USC از بازگشت از Reggie Bush پس از 10 سال NCAA بان

جنوب کالیفرنیا است که استقبال از بازگشت Heisman برنده جایزه Reggie Bush به مدرسه به او کمک کرد تا برنده دو ملی

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

جنوب کالیفرنیا است که استقبال از بازگشت Heisman برنده جایزه Reggie Bush به مدرسه به او کمک کرد تا برنده دو ملی عناوین پایان دادن به 10 سال NCAA موظف جدایی.

این ستاره سابق در حال اجرا بوده و ممنوع از تعامل در ظرفیت رسمی با مدرسه او برای از 2003-05 پس NCAA تحریم های صادره در سال 2010. بوش و USC شد جریمه برای او و خانواده اش دریافت غیر مجاز منافع در حالی که او هنوز در مدرسه است.

"رویای من از این روز به مدت 10 روز به علاوه و من هیجان زده به خانه می آیند!" بوش گفت: در بیانیه منتشر شده روز شنبه توسط USC.

USC جمهور کارول Folt نوشت: در نامه ای به بوش که تمام محدودیت ها شده بود رسما حذف شد و او در حال حاضر می تواند "فراهم شود امتیازات و آداب و معاشرت گسترش به تمام Trojan فوتبال آلوم."

بوش یک بخش کلیدی از تیم است که برنده مسابقات قهرمانی ملی در سال 2003 و '04 و تا به حال 34-بازی رگه برنده خود را در طول USC حرفه ای. او برنده 2005 Heisman اما این جایزه بود و بعد خالی به دلیل NCAA تحریم و او به طور داوطلبانه بازگشت مجسمه به Heisman جایزه اعتماد قبل از این سازمان تا به حال شانس به او را از آن. او تنها Heisman برنده به رسمیت شناخته نمی شود توسط Heisman اعتماد.

NCAA تحریم ها نیز منجر به USC که محروم از آن در سال 2004 BCS عنوان هر چند آسوشیتد پرس هنوز هم به رسمیت می شناسد تروجان ها به عنوان قهرمانان ملی که برای فصل.

بوش همچنان یکی از محبوب ترین بازیکنان در USC تاریخ است. هیچ تروجان ها بازیکن فرسوده بوش شماره 5 از او باقی مانده است.

او پیش نویس دوم به طور کلی توسط پرستاران نیواورلئان در سال 2006 بود و به خوبی به او NFL حرفه ای زمانی که NCAA در نهایت با نتیجه پنج سال تحقیق و تفحص از USC فوتبال است.

NCAA تعیین بوش دریافت هدیه و پول نقد از یک عامل بازاریابی که امیدوار بود به نمایندگی از او هنگامی که او یک حرفه ای تبدیل شد.

تحریم ها علیه USC شد برخی از سخت ترین NCAA به دست کردن در 20 سال گذشته. تروجان ها ممنوع شد از پست های نجومی برای دو سال از مجموع 30 فوتبال کمک هزینه تحصیلی بیش از سه فصل است.

در ابتدا خار ممنوع شد به طور دائم از ارتباط با USC اما یک نیشگون گرفتن و کشیدن ساخته شده در سال 2017 توسط NCAA کمیته تخلفات به آن روش کاهش قبلی تمام عمر جدایی مجازات تا 10 سال.

بوش مشغول به کار بود Fox Sports فصل گذشته در آن استودیو نشان می دهد با سابق USC هم تیمی مت Leinart. او به لس آنجلس سالن بزرگ برای یک تروجان ها بازی برای اولین بار زمانی که Fox show پخش از داخل ورزشگاه قبل از شب جمعه بازی بین USC و یوتا.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بوش شد و مورد استقبال طرفداران نمایش شماره 5 نیوجرسی و شعارهای "Reg-gie! Reg-gie!"

"در طول این فرایند یکی از تم سازگار پدید آمده است که از بحث من بود چقدر Reggie Bush به معنی سابق ما بازیکنان USC فارغ التحصیلان و طرفداران در همه جا" گفت: USC مدیر ورزشی مایک Bohn که در زمان کار در پاییز گذشته. "من لذت می برد آشنایی با رخی و بسیاری از هم تیمی های خود و من خوشحال جدایی به پایان رسیده است به طوری که ما می توانیم خوش آمدید او را به خانواده ما. من مطمئن هستم که رخی استفاده خواهد باور نکردنی خود را به پلت فرم و نفوذ صدا به حمایت و توانمند سازی همه ما دانشجو-ورزشکاران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن