'سوپرانو صدای: استیو Schirripa و Michael Imperioli هستند تشریحی تمام 86 قسمت از مشهور تلویزیون در سری جدید پادکست - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

بادا بینگ, انفجار, "The Sopranos" شده است در یک آرامگاه برای نزدیک به 13 سال اما پیشگامانه HBO نشان می دهد که

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

بادا بینگ, انفجار, "The Sopranos" شده است در یک آرامگاه برای نزدیک به 13 سال اما پیشگامانه HBO نشان می دهد که هنوز هم قابل ملاحظه ای محبوب است.

دیوید چیس را درخشان و برنده جایزه کانگستر درام شکست همه قوانین. این gamechanger را شخصیت تونی سوپرانو یک غیر اخلاقی و به ظاهر جاویدان (آنچه اتفاق افتاده است در پایان از آخر?) ضدقهرمان بود قاطعانه پیچیده است.

این عاشق حیوانات که تا به حال هیچ مشکل خیلی بزرگ هر انسان در برابر حملات اضطراب و جلب اعتماد به کوچک شدن. و سوپرانو کاملا با بازی اواخر James Gandolfini, بود, احاطه شده توسط یک دسته از wiseguys.

او ساخته شده مردان فاقد وجدان اما همیشه یک فاصله کوتاه از سلاح های مرگبار, پاکت, پر, با پول نقد و بشقاب ماکارونی. استیو Schirripa که بازی خفیف ادب و نوع کانگستر (مطمئن شوید که آن را یک ترکیب متناقض اما این راهی است که تعقیب آن را نوشت) بابی Baccalieri و Michael Imperioli دارو-addled, unhinged کریستوفر Moltisanti میزبان پادکست "صحبت کردن در Sopranos" که عرضه در ماه آوریل در talkingsopranos.simplecast.com.

پشت سر هم تشریح تمام 86 "The Sopranos" قسمت. One-on-one Schirripa, 62, جزئیات, چرا "The Sopranos" باقی مانده دیوانه محبوب ترین ها چه "Seinfeld" بود قرار بود بخشی از نشان می دهد و اگر سوپرانو جان سالم به در سری آخر.

چه چیزی الهام بخش پادکست?

وجود دارد بسیاری از مردم که "سوپرانوها" پادکست اما نیست بخشی از نشان می دهد. مایکل و من بسیار درگیر نشان می دهد. ما می توانیم به مردم این داستان واقعی. ما متوجه شد که چگونه بسیاری از مردم در حال rewatching نشان می دهد.

بسیاری از مردم در حال تماشای این نمایش برای اولین بار. من 21 سال است که شراب خواری ،

بنابراین من 24 ساله ، ما نمی خواهید برای انجام این کار با این بیماری همه گیر اما مردم گفت: آنها واقعا می تواند استفاده از این پادکست در حال حاضر. مایکل در کالیفرنیا و من در اینجا در نیویورک و ما با داشتن سرگرم کننده با آن.

دیوید چیس به تازگی به شما و Michael جدید, معاصر, دیالوگ های نوشته شده برای "سوپرانوها". شما مایکل و حتی James Gandolfini باید خطوط.

این همه در آخرین پادکست. آن را در بالای صفحه نشان می دهد.

مورد علاقه من خط از عمو Junior. "من تو را دیدم در فاکس معاون فرماندار تگزاس گفت: او از ذهن نیست مرگ برای کمک به اقتصاد است چرا که او بیش از 70 با برخی از grandkids. شاید ما می تواند به او کمک کند با آن.

تاریخ همیشه به حال برخی از بهترین خطوط.

چه چیزی شما را شگفت زده بیشتر در مورد رفتن به نشان می دهد ؟

چه خنده دار است. آن را خنده با صدای بلند خنده دار در زمان. من هم درک مسائل با دکتر ملفی بیشتر در حال حاضر شاید به این دلیل که من هستم و من بیشتر علاقه مند در آن است. دیگر از چیزی است که نشان می دهد نگه می دارد تا حتی اگر آن را 20 سال. آن را لطیف است. و هنگامی که آن را خنده دار آن را در بینی.

آن را دشوار است به تماشای ؟

با جیم رفته آن را تلخ و شیرین اما ما باید به عقب برگردید و و تجزیه و تحلیل مسائل است.

ما را یادداشت و ما در مورد آن صحبت با مهمانان. ما در حال رفتن به ادی فالکر در و بچه ها (جیمی لین-Sigler و رابرت Iler).

آنچه می تواند به شما به من بگویید در مورد "The Sopranos" که من نمی دانم ؟

که جری استیلر که قرار بود به بازی Hesh.

چرا "The Sopranos" بزرگتر از همیشه ؟

من فکر می کنم بسیاری از کودکان و نوجوانان بیش از حد جوان به تماشای آن. در حال حاضر آنها در حال تماشای آن است. پادکست و جریان نسل شراب خواری در آن است. هنگامی که ما به تماشای نشان می دهد 11 میلیون نفر آن را تماشا کردند پس از شما تا به حال به HBO. اما در حال حاضر شما می توانید آن را در آمازون و در راه های دیگر. نشان می دهد که هنوز هم بزرگ است. ما قرار بود به ترک این یکشنبه برای یک 16-تور شهر اما بدیهی است که لغو شد.

چرا مردم کشیده شده به اراذل و اوباش را نشان می دهد و فیلم ؟

چرا که آن را مدرن غربی است.

واکنش شما چه بود که رولینگ استون اعلام کرد "The Sopranos" بزرگترین نشان می دهد در تمام دوران ؟

این یک افتخار است. اگر ما نشان می دهد نیست و بهترین آن را در میان بهترین. "Seinfeld" بدیهی است ، آن را درخشان نیم ساعت کمدی. اما "The Sopranos" متفاوت بود. اما حقیقت گفته شود, من نمی بینم بهتر نشان می دهد از "سوپرانوها". آن متفاوت بود و در برخی از راه های بسیاری.

جونیور گاندولفینی نه معمولی خود را پیشرو ،

هیچ. پیشرو مرد بود نه بزرگ به دنبال. او از ریزش مو اضافه وزن. او یک پسر بد که به قتل مردم. او پاره پاره کردن مردم. او یک کنترل. او دختر خود را به کالج و قتل کسی.

اما تعقیب انسانی او با داشتن سوپرانو دیدن کوچک و تونی خنده دار بود. مانند زمانی که او به شما یک کالزونه بر روی دو پا. این خنده دار بود نیز پس از شما بچه ها در اطراف همان وزن, اما او ساخته شده چربی جوک در هزینه های خود را.

در طول دو فصل اول آنها به من پوشیدن یک دست کت و شلوار. توسط این چهارمین فصل من مجبور به پوشیدن یک دست کت و شلوار. من حدس می زنم من به دست آورده به اندازه کافی وزن است.

بحث بی پایان است. آیا تونی سوپرانو زندگی می کنند و یا می میرند در کسی که شام میخورد وقتی که پرده کشیده شده بود در نشان می دهد ؟

من فکر می کنم تونی سوپرانو زنده و سالم است و در نیوجرسی زندگی. من می تواند اشتباه باشد اما این راهی است که دیوید تعقیب می کند همه چیز. او نمی قرار دادن همه چیز. که درخشش دیوید چیس. مردم هنوز در حال صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

چه آن را مانند بود و شاید اگر شخصیت خود را کشته خواهد شد هر هفته پس از این که نشان می دهد به طوری غیر قابل پیش بینی?

این یک نگرانی مشروع است. بیشتر آنها به شما را به انجام, بالاتر ریسک کردم. شما خوشحال هستید که مخاطبان بیشتری در شما سرمایه گذاری. اما پس از آن به قتل شما به معنی چیزی. اگر شما از این نوع نشان می دهد مانند "The Sopranos" مردم در حال رفتن برای کشته شدند. ما احتمالا برای اولین بار نشان می دهد برای کشتن یک شخصیت بزرگ.

به اعتقاد من عمده شخصیت به کشته شدن یک نمایش بود در "سنت در جای دیگر" در هنگام Mark Harmon را بابی کالدول در سال 1986 درگذشت.

خوب اما زمانی که لب گنده, کشته در ما نشان می دهد آن را مانند هر یک از ما می تواند به آینده است.

چه بود آن را مانند کار با Gandolfini?

آن را سرگرم کننده بزرگ است. او یک بازیگر فوق العاده. او بسیار جدی در مورد بازیگری است. او می خواست به مطمئن شوید که شما OK. او یک پسر خوب.

آیا این درست است که پس از Gandolfini برگزار شد برای بزرگتر قرارداد او به هر یک از بازیگران $شد 33,333 برای مشکل او ایجاد می شود ؟

بله. او به این مقدار به 16 نفر. که رفت و یک راه دیگر در سال 2004. هر یک از ما می تواند خرید یک SUV اگر ما می خواستیم.

شما و مایکل صدای عالی در پادکست اما جالب است پس شما بچه ها نیست و در بسیاری از صحنه ها با هم ؟

هیچ ما نیست و در بسیاری از صحنه ها با هم در "سوپرانوها" اما ما دوستان خوب شد و ما در یک زن و شوهر از فیلم ها با هم. اما ما با داشتن سرگرم کننده بیش از شما می توانید تصور کنید با پادکست ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب