سه جمهوری خواهان به چالش کشیدن دادستان کل باب فرگوسن پیشنهاد برای دوره سوم - سه شنبه, 02 ژوئیه سال 2020 PST

تفاوت این چهار سال باعث می شود در واشنگتن انتخابات است که احتمالا بیشتر آشکار در دولت دادستان کل مسابقه. چهار

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

تفاوت این چهار سال باعث می شود در واشنگتن انتخابات است که احتمالا بیشتر آشکار در دولت دادستان کل مسابقه.

چهار سال پیش اوباما نمی تواند جمع اوری حریف به دموکرات باب فرگوسن در اولین مجدد انتخابات. فرگوسن به راحتی شکست آزادیخواه جاشوا Trumbull خود را تنها رقیب آن در بازار اصلی و کلی که در آن سال.

اما 2016 نیز شاهد انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور و فرگوسن تبدیل به یکی از فعال ترین حقوقی رقبا از مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست. در میان سیاست های او را گرفته و در حال محدودیت در مهاجران از برخی کشورهای اسلامی و تخصیص مجدد پول در وزارت دفاع بودجه برای کمک به ساخت یک دیوار در امتداد مرز با مکزیک. در این سال او دارای سه رقبای جمهوری خواه که دیدن این دفتر به عنوان یک پلت فرم برای رسیدگی به مشکلات بودجه ای دولت مانند بی خانمانی و توسعه کسب و کار و همچنین به عنوان رئیس دولت بزرگترین قانونی ،

"دفتر دادستان کل همواره تحت پیگرد دولت فدرال گفت:" مایک سوال سهامداران در پرورش Garvey, یکی از دولت بزرگترین شرکت های خصوصی.

برای چندین دهه آن را قفل شده در جنگ حقوقی بیش از پاکسازی از هانفورد هسته ای, رزرو, او اشاره کرد اما در سه سال گذشته بوده است متفاوت است.

"باب ساخته شده است که ساخته شده آن را حزبی نه در مورد مسائل و ما نیاز به تغییر است," او گفت:.

دولت باید در دولت فدرال هنگامی که واشنگتن در حال آزار و تنها یکی است که می توانید آن Vaska گفت. به عنوان مثال از آن می توان به چالش کشیدن نیروی دریایی عمل تراشیدن کشتی ها و آلاینده Puget صدا. اما آن را نمی باید شکایت بیش از چیزهایی است که دیگران می تواند اداره کند مانند تغییرات در قوانین فدرال در لامپ های رشته ای به دلیل "وجود دارد بسیاری از گروه های علاقه مند در آن است."

برت راجرز یک وکیل است که مدیریت اداره پلیس سیاتل پارکینگ اجرای کار معتقد فرگوسن نیست سازگار قانونی مبارزه با دولت فدرال است. او می بیند یک تناقض بین دولت و به چالش کشیدن افزایش پروازها در Whidbey ایستگاه هوایی نیروی دریایی در حالی که همچنین تحت پیگرد بیش از یک تصمیم برای منحرف کردن نظامی ساخت و ساز بودجه محدود برای واشنگتن پایگاه به مرز دیوار.

"او عشق یا نفرت او تهمت بود بموقع انتخاب شده و دارای قدرت های خاصی," راجرز گفت.

فرگوسن در دفتر ثبت شده است و یا بخشی از 40 پرونده های حقوقی علیه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در آخرین 3 1/2 سال و نه از دست یک مورد اگر چه بسیاری از آنها هنوز هم در دادگاه تجدید نظر. در مصاحبه ای در تابستان گذشته او گفت که او هرگز پیش بینی چنین موفق string اما از آن سرچشمه می گیرد در بخش بزرگی از دولت نه به دنبال روش های مناسب که در آن تصمیم می گیرد برای تغییر یک قانون یا سیاست.

دولت باید در آنجا ماند و از اختلاف بیش از سه شهرستانها گلفروش که حاضر به ارائه ترتیبات برای یک عروسی گی راجرز استدلال و اجازه آن را به باقی می ماند مدنی اختلاف بین دو طرف به جای پر کردن یک مصرف کننده-حفاظت از مورد. دولت برنده این مورد در واشنگتن دیوان عالی کشور که حکم دو بار که عدم تجاوز دولت ضد تبعیض و مصرف کننده-قوانین حفاظت اما در مورد قبل از دیوان عالی ایالات متحده.

مت لارکین سوم چلنجر در مسابقه استدلال وکیل کلی منابع محدود است و باید به انتخاب بهتر در موارد. او با انتقاد از فرگوسن برای گرفتن بهداشت و درمان باشگاه صاحبان در اسنوهومیش و پیرس شهرستان به دادگاه برای نقض سفارشات بسته باقی می ماند به دلیل COVID-19.

"این بود که یک مبارزه خوب را انتخاب کنید؟" لارکین پرسید. دفتر دادستان کل باید بیشتر "کسب و کار دوستانه," او گفت:.

فرگوسن در زمینه مصرف کننده-حفاظت از پرونده های حقوقی علیه این دو ورزشگاه برای نقض ایالت بهداشت عمومی جهت با وجود هشدارهای مکرر و برای داشتن یک مزیت ناعادلانه بیش از رقبا که ماند بسته شده است. ورزشگاه امضا یک توافق حل و فصل شود.

هر چلنجر دارای یک سر که در او استدلال می کند مهم تر است برای ساکن بعدی از اتاق.

راجرز تاکید تجربه خود را در اجرای قانون و برای اولین بار در ویسکانسین و بعد از آن با اداره پلیس سیاتل. او همچنین یک محقق در سیاتل مدارس دولتی قبل از بازگشت به اداره پلیس در یک غیر نظامی و موقعیت مدیریت پارکینگ اجرای کار. او معلق کوچک خود را خصوصی عمل هنگامی که تصمیم به اجرای.

لارکین مشغول به کار در Spokane County دادستانی به عنوان یک سوم سال در گنزگا قانون مدرسه و بعد از آن در Pierce County دادستانی است. در حالی که کار بر روی یک استاد از قانون و دادخواهی در دانشگاه جورج واشنگتن او نیز مشغول به کار در دولت جورج دبلیو بوش در کاخ سفید بررسی جنبه های حقوقی رئیس جمهور سخنرانی کردند. او در سمت چپ سوراخ شهرستان به بازگشت به خانواده خود ساخت و تولید, کسب و کار, Romac که آغاز شده توسط پدر بزرگ خود را.

"من استفاده می شود به دستکاری زیادی" لارکین گفت. "شما لازم نیست به یک تجربه litigator زمان برای حل این مشکلات است. شما نیاز به یک رهبر."

سوال او معتقد دهه تجربه در یک شرکت حقوقی عمده که در آن او کار می کند در حمایت از مصرف کننده و ضد اعتماد به موارد بهترین جا برای این کار است که شامل پیشرو یک از صدها نفر از وکلای مدافع و کارکنان. او همچنین تنها یکی از این سه با انتخابات قبلی تجربه داشتن اجرا برای دادستان کل در سال 2004 و از دست دادن در مذاکرات اولیه به برنده نهایی راب مک کنا که حمایت او در این زمان. او همچنین رئیس فعلی جریان اصلی جمهوری خواهان واشنگتن متوسط-به-گروه محافظه کار که شامل از جمله عربستان جانبازان به عنوان سابق رژیم صهیونیستی. دن ایوانز سابق وزیر بهداشت ، Slade Gorton و سابق واشنگتن وزیر امور خارجه سام نی.

دولت مقدماتی دیگر حزبی انتخابات بنابراین در تئوری دو GOP رقبا می تواند به پیشبرد انتخابات عمومی. اما فرگوسن به حمایت از دموکرات ها و افزایش بیش از $3.3 میلیون دلار برای مبارزه با این نام آشنایی از در حال اجرا در سطح ایالت و دو بار برگزاری مشخصات بالا ، مسابقه اولیه است برای نقطه دیگر در انتخابات عمومی رای گیری.

مقایسه لارکین را مطرح کرده است $180,000, Vaska $172,000 و راجرز در حدود $40,000 و هر سه در حال تقلا برای دریافت نام خود را قبل از رای دهندگان. به دلیل محدودیت های گره خورده به COVID-19 همه گیر و فرصت هایی برای دیدار با گروه های زیادی از رای دهندگان در فرد بیشتر ناپدید شد اما شانس به نظر می رسد با اینترنت کنفرانس به محلی سیاسی تجمعات در سراسر کشور شده اند.

جیم کامدن (آرکانزاس) را می توان در رسید (509) 879-7461 و یا در jimc@spokesman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن