شما هرگز به دنبال LeBron James در زمان مشکل. او همیشه در سمت راست وجود دارد

Drew Brees از آن آغاز شده است گفت: این روز دیگر: "من هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده و یا کش

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

Drew Brees از آن آغاز شده است گفت: این روز دیگر: "من هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده و یا کشور ما است." او پرداختن امکان از بازیکنان NFL بار دیگر به زانو در هنگام پخش سرود ملی این فصل در نور از همه چیز که اتفاق افتاده در آمریکا پس از یک مینیاپولیس پلیس قرار داده و زانو خود را در جورج فلوید گردن برای نزدیک به نه ساعت و کشته شدن او در روز روشن. و توسط راه است ؟ Brees ابراز این نظر قبل از. این چیزی است که او فکر می کند هر چه او گفت در حال حاضر.

بنابراین Brees تمام وقت عالی کارفرمایی بوده و آمار از تمام جهات بر این برای اینکه ناشنوا تن بیشتر برای مرده بودن اشتباه است. او مانند صدا یکی از بچه های سفید که خود را NFL franchises. یا رئیس جمهور.

وجود دارد بدون نیاز به Brees به تعریف تنها برای آن اظهار تعریف شده توسط بدترین لحظه چه بیشتر شده خوب زندگی عمومی به دور از فوتبال. ما باید برای متوقف کردن اقدام به عنوان اگر یک احمق بیانیه — و آن را احمقانه به عنوان چند بار به عنوان Brees است عذرخواهی پس از ساخت آن را — به طور خودکار به شما می شود یک شلاق و سپس به نوعی از زندگی جمله در میدان های عمومی از رسانه های اجتماعی.

این چیزی است که اتفاق می افتد هر چند که اغلب با مشاهیر مشروط به جهان حلق آویز در هر کلمه و در هر موضوع به جز ساحل فرسایش.

اما این در مورد او امروز است. آن است که در مورد LeBron James و راه حق با او رفت و پس از Brees زمانی که او شنیده ام مورد نظر خود. دیگران انجام همان چیزی که البته از تمام رشته های ورزشی و در سراسر نقشه. مایکل جردن که به سختی تا به حال چیزی برای گفتن بیش از نزدیک به 40 سال در مرحله بزرگ آمریکایی ورزش جمعه اعلام کرد او و نام تجاری خود را اهدا خواهد شد $100 میلیون دلار در طول دهه آینده به سازمان اختصاص داده شده به نژادی عدالت پس از مرگ جورج فلوید. بیست و هشت نفر از 30 تیم NBA بیرون آمد و با برخی از نوع بیانیه ای در مورد جورج فلوید که بلافاصله پس از مرگ او یک استثنای قابل توجه بودن نیکز.

"به عنوان شرکت در کسب و کار ورزش و سرگرمی ما نیست هر واجد شرایط بیش از هر کس دیگری به ما ارائه نظر در مسائل اجتماعی" نیویورک نیکز صاحب James L. دولان نوشت: در یک یادداشت به دست آمده توسط ESPN که صدا به عنوان اگر آن را به حال شده است در تشکیل یک پناهگاه امن خود را در Madison Square Garden.

هیچ کس انتظار می رود برای پیدا کردن دولان در این. شما همیشه می توانید پیدا کردن LeBron در چیزهای بزرگ.

او نه فقط یک صدا از ورزش فقط بزرگترین چرا که او بزرگترین ستاره در آمریکا ، در اینجا است که پاسخ اولیه او در توییتر پس از Brees گفت: آنچه که او گفت: قبل از پرستاران کارفرمایی شروع به تقلا بهتر از او تا به حال شده است در یک زمین فوتبال:

"وای ، آن است هنوز هم تعجب آور در این نقطه است. مطمئن نیست! شما هنوز هم نمی فهمم چرا Kap بود زانو بر روی یک زانو? آن را تا به چیزی برای انجام با بی احترامی از ما (پرچم) و سربازان ما (مردان و زنان) که ما زمین رایگان. پدر من در قانون یکی از کسانی که مبارزه را نیز برای این کشور است. من از او پرسیدم یک سوال در مورد آن و با تشکر از او را برای تمام زمان خود را برای تعهد است. او هرگز یافت Kap('s) تظاهرات مسالمت آمیز توهین آمیز زیرا من و او هر دو می دانید چه چیزی درست است و چه چیزی اشتباه است اشتباه است. خدا به شما برکت دهد."

