غربی ویسکانسین مرد می میرد پس از رانندگی به St. Croix County سیلاب

BALDWIN, Wis. — 70 سال درگذشت دوشنبه پس از وانت رفت و از جاده خارج شد و مستغرق در یک خندق به عنوان یک غربی ویس

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

BALDWIN, Wis. — 70 سال درگذشت دوشنبه پس از وانت رفت و از جاده خارج شد و مستغرق در یک خندق به عنوان یک غربی ویسکانسین روستا دست و پنجه نرم کردن با ساعت از باران های سیل آسا که منجر به تخلیه خانه و سنگین سیلاب.

Gary پدر و مادر از زمرد ویسکانسین بود رانندگی با دوج گراند کاروان حدود 5:15 صبح دوشنبه زمانی که او سوار به سیلاب شد که فراگیر در سراسر جاده. او کنترل را از دست داده و فرود در خندق که در آن ون شد پوشش داده شده توسط آب است. پدر و مادر را نجات دادند اما بعد مرده سنت کریکس کلانتر, گفت:.

طوفان از طریق جنوب مینیاپولیس و سنت پل مترو منطقه قبل از deluging غربی ویسکانسین اواخر یکشنبه و دوشنبه که در آن هشت خانواده در St. Croix County روستای بالدوین تخلیه شدند از خانه ها در نزدیکی نهر به یک مرکز جامعه کلانتر سروان. جف Klatt گفت استار تریبیون.

حداقل پنج رانندگان بودند نجات از بام خود را آب گرفتگی وسایل نقلیه در بزرگراه 63 در بلدوین منطقه Klatt گفت.

امتداد آن بزرگراه و بسیاری دیگر از جاده ها و پل ها ساخته شده بودند صعب العبور سنت کریکس شهرستان کلانتر دفتر گفت.

"ما از همه می خواهیم به استفاده از احتیاط شدید اگر شما به سفر" کلانتر شدهاند. "بسیار محتاط از غوطه ور جاده در مناطق کم دروغ و کور گوشه."

در نزدیکی Pierce County روستای Ellsworth گفته مقامات باران غرق بسیاری از پلچک و موضعی ناشی از جاری شدن سیل از جمله همراه بخش هایی از بزرگراه 10.

بزرگراه 29 نزدیکی بهار دره نیز بسته شده و با توجه به ویسکانسین بخش حمل و نقل است.

باران مجموع شامل 9 اینچ در گلنوود شهر که در نزدیکی بالدوین و 8.2 اینچ در هموند.

طوفان همچنین آب گرفتگی جاده ها در شهرهای دوقلو منطقه که در آن نزدیک به 3 اینچ باران رسما اندازه گیری شده که از دوشنبه شب.

اما آب شروع به عقب رفتن تا اواسط صبح روز دوشنبه وجود دارد و هیچ گزارشی از آسیب های جدی است.

در مینه سوتا سنگین باران باعث رانش زمین در بزرگراه 169 جنوب سنت پیتر و در بزرگراه 68 نزدیکی Courtland فقط در شرق New Ulm, مینه سوتا بخش حمل و نقل گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب