مغلوب ساختن پیشی جستن تماس خاموش فلوریدا بخش از مذاکرات ملی کنوانسیون

توسط ZEKE میلر و برندان فررینگتنواشنگتن (AP) — رکوع به coronavirus تهدید رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جس

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

توسط ZEKE میلر و برندان فررینگتن

واشنگتن (AP) — رکوع به coronavirus تهدید رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه scrapped برنامه ریزی برای چهار شب کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه جشن در فلوریدا که تعیین شده بود به منظور جلب بیش از 10 ، 000 نفر به یک بیماری همه گیر نقطه داغ خود را به علامت renomination.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر نقل مکان کرد و کنوانسیون وقایع عمومی از کارولینای شمالی به دلیل ویروس نگرانی. اما خونتان ویروس منتقل جنوبی, بیش از حد, و جمع آوری برنامه ریزی شده در جکسون به طور فزاینده ای به نظر می رسد هر دو سلامت و خطر سیاسی. مغلوب ساختن پیشی جستن و مشاوران او می ترسید که رفتن به جلو با احزاب و "infomercial" برنامه نویسی در فلوریدا در نهایت نتیجه معکوس در رئيس جمهور.

"این یک جهان متفاوت است و آن را برای در حالی که کمی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: توضیح تصمیم خود در کاخ سفید coronavirus جلسه. "به کنوانسیون زمان مناسب نیست."

یک زیر مجموعه کوچک از مذاکرات نمایندگان هنوز به طور رسمی renominate مغلوب ساختن پیشی جستن در اوت. 24 در شارلوت کارولینای شمالی در یک رویداد برنامه ریزی شده به گذشته فقط چهار ساعت.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گرفته بود در ماه گذشته به تغییر تشریفاتی بخش جمهوریخواه فلوریدا به دلیل اختلاف با کارولینای شمالی دموکراتیک رهبران بیش از برگزاری سرپوشیده جمع آوری با جمعیت کثیری از هواداران در نظر گرفتن یک پاس در صورت ماسک.

اما برنامه های خود را برای بزرگ جمع آوری در فلوریدا شروع کاهش تقریبا به عنوان به سرعت به عنوان حرکت اعلام شد, به عنوان ویروس موارد مشخصی در دولت و سایر نقاط کشور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او قصد دارد برای ارائه سخنرانی پذیرش نامزدی خود را در فرم متناوب هنوز به تعیین خواهد شد — شاید آنلاین. مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین لایحه Stepien گفت: این کمپین را هنوز هم "ارائه هیجان انگیز و آموزنده و مشتاق برنامه نویسی بنابراین جمهوری خواهان می تواند جشن re-نامزدی رئیس جمهور تهمت و معاون رئیس جمهور پنس."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: هزاران نفر از هواداران خود و نمایندگان می خواستم برای حضور در حوادث در فلوریدا اما "من فقط احساس آن اشتباه" به جمع آوری آنها را در یک ویروس ، برخی از آنها را در مواجهه قرنطینه مورد نیاز در زمانی که آنها بازگشت به خانه متحده از کنوانسیون.

"ما نمی خواهید را به هر گونه شانس," او اضافه شده است. "ما باید مراقب باشند. ما باید مراقب باشید و ما باید به مجموعه ای از یک مثال است."

دموکرات ها برگزار خواهد شد تقریبا به طور کامل مجازی کنوانسیون Aug. 17-20 در میلواکی با استفاده از پخش زنده و آنلاین جریان به گفته مقامات حزب. جو بایدن قصد دارد برای قبول نامزدی ریاست جمهوری در فرد اما آن باقی مانده است دیده شود که آیا وجود خواهد داشت قابل توجه در شخص مخاطب است.

این بایدن کمپین بلافاصله پاسخ به پیام های پنج شنبه به دنبال دیدگاهها برای مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام.

در هفته های اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران و متحدان تشویق رئیس جمهور به نظر تماس کنوانسیون استدلال آن بود که ارزش رفتن به جلو با این رویداد اگر تمرکز خواهد بود در این بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد که در نظر گفت: "من می توانید ببینید رسانه ها گفت:" این بسیار نا امن است.'"

پس از سه ماه وقفه تهمت پا به خط مقدم دولت را از دست داده و ویروس ها با جلسات به طور منظم با هدف stanch فرسايش از پشتیبانی عمومی و خصوصی سنجی است که به دنبال موج جدید ویروس موارد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او نمی انصراف از کنوانسیون حوادث در درخواست از مقامات محلی اما جکسون شورای شهر راه اندازی شد برای دیدار جمعه به بحث در مورد نگرانی های ایمنی در اطراف جمع آوری شده است.

جکسون شهردار لنی کاری سابق صندلی از فلوریدا از حزب جمهوریخواه گفت: او قدردانی تهمت "قرار دادن سلامت و ایمنی عمومی ،

"من می دانم که این یک تصمیم دشوار است و فقط نشان می دهد و مجددا یک بار دیگر تعهد خود را به جکسون ویل ایالت فلوریدا و مردم ایالات متحده آمریکا," او گفت:. "من سپاسگزار برای او و رهبری او بود و این راه راست به جلو حرکت کند."

جو Gruters فعلی صندلی از فلوریدا از حزب جمهوریخواه و یک سناتور از ساراسوتا آن را به نام "فارغ از خود حرکت می کند."

"داشتن خانه ما-دولت نامزد بود و واقعا یک معامله بزرگ برای فلوریدا اما گوش او به حق آن را" Gruters گفت. "در پایان روز آن را در مورد ایمنی است."

بیش از 10000 نفر از مردم انتظار می رود در جکسون — در حال حاضر کسری از تعدادی است که به طور معمول حضور یک نامزد کنوانسیون. تنها 336 نمایندگان خواهد بود و مجاز به شرکت در شارلوت تحت فوق العاده ای روش های تایید شده در ماه گذشته توسط کمیته ملی حزب جمهوری خواه. تعادل بیش از 2500 نمایندگان رای خواهد داد توسط پروکسی.

Cory Burkarth یک سخنگوی شهر شارلوت گفت: "ما یک توافق در محل کمیته ملی حزب جمهوری خواه به میزبان قابل ملاحظه ای کوچک کسب و کار جلسه و این چیزی است که ما در حال برنامه ریزی برای انجام."

این RNC مطرح کرده بود بیش از 35 میلیون دلار در کمک های اختصاص داده شده برای این کنوانسیون پس از سال 2017 با توجه به تجزیه و تحلیل مالی مبارزات انتخاباتی آشکار توسط آسوشیتد پرس. لیست اهدا کنندگان در حال حاضر-لغو رویداد می خواند مانند کسی است که از صنعت تیتان دلالان قدرت و ثروتمند خواهان.

این RNC کنوانسیون کمیته در حال صرف $9.5 میلیون نفر از طریق ژوئن. اما این را به حساب هزینه های محلی میزبان کمیته که متعهد به افزایش 70 میلیون دلار.

شارلوت شورای شهر رای دادند و در ماه آوریل به شرایط 50 میلیون دلار کمک هزینه فدرال برای کنوانسیون امنیتی است. دادستان شهرستان پاتریک بیکر گفت: این شهرستان در حال صرف $14 میلیون prepping برای کنوانسیون تا کنون اما انتظار می رود شارلوت برای دریافت بازپرداخت از طریق اعطای.

___

فررینگتن گزارش از تالاهاسی فلوریدا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن