کمیسیون صرف 10 میلیون دلار در COVID کمکهای کوچک-کسب و کار grant program - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

تا 1500 Spokane County کسب و کار در مواجهه با مشکلات مالی به دلیل رمان coronavirus به زودی می تواند دسترسی به

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

تا 1500 Spokane County کسب و کار در مواجهه با مشکلات مالی به دلیل رمان coronavirus به زودی می تواند دسترسی به کمک های مالی پس از Spokane County کمیسیون رای به صرف 10 میلیون دلار در فدرال COVID-19 کمک به صندوق یک برنامه جدید است.

کمک مالی به احتمال زیاد خواهد شد برای کسب و کار با 20 کارمند و یا کمتر خواهد شد و به احتمال زیاد محدوده از 5000 تا 10 ، 000 دلار با بیشترین کمک های مالی که نزدیک به $10,000. کمیسیون تصویب بودجه دوشنبه, اما نمی, رای گیری در مورد جزئیات این برنامه تا هفته آینده.

این شهرستان را کنار بگذارند 10 میلیون دلار برای کمک مالی برنامه و 100.000 دلار برای پوشش هزینه های اداری بیشتر اسپوکن گنجانیده شده و بیشتر اسپوکین ولی اتاق بازرگانی است. آن را نیز اعطا بازدید اسپوکن 2.5 میلیون دلار برای خرج کردن در ارتقاء گردشگری برای اسپوکن منطقه است.

بودجه می آید از یک بخش از 90 میلیون دلار Spokane County دریافت شده از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی, قانون تصویب شده توسط کنگره در ماه مارس ، اکثر جوامع موفق به دریافت بودجه برای COVID-19 کمک و بازیابی از طریق دولت است. Spokane County دریافت پرداخت خود را به طور مستقیم از وزارت خزانه داری ایالات متحده و صرف حدود 26 میلیون نفر است. کمیسیون صرف $6 میلیون در اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه تماس با ردیابی تلاش 2 میلیون دلار در PPE برای کسب و کار 2 میلیون دلار در برنامه های غذایی در برداشت دوم و چند میلیون برای PPE برای شهرستان کارکنان و فن آوری اجازه می دهد تا آنها را برای کار از خانه و تنظیم مجدد دفاتر اجتماعی فاصله.

لنس بک مدیر عامل و رئیس جمهور بیشتر اسپوکین ولی اتاق بازرگانی گفت: یک بار در کمیسیون تصویب جزئیات این اتاق به احتمال زیاد نیاز به یک هفته کامل وب سایت و نرم افزار آنلاین با امید به انتخاب گیرندگان در ماه اوت است. او گفت که این نرم افزار خواهد شد به احتمال زیاد استاندارد برای تمام شرکت کنندگان واجد شرایط و کسب و کار خواهد شد به احتمال زیاد رتبه بندی توسط نیاز دارید. کمیسیون مورد بحث و بررسی به استثنای متقاضیانی که دریافت فدرال چک برنامه حفاظت از وام و یا قرار دادن آنها پایین تر در رتبه بندی از کسب و کار است که نه دریافت هر گونه کمک اما هنوز رای دادند در یک رویکرد

کمیسیون مصوب 10 میلیون دلار در روز دوشنبه; کمیسر جاش کرنس گفت: آنها می تواند تصویب بودجه اضافی بیش از 10 میلیون دلار بسته به تقاضا است. بودجه مقدار و چسبناک کردن فرآیند بر اساس آنچه که دولت واشنگتن و وزارت بازرگانی به تصویب رسید و در سطح ایالت. در اوایل این ماه 61 کسب و کار در Spokane County دریافت کمک های مالی اعم از $8000 تا 10000 $در هر چند بیش از 1800 نفر در شهرستان استفاده شود.

کمیسر مریم Kuney گفت: او می خواهم این روند را مشابه دولت رویکرد و او می خواهد به مطمئن شوید که کسب و کار است که دریافت نکرده اند هر گونه کمک و اولویت دارد.

"اگر کسی دریافت نمی کند هر بودجه و آنها واجد شرایط, من می خواهم به آنها ارائه برخی از کمک های مالی. که راه ما قادر به کمک به همه کسب و کار از این" او گفت:.

کرنس و Kuney گفت: 2.5 میلیون دلار در بودجه گردشگری برای بازدید اسپوکن به احتمال زیاد صرف خواهد شد در تاریخ بعد. Kuney گفت: بودجه بدهد آژانس گردشگری فرصتی برای آماده سازی یک کمپین تا زمانی که وجود دارد کمتر جدید COVID-19 نفر از مردم از سراسر منطقه می توانید با خیال راحت سفر Spokane.

"من امیدوار هستم در آن زمان آنها در حال آماده برای قرار دادن این با هم خواهیم بود در یک امن تر از محیط زیست سالم و آن را OK برای مردم آمده است," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب