کوتاه MLB پیش نویس می تواند تاثیر بزرگ در کانادا بیس بال استعداد

دیوید Calabrese و کوپر دیویس می رویم به در این سال MLB پیش نویس بدون انتظارات.دو کانادایی بازیکنان هنوز امیدوا

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

دیوید Calabrese و کوپر دیویس می رویم به در این سال MLB پیش نویس بدون انتظارات.

دو کانادایی بازیکنان هنوز امیدوار به شنیدن نام آنها انتخاب شده توسط تیم های حرفه ای ، آنها فقط می دانم شانس که اتفاق بسیار باریک تر از در سال گذشته.

MLB سالانه پیش نویس شده است و کاهش این سال از 40 دور به پنج. تنها 160 بازیکنان انتخاب خواهد شد از 1,217 در سال 2019.

فشرده فرآیند انتخاب — اقتصادی اندازه گیری به معنای صرفه جویی در لیگ نزدیک به 30 میلیون دلار (ایالات متحده) در امضای پاداش — می تواند به شدت احساس شمالی از مرز.

"شما می بینید بسیاری از سنگهای پنهان از کانادا در پیش نویس هر سال" گفت: Calabrese یک دبیرستان ارشد و outfielder از افرا, Ont. "بسیاری از آنها را (برداشت) در دور بعد و آنها در نهایت سوژه متحرک از روبرو واقعا خوب در لیگ کوچک و یا در لیگ های بزرگ.

"پس از آن واقعا تاسف برای افرادی که تا به حال فرصتی برای این سال انتخاب آنها در حال از دست دادن این فرصت است."

به طور متوسط 21 کانادایی شده اند پیش نویس هر سال از سال 2012 زمانی که پیش نویس نقل از 50 دور به 40.

و مقدار زیادی از استعداد و توان مهار اواخر میدارد و قبل از آن است.

سابق تورنتو بلو جیز جالب راسل مارتین مونترال چهار زمان all-star فراخوانده شد در 17 دور در سال 2002. و 2004 لیگ ملی Rookie از سال Jason خلیج دنباله میلاد انتخاب شد در 22 دور در سال 2000.

"کانادایی ها جالب هستند چون ما معمولا بازیکنان هاکی و من حدس می زنم شما می توانید می گویند ما به عنوان جلا به عنوان آمریکایی, بازیکنان," دیویس گفت: یک تازه وارد در واندربیلت که ورود دوم خود را با پیش نویس است.

"شما می بینید بسیاری از بازیکنان واقعا خوب و بچه ها که رفتن در دور بعد که تبدیل به بزرگ بزرگ leaguers بنابراین شما هیچ وقت نمی دانید که شما به نوعی از دست رفته است."

دیویس outfielder از Mississauga, Ont., انتخاب شد توسط تورنتو در 25 دور در سال 2017, پیش نویس, اما تصمیم گرفت به جای رفتن به مدرسه از امضای pro قرارداد.

او نام خود را به اولین پیش نویس یک تجربه "رویای واقعی" و گفت که او احساس می کند برای بچه ها که نمی خواهد که فرصت این سال است.

دیویس شد به یک شروع با Commodores قبل از COVID-19 معلق NCAA Division 1 فصل در ماه مارس, اما او می گوید که او را بیش از حد نگران بالقوه از دست رفته خود را در پیش نویس دوم فرصت است.

NCAA است که به طور موثر اعطای آن بهار ورزشی ورزشکاران اضافی از واجد شرایط بودن به معنی دیویس هنوز هم به عنوان یک کاربر در شرایط دو و میدانی در سال 2021 حتی اگر او می تواند ارشد آکادمیک.

"من فکر می کنم جالب است. این در واقع باز کردن بسیاری از فرصت های" جامعه عمده گفت. "بنابراین من فکر می کنم بهتر است به آن نگاه کنید که راه از فکر کردن در مورد آنچه آن را به شما صدمه دیده است.

"آن را مانند, 'OK من یک سال فوق العاده در حال حاضر. چه فرصت می توانید استفاده کنم؟"

Calabrese که متعهد به دانشگاه آرکانزاس نیز در تلاش برای گرفتن یک رویکرد مثبت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اما بر خلاف Davis او نمی تواند واجد شرایط برای MLB پیش نویس دوباره تا سال سوم خود را از کالج.

"اگر من همین حالا که فرصت این سال من همیشه می توانید کار سخت تر برای فرصت بعدی," او گفت:. "من فقط در تلاش برای ماندن متمرکز بر اهداف و رویاهای من است. و شما هرگز نمی دانید."

Calabrese در فلوریدا بود برای تازه وارد های تیم ملی را در سفر سالانه مسابقات زمانی که این بیماری همه گیر را لرزاند ورزش جهان است.

تیم نوجوانان بود و در وسط بهار آموزش بازی برابر جیز آبی در TD Ballpark را در دوندین در 15 مارس زمانی که Calabrese شروع به شنیدن rumblings که MLB تا به حال به تعویق افتاد شروع فصل آن.

"این یک کمی از یک شوک در ابتدا اما آن چیزی که حق انجام بدیهی است," او گفت:. "آن شخص که به دور از بازی هر چند.

"شما در حال فکر کردن به خودتان" مرد من می توانم من می تواند در این زمینه در حال حاضر. ... من می تواند بازی بازی من عاشق,' اما همه ما تا به حال برای متوقف کردن و انجام بخشی از ما."

Calabrese و دیویس انجام شده است بهترین خود را به نگه داشتن در بیس بال شکل در حالی که ورزشگاه و امکانات آموزشی توقیف باقی می ماند با توجه به همه گیر. Calabrese یک سه راهی پنبه حلاجی شده و خالص در زیرزمین خانه خود را که در آن او شده است کار خود را در نوسان Davis شده است ترکیب بیشتر در حال اجرا و سرعت به عنوان بخشی از تجدید نظر در برنامه تمرین.

این دو بازیکن در ملاقات سال گذشته زمانی که Calabrese را انتاریو Blue Jays تیم تور Vanderbilt تسهیلات. دیویس یک انتاریو Blue Jays التحصیل حتی ساخته شده برنامه ای برای آموزش با Calabrese در خارج از فصل, اما به همه گیر, متوقف, که بیش از حد.

نه Calabrese و نه دیویس تا هر گونه نشانه ای از مدرسه چه ممکن است در نگاه تنسی یا آرکانزاس آمده سپتامبر و اینکه آیا آنها می شود شاخص به صورت آنلاین و یا در کلاس های حضوری.

اما در حالی که دانشگاهیان باقی می ماند در شار دیویس خاصی است 2021 کالج فصل بیس بال خواهد بود مملو از استعداد است که نبود انتخاب شده در این سال کوتاه پیش نویس است.

و اگر Calabrese به پایان می رسد تا بازی با Razorbacks به جای امضای قرارداد با یک تیم حرفه ای و دیویس انتظار دارد او را به انجام به خوبی در توپ.

"آرکانزاس در حال رفتن به گرفتن واقعا خوب بازیکن بیس بال و اگر او را برداشت توسط یک تیم حرفه ای است که تیم در حال رفتن به یک بازیکن واقعا خوب," دیویس گفت:. "بنابراین او می تواند خوب یا راه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن