ویسکانسین دیوان عالی کشور ممکن است حکومت در رای دهندگان پاکسازی قبل از نوامبر

MADISON, Wis. — ویسکانسین دیوان عالی کشور را نمی شنوند شفاهی در یک طرح دعوی در دادگاه به دنبال پاکسازی هزاران

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

MADISON, Wis. — ویسکانسین دیوان عالی کشور را نمی شنوند شفاهی در یک طرح دعوی در دادگاه به دنبال پاکسازی هزاران نفر از رای دهندگان از رول حداقل تا ماه سپتامبر بالا بردن سوال در مورد اینکه آیا قضات خواهد حکومت قبل از نوامبر. 3 انتخابات ریاست جمهوری.

ویسکانسین استیت ژورنال گزارش می دهد که قضات رای دادند 5-2 روز سه شنبه مورد نظر به عنوان بخشی از برنامه به طور منظم. این بدان معناست که اولین که شفاهی می تواند شنیده سپتامبر است. 29.

محافظه کار شرکت حقوقی ویسکانسین موسسه قانون و آزادی شکایت کرد و در سال گذشته به زور حذف مورد 129,000 رای دهندگان که ممکن است نقل مکان کرد. دموکرات ها در مخالفت با تلاش گفت: دولت رای دهندگان سیستم ردیابی نیست همیشه دقیق و که محافظه کاران می خواهند به آن را مشکل تر برای لیبرال متمایل رای دهندگان به بازیگران آراء زیرا آنها را مجبور به ثبت نام مجدد در مناطق جدید در صورتی که در واقع نقل مکان کرد.

رای دهندگان می توانند ثبت نام پیش از انتخابات و در پای صندوقهای رای در روز انتخابات در ویسکانسین اما آنها باید با ارائه مدرک اقامت مانند گواهینامه رانندگی, چک های خرد و یا قبض آب و برق.

در مورد اینکه از نزدیک تماشا در میدان نبرد ویسکانسین -- یک دولت است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنده در سال 2016 فقط 23,000 رای.

یک Ozaukee County قاضی حکومت در ماه ژانویه که به پاکسازی محل را بلافاصله, اما یک دولت تجدید نظر دادگاه معکوس که تصمیم گیری در ماه فوریه است. را به دادگاه تجدید نظر به دیوان عالی کشور و خواسته قضات برای تسریع در حکم. در مورد اینکه از نزدیک تماشا در میدان نبرد ویسکانسین -- یک دولت است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنده در سال 2016 فقط 23,000 رای.

محافظه کار-تکیه قضات برگزاری 5-2 اکثریت اما کوچک خواهد شد به 4-3 در ماه اوت زمانی که لیبرال متمایل جیل Karofsky است سوگند به جای دانیل کلی.

ربکا برادلی یکی دیگر از اعضای محافظه کار اکثریت و کلی بودند تنها دو نفر از قضات که رای برابر قرار دادن پرونده در دادگاه برنامه به طور منظم.

"تحت این دیوان معمولی توجیهی و دهان, بحث, برنامه, مردم ویسکانسین به احتمال زیاد نمی توانید تصمیم گیری در این مورد تا پس از هر یک از ویسکانسین 2020 انتخابات آمده و رفته" برادلی نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب