چگونه John Lewis' استادانه مصور خاطرات درخشان مشعل برای نسل بعدی - شنبه, 01 Aug 2020 PST

پنج تابستان پیش در San Diego Comic-Con International, Rep. John Lewis ملبس به نوع لباس و دنده او با پوشیدن یک

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

پنج تابستان پیش در San Diego Comic-Con International, Rep. John Lewis ملبس به نوع لباس و دنده او با پوشیدن یک و نیم قرن پیش از زمانی که او مورد ضرب و شتم تلاش برای عبور از ادموند Pettus پل در شهر سلما در ایالت آلاباما روز او فکر کرد که او قرار بود به مرگ.

سفر از شهر سلما در سال 1965 2015 در سن دیگو بود اما گرجستان کنگره اعتقاد ثابت قدم باقی مانده: حقوق بشر به دفاع از هر موفقیت نسل باید یاد بگیرند که تاریخ چگونه آنها را به دست آورد.

با این ماموریت در ذهن لوئیس سپس نویسنده از یک رمان گرافیکی در 70s (آخرین مصور کتاب منتشر شده بود یک و نیم سال قبل از آن) راه رفتن بر روی کف 2015 Comic-Con – که پرتکاپو جشنواره کمیک و فرهنگ پاپ به فوتبال به عنوان 25 ساله خود: سنگر کت و پیراهن و کراوات و یک کوله پشتی است که برگزار می شود, میوه, مسواک و کتاب.

در سال 1965 بر آنچه شناخته شده به عنوان "یکشنبه خونین" در سلما Lewis – درگذشت جولای 17 در 80 – led حدود 600 بدون خشونت از رسیدن به شکم از سربازان دولت' nightsticks و گاز اشک آور. در سال 2015 به احضار است که حافظه تاریخی لوئیس رهبری در صفوف منظم از طریق بزرگ, bayside کنوانسیون سالن برگزاری یک کودک در هر یک از. "من احساس بسیار نقل مکان کرد و فقط با بودن با بچه ها," او گفت:. "همانطور که می دانید جنبش حقوق مدنی بود که اغلب led توسط کودکان و افراد جوان است."

دلیل Lewis راهپیمایی در Comic-Con همان بود که موجب او برای ایجاد بهترین-فروش حقوق مدنی خاطرات – گرافیک-رمان سه گانه "مارس" (قفسه) – با همکاری نویسنده اندرو آیدین و هنرمند Nate پاول: برای تعامل با افراد جوان شما اغلب باید نمایش بگذارد تاریخچه.

لوئیس می دانستم که این دست اول. به عنوان یک مرد جوان او برای اولین بار در مورد بدون خشونت اعتراض از طریق یک کتاب کمیک. متولد شده در آلاباما لوئیس رشد کرده بود تا خواندن روزنامه کمیک بود و در ابتدا به جذب مصور درس هنگامی که در سال 1957 یاران آشتی منتشر شده "مارتین لوتر کینگ و مونتگمری داستان" یک رنگی 16-صفحه: کتاب های کمیک است که محور رزا پارکس و Montgomery bus boycott.

پس از خواندن این داستان لوئیس در نهایت کشیده به بی خشونت جنبش اعتراضی به عنوان رئیس سازمان. توسط 1963 او جوانترین سخنران در ماه مارس در واشنگتن است.

نزدیک به پنج دهه بعد او تصمیم گرفت برای ایجاد خود خاطرات را در قالب یک رمان گرافیکی پس از آیدین سپس یک دستیار در Lewis' بود به طعنه توسط همکاران در مورد رفتن به کتابهای کامیک. لوئیس گفت: کارکنان خود را در مورد خود و عمیقی با تاریخچه کمیک. کنگره و دستیار الهام گرفته شد همکاری کنند.

نتیجه این است که یک شاهکار از داستان سرایی. "مارس" آثار لوئیس' مسیر از دوران کودکی در تفکیک جنوب sermonizing به جوجه ها – که به او گوش بهتر از برخی از اعضای کنگره به عنوان او بعدها دوست داشتم به شوخی به او اولین جلسه در سن 18 سالگی با پادشاه به خطر ناک آزادی سواری رهبری خود را از دانش آموز خشونت پرهیزی در کمیته هماهنگی و عروج او به یکی از بزرگ "شش" حقوق مدنی رهبران که سازمان 1963 مارس.

طراحی شده تا حدودی توسط پاول را virtuosic هنر روایت می سازد به وحشیانه مرحله نهایی مسابقات در سلما و تصویب قانون حق رای بعد از آن سال. (که باعث سوال: آیا وقت آن نشده است که ادموند Pettus پل بود تغییر نام John R. Lewis پل?)

"مارس" کتاب برنده جایزه ویژه به رسمیت شناختن جایزه کتاب یکی از RFK بنیاد ملی کتاب جایزه برای افراد جوان ادبیات کتاب سه – تبدیل شدن به یک جزء اصلی در برنامههای درسی و کتابخانه ها. لوئیس تور کمیک کنوانسیون ها و کتاب فروشی ها را تشویق به عنوان یک قهرمان که کتاب خوانده شد توسط فرزندان او به دنبال آموزش.

بسیاری از مردم هنوز هم فکر می کنم از کتاب های کمیک به عنوان خالص فرار از واقعیات است. لوئیس می دانستم که آنها می تواند فریبنده راه برای تحویل گاهی اوقات وحشیانه رئالیسم.

"مارس" ایجاد شد به "افراد جوان – نسل دیگری – به احساس امید رویاها و آرمان های مردم است که می خواستم به صورت رایگان" کنگره به من گفت که در طی یک مصاحبه در سال 2013 در مدت کوتاهی پس از ماه مارس در واشنگتن سالگرد 50th. "چه چیزی آن را مانند به درگیر در خشونت پرهیزی در کارگاه; به درگیر با درام اجتماعی; به تجربه یا احساس می کنید کسی از شما ضرب و شتم, تف کردن در شما و یا ریختن آب داغ یا قهوه داغ در شما – دستگیر و به زندان?"

لوئیس گفت: او می خواست خوانندگان "به آن را احساس کنید."

در سال 2014 زمانی که من تعدیل گفتگو با لوئیس و آیدین در یک کمیک کنوانسیون در واشنگتن لوئیس گفت که بخشی از پیام "مارس" بود که برای تشویق خوانندگان جوان به "خوب مشکل لازم است مشکل است." و او اضافه کرد: "من خیلی امیدوار. من خیلی خوش بینانه برای آینده است."

به همین دلیل است که او همیشه می دانست که "مارس" بیش از یک داستان سرایی. در Lewis' دست آن مشعل گذشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن