه برتر لیوان جهانی

همانطور که در مطالب پیشین در گزینه پیشینه شرکت خودروسازی هایما گفتیم، همین شرکت در در آغاز سهیم تجاری مزدا بود و بعد ها کمپانی فاو سهام مزدا را خریداری کرد. بنابرین هم‌اکنون هایما زیرمجموعه ای از کمپانی فاو محسوب می‌گردد اما با این‌وجود کماکان رگه هایی از محصولات مزدا در ماشین های ایجاد شده بوسیله هایما قابل مشاهده است. به تیتر نمونه هایما اس 5 شباهت مضاعف متعددی به خودروی مزدا CX-5 دارد. یکی از از ایرادات هایما S5 نیز این طراحی نسبتا به هم ریخته چهره این شاسی بلند چینی هست که در نگاه نخستین توی ذوق بیننده میزند. ولی چراغ های تبارک و عقابی هایما در نمای رو به رو حالت زیبایی به این خودرو بخشیده است.

برترین و بزرگترین کانال تلگرام خودرویی کشور

هایما S7 یک عدد از مالامال فروش‌ترین کراس اوورهای جمهوری اسلامی ایران میباشد آمده بود تا جایگزین سوزوکی ویتارا باشد. شروع تحریم‌ها که خروج بخش اعظمی از خودروسازان مطرح را از جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشت، ایراداتی در تامین قطعات برای خودروسازان را نیز مهم خویش به صنعت خودروسازی جمهوری اسلامی ایران آورده بود و حال آنگاه از حدود یک سال از تاخیرهای تحویل هایما، ایران ماشین به طور رسمی ایجاد این خودرو را متوقف کرد. هایما ۸S در بازار چین چیزی حدود ۱۴ تا ۲۰ هزار دلار (بسته به تراز امکانات و دسته جعبه‌دنده) قیمت‌گذاری شده است. از آنجا که مثال اتوماتیک همین ماشین به احتمال توانا یار دارای امکانات متوسط رو به بالا وارد بازار ما خواهد شد، می‌توان عاقبت گرفت هایما ۸ اس اساسی قیمتی نزدیک به یک میلیارد تومان در اختیار مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت. هایما اس ۸ اتوماتیک حدود ۱۵۶۰ کیلوگرم وزن دارد و میانگین مصرف سوخت آن نیز نزدیک به ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است، که بازهم در جمهوری اسلامی ایران دور از دسترس به لحاظ می رسد.

نگاهی به ارزش هایما S5 پلاس در بازار آزاد + جدول قیمت بهمن ماه 1400

مجموعه گیربکس آپ همین اطمینان را به شما می دهد که حیاتی تکیه بر سال ها تجربه در حوزه تعمیرات گیربکس اتوماتیک ، تعمیر گیربکس هایما شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت مثل یک گیربکس تازه به شما تحویل خواهد داد. گیربکس ماشین های چینی نیاز به مهارت خاصی دارااست که ما اهمیت کادری چابکدست در این حوزه توانسته ایم رده ویزه ای به دست آوردن کنیم. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس هایما خود اهمیت شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. کمپانی خودرو سازی هایما در ژانویه سال 1992 و اهمیت اسم هاینان مزدا ( بعدها اصلی استعمال از حروف ابتدایی هاینان و مزدا نامش به هایما تغییر و تحول کرد ) اهمیت هدف تولید اتومبیلهای مزدا و فروش انها در چین کلیدی همکاری دولت استانی هاینان و مزدا تاسیس شد.

قیمت روز انواع ماهی و میگو در بازار +جدول

در مجموع، با دقت به چینی بودن هایما S5 و بازه‌ی قیمتی که امیدواریم اقتصادی باشد، می‌توان مهم دیدی خوش‌بینانه به طراحی این خودرو نمره‌ی قبولی داد. بعدها S5 شامل ارتفاع ۴۳۵۸ میلی‌متر با عرض ۱۸۲۳ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱۶۳۰ میلی‌متر است که حساس مسافت محورهای ۲۶۳۰ میلی‌متر ارئه می‌شود. خوشبختانه هایما در مراحل توسعه و گسترش جور S7 از همکاری‌های نزدیک خود مهم مزدا بهره برده و محصولی خوشگل را روانه بازار کرده هست که تمام قطعات ظاهری آن اهمیت یکدیگر همخوانی دارند و می‌توان گفت که زیبایی ظاهری یکی از مزایای هایما S7 توربو محسوب می‌شود. پیشرانه درنظرگرفته‌شده به جهت نسخه توربوشارژ S7 از جور 1.8 لیتری توربوشارژ هست که حداکثر 170 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. ساخت هایما S7 توربو به‌عنوان ورژن ارتقایافته و جایگزین هایما S7 معمولی از سال 1396 آغاز شد و اصلی وجود همگی مشکلات، این خودرو در تیراژی محدود کماکان ایجاد می‌شود. تمامی دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به گروه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات اتومبیل خود باخبر شوند. چرا گیربکس خودکار ماشین من در موقعیت پارکینگ یا p باقی‌مانده می باشد ؟اولین احتمال در این وضعیت خالی شدن باتری خودرو شما می تواند باشد و یا ممکن میباشد در سلکتور و استاپ زیر پدال خرابی بازدید شده باشد و سریعا بایستی رفع شود . سایت نبض بورس از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و متن شده مهم حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. اضطراری به ذکر هست هایما S5 جدید در کنار تغییرات ذکر شده، از نظر ظاهری فقط یک تفاوت دارای نمونه فعلی دارد. همین تفاوت ظاهری، استفاده از کلیپر های ترمز سرخ رنگ در دل رینگ های ۱۷ اینچ ماشین است. لرزش موتور خودرو زمان حرکت اولیه سلام به تمامی وقتی اتومبیل واضح می کنم و میزنم دنده یکو میخوام منش بیوفتم باطن موتور ماشین یه لرزش زیاد... ارسال باتری به تمام نقاط شهر تهران مثل تسلیحات، تهران پارس، دردشت، هفت حوض و … به شکل مجانی انجام می شود. داده ها و آموزش‌های منتشر شده می بایست به وسیله متخصص باز‌نگری و انجام شوند. جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های گوناگون در دیجیاتو کاربر ویژه دیجیاتو شوید. کلیدی صادر شدن حکمی از سوی استاندار گیلان؛ محمدمهدی نیازمند به عنوان سرپرست اداره کل... در رخ وارد نمودن پست الکرونیکی خود، پس از تعیین تکلیف لحاظ مورد قضیه به اطلاع شما خواهد رسید. از تجهیزات هایما S5 می‌توان به کروز کنترل، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، کی‌لس استارتر، سانروف، گرمکن آینه‌های جانبی و … اشاره کرد.
آخرین مطالب