شما هرگز به دنبال او. او همیشه در سمت راست وجود دارد. او همیشه می ایستد حتی زمانی که phonies از کابل امریکا مانند Laura Ingraham از فاکس نیوز به او بگو خفه شو و دریبل. قابل پیش بینی Ingraham در دفاع از حق Brees سفید کارفرمایی به صدای نظرات خود را. در این روند او نشان داده شده یک بار دیگر که اگر صحبت از دو طرف دهان او شد یک رویداد المپیک, او مایکل فلپس.

پس از "آخرین رقص" مستند ما یک بار دیگر revved بحث در مورد مایکل و LeBron که یکی واقعا بزرگترین بازیکن بسکتبال در تمام دوران در حال حاضر که ما می دانیم که می شود بهترین فیلم های مستند. بحث هایی از این دست همیشه حیاتی بودن یک طرفدار ورزش. DiMaggio یا ویلیامز و یا پژمردگی یا راسل یا میکی گوشته یا ذرت ویلی. بردی یا مونتانا یا هر کارفرمایی متعلق با بردی در کارفرمایی بحث است.

در پایان, آنها بازیکنان مختلف. آن را مانند مقایسه سیب و Chevrolets. و آنها را متفاوت از مردان است. مایکل به مثابه راه او در زمانی که او هنوز یک بازیکن و اجتماعی فاصله خود را به عنوان آنجا که ممکن است از مسائل اجتماعی.

LeBron هرگز انجام داده است. او مفتخر پلت فرم او به دلیل استعداد بسیار زیاد و موفقیت او به عنوان بزرگترین بازیکن از زمان خود; کند و این حتی در حال حاضر به عنوان او تلاش می کند را به نفع خود قهرمانی NBA با یک سوم تیم است. او شده است یک حامی برای زادگاه خود از اکران با LeBron James Family Foundation. او شروع مدارس و دریافت J. Walter کندی جایزه شهروندی از NBA است. او بارها و بارها صحبت کردن در برابر این رئیس جمهور برای تقسیم کشور است. او شنیده بود که مایکل براون در میسوری به ضرب گلوله کشته شد و زمانی که یک بچه به نام Trayvon Martin ضرب گلوله کشته شد در فلوریدا و زمانی که اریک گارنر درگذشت در خیابان های جزیره استاتن پس از او بود گفت: "من نمی توانم نفس بکشم."

و او ایستاده بود برای khezri زمانی که Kaepernick در زمان زانو خود را به عنوان بیانیه ای در مورد بی عدالتی اجتماعی و رو به نام "هق هق" توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در این روند همراه با تمام کسانی که زانو زد با او. او ساخته شده است اشتباه و غلط مراحل در طول راه از آنجا که همه می کند. اما در زمان خود در این مرحله او به نمایش گذاشته شده است نوع همان وجدان در مورد عدالت و مسابقه — مسابقه همیشه سوم راه آهن در امریکا — که Arthur Ashe یک بار انجام داد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این را نمی کند LeBron به جکی رابینسون و یا رزا پارکس. اما او نمی توانید به اندازه کافی اعتبار به صورت ایستاده راه او می کند و صحبت کردن و راه او می کند. او نه تنها boldfaced نام از ورزش انجام این کار است. دوباره: او بزرگترین نام. او معروف شده است پس از دبیرستان. اما از آنجا که او به NBA او انجام داده است به همان اندازه برای علل خوب است که اعمال صالح در سمت راست از مسائل مهم که هر آمریکایی ورزشکار حرفه ای از عمر خود را. و معدن.

به عنوان ورزشی جهانی یک بار دیگر به یاد آورد که چگونه صلح آمیز Kaepernick اعتراض شده بود زمانی که او در زمان یک زانو به عنوان Drew Brees وزن بر روی آن است و یک بار دیگر اشتباه در مخالفت با عدم میهن پرستی LeBron یک بار دیگر ایستاد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن