Woodbine, سرگرمی, مجموعه هفت. 12 به عنوان تاریخ جدید برای ملکه بشقاب

$1-million ملکه بشقاب باقی خواهد ماند شمال امریکا طولانی ترین به طور مداوم اجرا مخاطرات مسابقه.Woodbine, سرگرم

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

$1-million ملکه بشقاب باقی خواهد ماند شمال امریکا طولانی ترین به طور مداوم اجرا مخاطرات مسابقه.

Woodbine, سرگرمی, مدیر عامل جیم Lawson روز دوشنبه اعلام کرد به باز کردن پا از کانادا تاج سه گانه اجرا می شود هفت. 12 در Woodbine مسیر مسابقه است. ملکه بشقاب قدمت آن به سال 1860 و به طور گسترده ای به عنوان کشور محبوب ترین و شناخته شده اسب مسابقه.

همچنین $125,000 صفحه محاکمه و $500,000 Woodbine اوکس — دو کلید دبستان مسابقه برای ملکه ورق — هر دو برگزار می شود Aug. 15 در Woodbine. اوکس کانادا است که رویداد برتر برای سه سال fillies و باز پا از کانادا سه گانه تاج یا کلاه.

"بخش عمده ای از فکر ما بود و ما تا به حال برای دریافت دبستان نژادها در" لاوسون گفت. "ما می خواستیم به اوکس و صفحه دادگاه به عنوان سرب-ins دوباره به پسران-در مقابل-به-دختران راه اندازی.

"عمده تفکر بود اجازه سه ساله fillies دریافت زمان برای اجرای اوکس و سپس آن را راه اندازی به عنوان یک دبستان در مسابقه برای بشقاب."

ملکه بشقاب دنبال خواهد شد $1 میلیون Woodbine مایل درجه 1 چمن مسابقه خواهد بود که اجرا گردید. 19 در Woodbine مسیر مسابقه است. این را اولین بار است که بشقاب و مایل اجرا خواهد شد در تعطیلات آخر هفته متوالی.

"NBC Sports در حال آمدن است برای (Woodbine مایل)," لاوسون گفت. "ما نمی فکر می کنم آن را درست به اجرا بشقاب و مایل در همان روز.

"آنها هر دو رویداد بزرگ پس آنها را جداگانه نگه دارید."

1 1/4 مایل ملکه بشقاب است که اجرا در Woodbine را Tapeta است برای سه ساله foaled در کانادا. این در اصل برنامه ریزی شده برای اجرا در 27 ژوئن در Woodbine مسیر مسابقه اما در این مسابقه به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

Woodbine, سرگرمی, مجبور شد برای به تعویق انداختن مارس 18 شروع آن '20 اصیل کارت به دلیل شیوع. هفته گذشته Lawson آشکار به آغاز طرح زنده مسابقات اسبهای تروبرد 6 ژوئن در تورنتو بیضی بدون فن.

روز پنجشنبه دولت انتاریو شامل اسب مسابقه — دوباره منفی تماشاگران — در فاز اول آن بازگشایی استان در اقتصاد است. به عنوان یک نتیجه مسابقه اسب داده شد چراغ سبز برای شروع در اوایل روز سه شنبه.

که هموار راه را برای Woodbine به پایبندی به طرح آن از سرگیری مسابقه مهار ژوئن 5 در Woodbine Mohawk پارک و پا زدن شروع تجربه کمپین 6 ژوئن.

در حالی که تجربه مسابقه در Woodbine برگزار خواهد شد بدون طرفداران امید است در ماه سپتامبر محدودیت بوده اند را کاسته تا جایی که برخی از تماشاگران می تواند مجاز به حضور در بشقاب.

و این مهم است که به Woodbine سرگرمی چون صفحه خیلی بیشتر از فقط یک اسب مسابقه. Woodbine مراحل جشنواره در سراسر این رویداد که شامل کنسرت در فضای باز و انواع کارکردهای اجتماعی.

"ما قصد داریم به موضوع به شهر تورنتو و دولت بهداشت دستورالعمل" لاوسون گفت. "اما من فکر می کنم آن را معقول و منطقی به فکر می کنم در پاییز وجود دارد و ممکن است تماشاگران."

ملکه بشقاب برگزار خواهد شد و پس از شروع امریکایی تاج سه گانه. کنتاکی دربی است که به طور سنتی به اجرا در اولین دوشنبه در ماه مه در حال حاضر به هفت. 5.

"ما نمی خواهیم که صفحه در روز کارگر آخر هفته ما نمی خواهید آن را در همان روز به عنوان کنتاکی دربی" لاوسون گفت. "ما می خواستیم آن را در روز شنبه و در حال حاضر به حال Woodbine مایل در سپتامبر. 19 . . . بنابراین سپتامبر. 12 کامل بود تاریخ برای ما است."

برای اولین بار صفحه $1 میلیون Woodbine مایل درجه 1 چمن رویداد اجرا خواهد شد در تعطیلات آخر هفته متوالی.

"NBC Sports در حال آمدن است برای که (مایل)," لاوسون گفت. "ما نمی فکر می کنم آن را درست به اجرا بشقاب و مایل در همان روز.

"آنها هر دو رویداد بزرگ پس آنها را جداگانه نگه دارید."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

لاوسون گفت: Woodbine سرگرمی نیز انتظار می رود به فاش کردن آن تجدید نظر مخاطرات برنامه مدتی این هفته است.

با 1 1/4 مایل ملکه بشقاب شروع بعد از نرمال تا بیش از حد خواهد شد و دو باقی مانده از کانادا تاج سه گانه.

این $400,000 شاهزاده ولز سهام 1 3/16 مایل خاک نژاد است و انتظار برگزار می شود هفت. 29 در فورت ایری مسیر مسابقه است. این $400,000 پرورش دهندگان سهام 1 1/2 مایل چمن مسابقه خواهد Oct. 24 در Woodbine.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن