مغلوب ساختن پیشی جستن را انکار می کند و روابط به ونزوئلا حمله با 2 ما مردان زندانی - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

کاراکاس, ونزوئلا – رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز سه شنبه گفت که ایالات متحده تا به حال هیچ چیزی

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

کاراکاس, ونزوئلا – رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز سه شنبه گفت که ایالات متحده تا به حال هیچ چیزی برای انجام با اتهام حمله به ونزوئلا است که فرود آمد دو شهروندان آمریکایی در پشت میله های زندان بحران زده آمریکای جنوبی.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تا به حال فقط یاد گرفته از بازداشت از جفت متهم توسط ونزوئلا بودن مزدوران است. رئیس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro گفت: آنها بخشی از یک عملیات برای کشتن او بود که با حمایت همسایه کلمبیا و ایالات متحده است.

"هر آنچه در آن است ما به شما اجازه می دانم" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران در واشنگتن قبل از خروج از کاخ سفید به آریزونا. "اما آن را تا به چیزی برای انجام با دولت ما."

مقامات در ونزوئلا شناسایی این دو مرد به عنوان لوقا Denman و ایران بری هر دو سابق ایالات متحده سربازان نیروهای ویژه مرتبط با فلوریدا بر اساس شرکت های خصوصی امنیتی Silvercorp ایالات متحده آمریکا است.

یک سوم ایالات متحده ex-سبز کلاه بره و Silvercorp بنیانگذار اردن Goudreau ای مسئولیت پیشرو "عملیات گیدئون" به راه انداخته شد که با اقدام به فرود ساحل قبل از سپیده دم روز یکشنبه که در سمت چپ هشت مظنون به حمله به مرده.

دو ex-سربازان آمریکایی بازداشت شدند دوشنبه ده ها تن از مایل از اول اقدام به فرود ساحل در یک روستای ماهیگیری. مقامات می گویند آنها مصادره تجهیزات و بازداشت ده ها تن از دیگران است.

Goudreau گفت: عملیات طراحی شده بود را به تصرف خود – و نه کشتن مادورو. او گفت که او آن را انجام در یک "بخشید" پس از امضای توافق با آمریکا-حمایت ونزوئلا مخالف خوان Guaido که Goudreau را متهم به عدم پرداخت او را. Guaido منکر داشتن هر گونه ارتباط با Goudreau.

ونزوئلا است که گریبانگیر توسط یک تعمیق اجتماعی و بحران اقتصادی تحت ایرانیها حکومت است که باعث شده است تا نزدیک به 5 میلیون نفر به فرار فاسد خدمات اجتماعی مانند اعتماد و آب و برق و شکسته بيمارستان.

ایالات متحده آمریکا است که در میان نزدیک به 60 سازمان ملل که پشت Guaido به عنوان ونزوئلا را رهبر مشروع و گفت مادورو چسبیده به قدرت با وجود یک شاهد انتخابات در سال 2018 که ممنوع, محبوب ترین نامزدهای اپوزیسیون از در حال اجرا.

ونزوئلا و ایالات متحده آمریکا را شکست روابط دیپلماتیک یک سال پیش است بنابراین هیچ سفارت آمریکا عامل در ونزوئلا سرمایه از کاراکاس.

"این شوک من چقدر احمقانه آنها گفت:" مایک افروزی رئیس سابق عملیات بین المللی برای مبارزه با مواد مخدر در دولت. "آنها راه می رفت به یک حلقه مار زنگی حتی بدون داشتن حداقل های مورد مطالعه ظرفیت ونزوئلا نیروهای مسلح. هیچ راهی وجود دارد که دولت ایالات متحده را پشتیبانی کرده ایم یک عملیات شبیه به این."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن