Walmart, Target, رها واشنگتن کالا NFL - Mon, 06 Jul 2020 PST

غول خرده فروشی وال مارت اعلام کرد که دیگر نمی خواهد به فروش واشنگتن NFL, کالا, زیر, تیم فوتبال حرکت به ارزیابی

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

غول خرده فروشی وال مارت اعلام کرد که دیگر نمی خواهد به فروش واشنگتن NFL, کالا, زیر, تیم فوتبال حرکت به ارزیابی مجدد آن نام یک دیکشنری-تعریف نژادی لکه دار کردن.

روز دوشنبه خارج سایت برای NFL کشباف نمایش داده می شود نام و آرم برای 31 فرانچایز به استثنای واشنگتن تیم. هدف نیز حذف محصولات از واشنگتن تیم. این شرکت شامل یک بالش و استیک چاقو مجموعه ای از وایکینگها مینه سوتا و پوشاک برای منطقه دیگر تیم های ورزشی حرفه ای در طول یک جستجو برای "واشنگتن ردسکینز" در وب سایت خود را.

Walmart با اشاره واشنگتن پست به یک بیانیه آن توییتی جمعه در حذف دنده. "با توجه به اعلام امروز توسط NFL و واشنگتن تیم مالکیت ما قطع فروش از مواردی است که مرجع این تیم نام و آرم" این شرکت اعلام کرد. هدف گفت: پست آن است که در فرایند کشیدن اقلام است.

این حرکت به عنوان جنجال بر سر این تیم نام و صاحب دیرین عدم تغییر آن را دریافت کرده است تمدید توجه است. هفته گذشته یک گروه متشکل از بیش از 85 شرکت های سرمایه گذاری و سهامداران کنترل صدها میلیارد دلار از دارایی های ایران در خواست فدرال اکسپرس نایک و پپسی به قطع روابط با این تیم مگر اینکه مالک تغییر نام. به زودی پس از دراماتیک یک جمله بیانیه فدرال اکسپرس گفت: "ما ابلاغ به تیم در واشنگتن درخواست ما است که آنها را تغییر نام تیم."

تقاضای مشخص شده عمده توسعه در تلاش برای متقاعد کردن دانیل اسنایدر به نام حق رای دادن و وارد در میان ملی تظاهرات خیابانی بیش از نژادپرستی و خشونت پلیس که باید تمدید خواستار اصلاحات در شرکت های بزرگ امریکا است.

"در پرتو حوادث اخیر در اطراف کشور ما و بازخورد از جامعه ما ردسکینز واشنگتن در حال اعلام کرد این تیم را تحت یک بررسی کامل از این تیم به نام" حق رای دادن در روز جمعه گفت.

بیش از آخر هفته مربی ران ریورا گفت: پست او امیدوار است این تغییر نام می توانید به سرعت اتفاق می افتد. "اگر ما آن را انجام داده در زمان برای فصل آن عالی خواهد بود," او گفت:.

نایک ابراز حمایت خود را برای تغییر نام. "ما صحبت شده است به NFL و نگرانی های ما در خصوص نام تیم واشنگتن" شرکت در بیانیه ای گفت جمعه. "ما را خوشحال و برای دیدن این تیم در نظر گرفتن اولین گام به سوی تغییر است." واشنگتن NFL محصولات دیگر به نظر می رسد در فروشگاه آنلاین شرکت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن