واشنگتن دولت نوح ویلیامز سهام 2018 حساب برگزار شد در اسلحه توسط افسر پلیس با دوستان و Gonzaga جذب پائولو Banchero - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

از آن زمان نزدیک به دو سال برای نوح ویلیامز برای باز کردن اما سه روز پس از ویروسی ویدیو نشان می دهد یک افسر پل

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

از آن زمان نزدیک به دو سال برای نوح ویلیامز برای باز کردن اما سه روز پس از ویروسی ویدیو نشان می دهد یک افسر پلیس در مینیاپولیس زانو بر گردن یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید ناشی از سراسر کشور تظاهرات واشنگتن گارد احساس زمان شد و در نهایت مناسب است.

"بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار باید دیوونه داستان آنها باید با خوک ها" ویلیامز توییتی پنج شنبه شب. "من واقعا هرگز تا به حال (شجاعت) واقعا بحث در مورد وضعیت من. اما در اینجا یک داستان اتفاق می افتد که چند تابستان با من Lul برادر P و I."

مربوط به صدای جیر جیر بود سیاتل تایمز داستان از یک حادثه مربوط به ویلیامز آینده خود را دانشجوی سال اول فصل با مامان و سابق دبیرستان هم تیمی و دوست نزدیک پائولو Banchero یک five-star basketball چشم انداز از سیاتل O'Dea دبیرستان که با توجه به کار حرفه ای بسکتبال با علامت چند و Gonzaga.

در 19 ژوئن 2018 ویلیامز و Banchero هر دو دانش آموزان در O'Dea بود با حضور Chris Brown کنسرت در رودخانه Ampitheatre در Auburn, Washington, زمانی که آنها به اشتباه برگزار شد در اسلحه توسط King County Sheriff معاون کوری Marcotte آنها به عنوان منتظر ویلیامز خواهر و دوستان دیگر.

با توجه به سیاتل تایمز Marcotte ظاهرا در lookout برای یک سرقت جیپ و با اشاره سلاح خود را در ویلیامز بود که در صندلی راننده از خودرو. چرا که هر دو افراد زیر سن قانونی بودند در آن زمان ویلیامز به عنوان برچسب n. w. در زمان داستان و Banchero است به عنوان برچسب P. B.

واصل طرح دعوی در دادگاه در نوامبر 2018 توسط ایالات متحده دادگاه منطقه یادداشت Marcotte فریاد زد ویلیامز گفتن او را به حرکت می کند.

طرح دعوی در دادگاه اظهار داشت: پس هر سیاتل تایمز: "n. w. شنیده تپانچه ، او سر خود را و دیدم تپانچه اینچ به دور از سر خود را. او به دنبال کردن بشکه از تپانچه. P. B. بود که برگزاری گوشی خود را و آن کاهش یافته است و برگزار شد تا دست خود را. هر دو پسر با توجه به طرح دعوی در دادگاه خواسته Marcotte چرا او با اشاره تفنگ خود را در آنها."

جیپ که ویلیامز رانندگی ثبت شده بود به مادرش Monique و خودرو به سرقت رفته گزارش Marcotte شده است به شرح زیر معلوم بود غلط با توجه به داستان. جیپ بود که ظاهرا به سرقت رفته بود در واقع منتقل شده است.

"در آن لحظه n. w. که آفریقایی آمریکایی معتقد بودند او را به گلوله" طرح دعوی در دادگاه گفت: در هر زمان. "در میان تصاویر دیگر از آمریکایی های آفریقایی تبار کشته شدن او می خواهم در تلویزیون دیده می شود و یا شنیده در مورد رسانه های اجتماعی, n. w. فکر" من نمی توانم باور کنم که این اتفاق می افتد به من!'"

فلوید مرگ موجب بیشتر گفتگو و بحث در اطراف موضوع خشونت پلیس و سیاه پوستان و آمد حدود دو ماه پس از گزارشی 25 ساله سیاه Ahmaud Arbery هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد در حالی که به دنبال در هر دو مردان رانندگی یک کامیون وانت. هر دو مظنون در Arbery پرونده دستگیر شدند و به اتهام قتل, اما نه تا زمانی که 74 روز بعد از این حادثه رخ داده است.

"همه من می توانید انجام دهید این است که دعا برای سیاه و سفید جامعه" ویلیامز همچنین نوشت: در صدای جیر جیر.

Banchero در حال حاضر در نظر گرفته شده چهارم-بهترین دبیرستان چشم انداز در آمریکا به اشتراک گذاشته ویلیامز' جیر و همچنین بستری او در شک و تردید به اشتراک گذاری داستان خود را با مردم است.

"نه من فرض" Banchero نوشت خود را صدای جیر جیر که مربوط با یک دست بر روی صورت شکلک و دعا دست از emoji. "زمان من تقریبا 2 سال به صحبت می کنند در آن. شما واقعا هرگز درک وزن چیزی است تا زمانی که آن را سمت راست وجود دارد در مقابل شما (به معنای واقعی کلمه)."

روز چهارشنبه ویلیامز همچنین یک صدای جیر جیر از فیلم نشان دادن هنوز هم-در جریان تظاهرات در مینیاپولیس.

در این گزارش ثبت شده توسط Marcotte افسر را انکار می کند و با اشاره سلاح در Williams اما اذعان دارد او با نزدیک شدن به جیپ با اسلحه خود را کشیده شده است. بر اساس این گزارش ذکر شده توسط بار ویلیامز بود "شفاهی uncooperative و از من پرسید چرا من تفنگ اشاره کرد و در او."

ویلیامز و Banchero دستور داده شد به خروج از خودرو با توجه به داستان و ویلیامز بود دست به دستبند محکم و محکم بر روی کاپوت خودرو. طرح دعوی در دادگاه نیز متحده ویلیامز "غیر ارادی ادرار در خود را از ترس."

دوستان و O'Dea هم تیمی های ادعایی در دعوی تجربه آنها دچار آسیب های روانی و ناشی از آنها را به توسعه بی اعتمادی از پلیس.

سفید رودخانه Ampitheatre حادثه در حال حرکت تنظیم جدید استفاده از نیروی دستورالعمل در شهرستان کینگ کلانتر در زمانی که نمایندگان می تواند تهدید رانندگان با نیروی مرگبار در هر زمان و در هر دو ویلیامز و Banchero دریافت شهرک – $30,000 برای ویلیامز و $20,000 برای Banchero.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن