تورنتو FC groundskeeper 'بسیار بسیار مبارک' با BMO زمینه زمین

در حالی که لیگ برتر فوتبال شده است در وقفه از مارس 12 به دلیل همه گیر جهانی, رابرت stephen hughes شده است سخت

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

در حالی که لیگ برتر فوتبال شده است در وقفه از مارس 12 به دلیل همه گیر جهانی, رابرت stephen hughes شده است سخت در محل کار.

تورنتو FC مدیر groundskeeping و خدمه اسکلت شده اند تخمگذار زمینه را برای هر ورزش رزومه. Stephen hughes در حال حاضر دوست دارد آنچه که او می بیند در BMO زمینه با وجود برخی از بالا و پایین بهار آب و هوا.

"من بسیار خوشحال با زمین در حال حاضر," او در مصاحبه ای گفت:.

Groundskeepers شده است در خدمات ضروری لیست. Stephen hughes شمارش خود را خوش شانس است که او را قادر به نگه داشتن کار و "من قادر به نگه داشتن من سلامت عقل با چمن من."

هنوز پاره وقت کارکنان به طور موقت گذاشته ترک stephen hughes خدمه در چهار جمله خود را به نگاه پس از BMO زمینه و باشگاه شمال تورنتو مرکز آموزش.

"ما ممکن است انجام شده است همه چیز ما خواهد انجام شده است اگر ما تا به حال کارکنان کامل," او گفت:. "اما ما اجازه داده شد به توده یونجه یا کاه بارور آب — حداقل برای حفظ این رشته در خلیج زیرا شما نمی توانید فقط با راه رفتن به دور از چمن طبیعی بدیهی است."

در حالی که آنها نتوانسته اند به BMO زمینه زمین در "بازی روز استانداردهای" stephen hughes می گوید آنها را نگه داشته چمن در یک نقطه "است که ما می توانیم آن را به استاندارد است که هنگامی که ما نیاز به."

با Ontario آرامش خود را مستند stephen hughes بود قادر به بازگرداندن سه بخش تایمر در اوایل این ماه.

"بنابراین ما می توانیم شروع نوع از انجام آنچه که ما قبل از انجام, اما در این دنیای جدید به جای آن — با کمی فاصله و همه از آن. اما groundskeeping و محوطه سازی آن یک فرد بازی به هر حال. شما در محله های نزدیک با کسی و شما در خارج از تقریبا توسط خودتان بیشتر از زمان."

تورنتو تا به حال بازی یک بازی خانه 1-0 برنده بیش از New York City FC on مارس 7, زمانی که لیگ معلق بازی.

"آنچه که من دیدم از آن و آنچه که من شنیده ام از این تیم بود که آنها تحت تاثیر قرار گرفته بودند با (زمین) برای اولین بار از بازی گفت:" stephen hughes نام چمن های ورزشی مدیر سال در کانادا در سال 2015.

که وعده داده شده stephen hughes انتظار "بسیار بسیار بسیار برنامه پر مشغله" در هنگام ورزش در نهایت می گرداند.

"چمن است که قادر به مقاومت در برابر است که" او گفت:.

با کمک بیشتر در دسترس stephen hughes شده است قادر به استفاده رشد-چراغ و یک پوشش هنگامی که نوبت آب و هوا سرد.

اما برای دو ماه گذشته او شده است محافظه کار در رویکرد خود را — نمی دانستند اگر مقامات ممکن است به طور ناگهانی سفت مستند.

"و سپس من اینجا نیست ... و شما در حال خروج از یک گیاه است که شما واقعا نمی خواهید به ترک."

"این بسیار عجیب و غریب به حرکت از طریق," او اضافه شده است. "به هر صنعت را به شما بگویم."

Stephen hughes تا به حال کمک با جان Adach تایلر نوکر و الکس Vasiloff کمک به حفظ BMO زمینه و زمین آموزش.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

این اولین بهار با ترکیبی جدید زمین در BMO زمینه است. در آوریل 2019 خدمه از هلندی-بر اساس SISGrass درج سبز پلی اتیلن الیاف به داخل زمین هر 20 نشان داده می شود. ساخته شده-در-Abu-Dhabi الیاف 20 سانتیمتر و بخیه 18 سانتیمتر عمق زمین است.

آن زمان 22 پالت هر وزن 448 کیلوگرم و حمل 64 رول از الیاف مصنوعی.

این روش برخی از سمت چپ و پنج درصد از سطح مصنوعی با ریشه های واقعی چمن اتصال به الیاف. ترکیبی سطح ارائه یک اسکنه صحت بیشتر سازگار سطح بازی — برای لذت از TFC بازیکنان.

در تورنتو زمین تمرین بازیکنان آغاز شده و داوطلبانه فرد تمرینات این هفته است.

قبل از آن, stephen hughes و کارکنان خود را استفاده می شود به کار در انزوا و آموزش مرکز شهر ارواح. آنها به ندرت دیدم کسی. کاپیتان مایکل بردلی و آرژانتین تازه وارد پابلو Piatti اجازه داده شد برای رفتن به این مرکز اما آیا خود آسیب ناتوانی در داخل خانه

سپس یک روز برادلی رو تایید برای رفتن به خارج برای اجرا.

"ما بیش از نگاه و آن را فقط احساس عجیب و غریب به حتی دیدن یک انسان در خارج وجود دارد" stephen hughes گفت.

هنگامی که چراغ سبز داده است به بازی stephen hughes را به انجام لیست شامل بالا بردن کود رژیم گرفتن آب دور ساخت ریشه رشد کمی عمیق تر.

چمن باید برش کوتاه و نورد خود را برای بهبود بازی.

Stephen hughes خدمه معمولا با استفاده از دولت از هنر راه رفتن پشت برقی چمن در BMO زمینه به جای سوار ماشین چمن زنی برای جلوگیری از آسیب رساندن به ترکیبی چمن. در آن طول می کشد دو چمن حدود چهار ساعت به قطع این زمینه است.

البته که ممکن است اتفاق می افتد در حالی که برای. و زمانی که بازی می کند از سر آن ممکن است در تورنتو است. 26 تیم لیگ بنا به گزارش این است که به دنبال بازی کردن بازی ها از یک هاب مرکزی با منطقه اورلاندو ذکر شده به عنوان یکی از محل های ممکن.

دور از کار stephen hughes و همسر خود مشغول بوده است با دختر, Maisie. آنها جشن اولین سالگرد تولد مارس 29 روز stephen hughes در اصل با توجه به صرف در BMO زمینه با تورنتو و زنجان به میزبانی انقلاب جدید انگلستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن