مایک ماهی قزل آلا نامشخص All-Star Game به عنوان MLB می شود در زمینه - Fri, 03 Jul 2020 PST

خود N-95 ماسک مستقیما در محل مایک ماهی قزل آلا نوازش خط درایوهای آرام در اطراف پایگاه و flyballs در فرشته ورزش

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

خود N-95 ماسک مستقیما در محل مایک ماهی قزل آلا نوازش خط درایوهای آرام در اطراف پایگاه و flyballs در فرشته ورزشگاه. ورزش بزرگترین ستاره و سپس اجازه دهید چیزی drop – او را "راحت" در این COVID-19 محیط زیست و مطمئن نیست او به بازی در این فصل است.

در سیتی زمینه متس دو بار Cy جوان برنده جایزه یعقوب deGrom زد sprints خود را در سطحی مناسب زمینه برداشت شخصی خود را در کیسه ای از توپ بیسبال را پرتاب کردن یک اغل گاو یا حشم موند. در کمدن متری, Baltimore, مدیر براندون هاید تماشای تمرین از پشت ستاره شرق.

"این عجیب و غریب" قرمز ستاره جوی Votto گفت.

در اتباع پارک حداکثر Scherzer limbered با 65 رزین به عنوان جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن پشت کردم به کار در 7:45 صبح در مطبوعات جعبه ممکن بود به گوش بازیکنان صحبت کردن در این زمینه در مورد ویروس.

بدون شک کسانی که احساسات تکرار همه در اطراف رشته های.

بیس بال سعی کرد یک گام دیگر به جلو دوشنبه در اکثر نامشخص تنظیم با بازیکنان در میدان را خالی خانه ballparks برای اولین بار در تمرینات تیم پس از نمایشگاه بازی به پایان رسید, مارس 12.

چند بازیکن از دست رفته بودند: San Diego outfielder تامی Pham, Cleveland outfielder Delino DeShields جونیور و تگزاس مسکن برت مارتین در میان کسانی که آزمایش مثبت برای ویروس.

"من مطمئن هستم که آنها ترس و برخورد با تغییر پروتکل تست. همه از آن متفاوت است" Marlins مدیر همین Mattingly گفت. "اما هنگامی که ما در این زمینه و شروع به کار آن را احساس زیادی مانند آغاز بهار آموزش است."

آن را بسیار عجیب و غریب صحنه در میامی.

در حالی که این تیم مشغول به کار بر روی جدید چمن مصنوعی وجود دارد یک خط طولانی از اتومبیل خارج Marlins پارک زیرا این یک تست سایت برای coronavirus و موارد شده اند صعودی در جنوب فلوریدا.

لیگ اصلی بیس بال اعلام کرد 31 بازیکنان و هفت کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول مصرف برای از سرگیری آموزش به میزان 1.2%. این تست مثبت رخ داده در میان 19 از 30 تیم.

روز افتتاحیه برای تاخیر کوتاه 60-بازی فصل جولای 23. لیگ اصلی بیس بال گفت: All-Star Game, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 14 در ورزشگاه طفره زن لغو شده است.

در Comerica پارک در دیترویت اثرات ویروس احتیاطی مشهود بود.

"وجود دارد Xs در ستاره شرق که در آن ما می توانیم و نه می تواند ایستادن. شما را مجبور به پایین آمدن به میدان و یکی از راه پشت کردن زمینه یکی دیگر از راه" ببر پارچ مایکل Fulmer گفت. "این رفتن به قطعا نگاهی به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به, اما زمانی که ما در حال بازی بیس بال, من می توانید در مورد هر چیزی."

ماهی قزل آلا سه بار MVP آل ها کمی صبر کنید.

لس آنجلس فرشتگان outfielder و همسرش, جسیکا انتظار دارند که فرزند اول در ماه اوت است.

"راستش من هنوز هم احساس نمی کنم که راحت" از 28 ساله ستاره گفت.

"اگر من تست مثبت من به پزشکان و به آنها گفت: من نمی توانستم کودک برای 14 روز یا جس نمی توانید ببینید کودک برای 14 روز اگر او مثبت, ما قصد ناراحت شود," او گفت:.

متس گیر Wilson راموس می تواند همدردی.

"این سخت است در حال حاضر به اینجا" راموس گفت: فکر همسر و فرزندان خود را در فلوریدا. "اما در همان زمان من بسیار خوشحالم که اینجا انجام آنچه که ما عشق را به انجام."

این متس مشغول به کار در سه شیفت جداگانه در طول روز. موسیقی آرام بیش از ورزشگاه سیستم صوتی به عنوان hitters خود را در زمان کاهش. مینی مخروط با فاصله خوبی از هم جدا مشخص شده بخش چمن برای جدا کششی و ورزشهای سبک بدون وسیله.

از شاخ هوا منفجر در فواصل زمانی مختلف یک صدا بیشتر آشنا در فوتبال عمل است. موقت زمین زیر کشت بود pieced با هم در خود برای دفاعی دریل.

"همه چیز که ما می توانید انجام دهید به منظور نگه داشتن بچه ها فاصله از یکدیگر" rookie مدیر لوئیس Rojas گفت.

فیلیز ستاره برایس هارپر به حال خود جمعیت. همسر باردار خود و خود را 10-ماه-پیر پسر همراه او را به فیلادلفیا.

"سه روز گذشته درک آنچه که ما در حال رفتن به انجام در این زمینه درک است که ما را مجبور به پوشیدن ماسک در هر کجا که ما به آن چیزهایی هستند که شما باید برای رسیدن به و احترام به مردم در اطراف شما ... من احساس امن در حال حاضر" هارپر گفت.

در ققنوس آن 102 درجه به عنوان آریزونا دایاموند بکس برگزار شد اولین تابستان تمرین در تحریک تعقیب زمینه بود که سقف بسته است اما پنجره پانل ها در دیوار پشت باز.

مدیر کل مایک Hazen گفت: وجود دو دلیل اصلی برای حفظ این زمینه باز با وجود درجه حرارت بالا. یکی از این کمک با گردش هوا به سعی کنید و اجتناب از ویروس ها و دو آن اجازه دهید این تیم آماده برای بازی در خارج از منزل زمانی که فصل به طور منظم آغاز می شود.

غول پارچ جف Samardzija گفت که او به طور کامل انتظار وجود خواهد داشت طرفداران در صندلی در برخی از نقطه در این سال است.

"من فکر می کنم ما دیده ایم از صاحبان آنها نمی ترسم برای قرار دادن هر کسی در معرض خطر به خصوص اگر آن را می سازد آنها پول" او گفت:.

حتی اگر جلسات تمرین بسته به چند طرفداران دیدم واقعی بیس بال.

رنجرز تگزاس برگزار شد اولین رسمی تمرین در $1.2 میلیارد گلوب زندگی زمینه تحت بسته جمع شدن سقف. زمانی که Rougned بو کشیده و اجرا خانه به سمت راست رشته صندلی در یک intrasquad بازی وجود دارد یک دانش سطحی از تشویق است.

در حالی که جلسه بسته شد به غیر خودی وجود دارد هنوز هم گروه های کوچک از مردم گرفتن تورهای استادیوم جدید و یک درایو خون برگزار می شد در اجتماع.

"من نوع انتظار عجیب و غریب در انتظار همه چیز را متفاوت" مدیر کریس وودوارد گفت: بعد از آن. "من فقط فکر می کنم در کل وضعیت متفاوت است. و این نوع از تم ما ... ما رو به مثبت ماندن و فقط نوع مانند رول با مشت و همه چیز را سر در مقابله با آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن