Weah نوریس: کمک به دانش آموزان یاد بگیرند از خانه — افزایش منسوخ محدودیت درآمد بیشتر می توانید اتصال

به عنوان نشان داده شده توسط پایونیر پرس اخیر مقاله "مدارس شهرهای دوقلو گزارش گسترده آنلاین-حضور و غیاب غیبت به

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان نشان داده شده توسط پایونیر پرس اخیر مقاله "مدارس شهرهای دوقلو گزارش گسترده آنلاین-حضور و غیاب غیبت به عنوان دانش آموزان شروع به یادگیری از خانه" یک اولویت بالا برای نمایندگان مجلس باید اجرای استراتژی های جدید است که کار را برای تمام دانش آموزان برای جلوگیری از راه دور آموزش از کمک به مینه سوتا در حال حاضر بدنام شکاف پیشرفت تحصیلی.

یکی از ابزار مهم دولت در اختیار آن است K-12 آموزش و پرورش اعتبار مالیاتی. شکست برای افزایش درآمد محدود کردن برای اعتبار مالیاتی برای بیش از دو دهه را ترک کرده است بسیاری از خانواده ها قادر به استفاده از آن.

یک بررسی ملی انجام شده در سال 2015 است که اندازه گیری کامپیوتر دسترسی پیدا کردم که حدود 15 درصد از مینه سوتا کلاس چهارم آیا یک کامپیوتر در خانه و یک تعداد تقریبا قطعا متمرکز در میان سوتا خانواده های کم درآمد. و حتی اگر در یک خانواده یک دستگاه آموزش از راه دور هنوز هم می تواند به چالش کشیدن اگر پدر و مادر و خواهر و برادر در حال رقابت برای زمان به استفاده از تنها کامپیوتر.

خطر اختلافات از راه دور آموزش متوقف نمی شود با دسترسی به دستگاه های. این موسسه بروکینگز اخیرا ذکر شده تحقیقات در مجله کار اقتصاد است که در بر داشت که "دانش آموزان محروم یادگیری حداقل" در یک محیط آنلاین.

Youthprise یک ایالت سازمان متمرکز بر افزایش حقوق صاحبان سهام و مینه سوتا بومی کم درآمد و نژادی متنوع جوانان است افتاده به عمل به آدرس این شکاف. مینه سوتا Afterschool پیشرفته (MAA) یک برنامه Youthprise عمل در همکاری با ون بنیاد به طور معمول کمک می کند تا خانواده های کم درآمد استطاعت afterschool و برنامه های تابستانی مانند, تدریس خصوصی, موسیقی, درس جامعه و فعالیت های آموزش و پرورش.

اما در طول این بحران بهداشتی ناشی از COVID-19 مینه سوتا, Afterschool پیشبرد اتحاد چرخد و در تلاش برای گرفتن لپ تاپ به دست به عنوان بسیاری از دانش آموزان کم درآمد که ممکن است. تقاضا شده است طاقت فرسا. فقط در هفته اول ارائه لپ تاپ, MAA خدمت بیشتر خانواده ها بیش از آن در همه 2019. این برنامه به تازگی به منظور قرار داده شده برای 200 اضافی لپ تاپ Chromebook و در حال کار برای تضمین دسترسی به صدها نفر بیشتر در صورت نیاز.

مدارس و مدارس در حال انجام بهترین خود را با منابع محدود به دستگاه های خود را به دانش آموزان, اما تحقیقات نشان می دهد که شکاف قابل توجهی هنوز وجود دارد در سراسر دولت است. پس از راه اندازی Chromebook ابتکار در اواسط ماه مارس Youthprise دریافت برنامه از خانواده ها در 81 مینه سوتا شهرستانها.

MAA اجازه می دهد تا خانواده ها به صرفه جویی 75 درصدی در هزینه از لپ تاپ ها با کمک به آنها استفاده از K-12 آموزش و پرورش اعتبار مالیاتی دلار است. اما محدودیت درآمد برای حداکثر اعتباری — $33,500 بدون در نظر گرفتن خانوار — افزایش یافته است از سال 1997. در حالی که وجود دارد این است که کوتاه و تند phaseout برای اعتبار ما یک لیست در حال رشد از خانواده های مشروع نیاز به این کمک که نمی دیدار با منسوخ دستورالعمل های درآمد.

اگر درآمد محدود نگه داشته بود تا با تورم آن خواهد بود در حدود $54,000 امروز. به همین دلیل Youthprise تشویق قانون در سال گذشته در دولت و کنگره برای افزایش درآمد محدود و معیار آن را به واجد شرایط به صورت رایگان و کاهش ناهار. این استاندارد خواهد طلیعه چیزی بودن در یک مقدار مورد نیاز افزایش در درآمد محدود کردن آن را آسان تر برای تعیین واجد شرایط بودن و مناسب به حساب خانوار.

پس از عجله برای رسیدن دستگاه به دانش آموزان فروکش تمرکز تغییر خواهد کرد به دراز مدت کار ساخت تا برای از دست یادگیری است. در اینجا دوباره, این اعتبار مالیاتی می تواند کمک کند. در علاوه بر این به پرداخت یارانه تا 200 دلار از سخت افزار کامپیوتر در هر خانواده در هر سال مالیات را پوشش می دهد 75 درصد از هزینه تا 1000 $آموزشی و هنر فعالیت های غنی سازی به ازای هر دانش آموز در کلاس K-12 در هر سال و شناخته شده است به افزایش پیشرفت تحصیلی. بر اساس مطالعات متفاوت نشان دادن نتایج یادگیری در محیط های آنلاین آن ضروری خواهد بود برای ارائه کمک های مالی برای کمک به خانواده های کم درآمد دسترسی به فرصت های مجازی تدریس خصوصی در کوتاه مدت و سنتی در شخص علمی غنی سازی یک بار نیاز به اجتماعی فاصله به پایان می رسد.

افزایش تعداد خانواده هایی که می توانید با استفاده از K-12 آموزش و پرورش اعتبار مالیاتی است یک راه حل حس مشترک است که حمایت هر دو حزب در قوه مقننه است. این کار نیاز به پیاده سازی و اجرای یک برنامه جدید توسط یک سازمان دولتی. آن را در حال حاضر ساخته شده است به فرم های مالیاتی. آن می تواند عطف به ماسبق به هر آموزشی کامپیوتر سخت افزار در حال حاضر خریداری شده توسط خانواده ها در این سال است. و آن را بیش از همیشه مورد نیاز در حال حاضر.

مینه سوتا در مجلس سنا آن را تایید کرده است. ما می خواهیم خانه و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به پشتیبانی از آن را به عنوان به خوبی به ده ها هزار نفر بیشتر خانواده ها بسیار مورد نیاز است کمک به جلوگیری از فاصله فیزیکی مورد نیاز COVID-19 همچنین از افزایش فاصله بین عملکرد تحصیلی در مینه سوتا سفید و دانش آموزان مرفه و کم درآمد و نژادی متنوع همسالان.

مهدی Weah است رئیس جمهور Youthprise. مت نوریس سیاست مدیر و مدیر MN Afterschool پیشبرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب