Walz و منگنز رهبران کلیسا بودند به بازگشایی معامله است. سپس مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه بعد از ظهر انداخت آچار به مذاکرات بین رژیم صهیونیستی است.

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه بعد از ظهر انداخت آچار به مذاکرات بین رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و برخی از مینه سوتا رهبران کلیسا به عنوان آنها نزدیک به درک درستی از چگونه کلیساها ممکن است با خیال راحت نگه دارید برخی از صورت ظاهر از خدمات پنج شنبه در میان شیوع کروناویروس.

که ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به دلیل تهمت و گفت: او می خواست کلیساها به بازگشایی و کلیساها می خواستم به بازگشایی و Walz ظاهرا صحبت کردن به کلیساها در مورد نحوه بازگشایی شده است.

و که هنوز هم ممکن است اتفاق می افتد در برخی از شکل محدود — به عنوان Walz و رهبران کاتولیک Lutherans و دیگر گروه های ایمان در روز جمعه به نظر می رسد باقی می ماند متعهد به دوستانه بحث با امکان اعلام بیش از آخر هفته.

اما هنگامی که نیروهای مذهبی آزادی تقاطع با کلیسا و دولت جدایی در دوره برخورد با فدرال قدرت در مقابل آمریکا حقوق میان قطبی چشم انداز سیاسی در طول یک سال انتخابات در گرداب یک بیماری همه گیر ... پیچیده است.

و مقدار باقی مانده مشخص نیست و یا تایید نشده جمعه.

در اینجا چیزی است که ما می دانیم که اتفاق افتاده است:

در چهارشنبه Walz اعلام کرد قصد دارد به اینچ جلوتر با شل شدن محدودیت در برخی از جنبه های جامعه ژوئن 1. اما او نمی دهد کلیساها یک اینچ ترک در محل ممنوعیت تجمع بیش از 10 — در داخل خانه یا خارج.

که باعث اسقف های کاتولیک از ایالت مینه سوتا و کلیسای لوتری – میسوری کلیسایی به اعلام آنها برنامه ریزی شده به رزومه فرد در عبادت در سرپیچی از Walz را سفارش — راه اندازی یک حقوقی ممکن است مرحله نهایی مسابقات و آشکار سیاسی تلو تلو خوردن توسط Walz دولت آن را به عنوان تلاش برای هماهنگ کردن coronavirus محدودیت با تحت تاثیر قرار گرفتند. Walz اغلب به ذکر است که هیچ گونه محدودیت او مسائل خود را تحت زمان صلح و اورژانس قدرت تنها به عنوان قوی به عنوان حمایت عمومی برای آنها.

Walz و رهبران کلیسا ابلاغ شنبه با اسقف اعظم برنارد Hebda توصیف آنها به عنوان "بحث و گفتگو فرانک که در آن فرماندار خود توضیح داد دلیل منطقی برای تاخیر در باز شدن کلیساها برای فرد در عبادت" با توجه به مصاحبه در کاتولیک روح.

تنها مورد در Walz تقویم جمعه بود 10:30 صبح کنفرانس تلفنی با "رهبران کلیسا." برخی از ناظران سیاسی آماده می شدند برای یک بعد از ظهر اعلام برخی از مرتب کردن بر اساس توافق درک و یا تجدید نظر که نشانی آشکار بست.

مغلوب ساختن پیشی جستن مذاکرات

سپس مغلوب ساختن پیشی جستن شروع به پریدن کرد به این موضوع که به سختی منحصر به فرد به مینه سوتا. صحبت با خبرنگاران در یک عجله به نام کاخ سفید در کنفرانس خبری تهمت اعلام الاذکار "ضروری" خواست فرمانداران به آنها اجازه می دهد برای باز کردن "در حال حاضر این آخر هفته" و تهدید به "نادیده گرفتن" فرمانداران که موفق به انجام این کار. او را سوال.

آن روشن نیست هر چه از آن به معنای. تهمت نمی موضوع هر چیزی در نوشتن و وی هیچ پایه و اساس قانونی برای داشتن اقتدار بیش از فرمانداران — ادعای او ساخته شده یک بار قبل و پس از آن مورد حمایت است. واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee سابق دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری به سرعت به چالش کشیده تهمت اقتدار خود را با رئیس ستاد گفتن نیویورک تایمز "ما باور نمی کنیم رئیس جمهور است که توانایی دیکته کردن آنچه متحده می تواند و می تواند باز نمی شود."

اما Walz همچنین یک دموکرات نیست که. در طول همه گیر سابق کنگره از جنوب مینه سوتا منطقه است که به شدت با پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال جلوگیری از عمومی رویارویی با رئیس جمهور به دنبال یک روش عملی برای مردی که ممکن است نگه داشتن کلید مهم COVID-19 منابع است.

و نه از دست رفته در Walz جمعه این بود: رئیس جمهور ایالات متحده تا به حال فقط در اصل به نام آمریکایی ها به سر به کلیسا و برای فرمانداران به آن است.

بنابراین Walz گفت: هیچ چیز. به جای سخنگوی عروسکی Tschann قرار دادن این بیانیه به شرح زیر: "فرماندار Walz تا به حال بسیاری از مولد گفتگو با رهبران مذهبی در مینه سوتا در طول چند هفته گذشته. فرماندار اولویت همچنان سلامت و ایمنی Minnesotans و او به نظر می رسد به جلو به بررسی جدید CDC راهنمایی برای درک بهتر آنچه به این معنی که برای مکان عبادت در مینه سوتا است."

CDC صحبت می کند

مدت کوتاهی پس از آن که فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را اصلاح دستورالعمل ها برای خانه های عبادت است. آژانس قبلا پیش نویس دستورالعمل اما کاخ سفید برگزار شد آنها به بیش از نگرانی های است که آنها را می توان به عنوان تجاوز در متمم اول قانون اساسی اصول آزادی مذهبی با توجه به گزارش آسوشیتد پرس و ملی, اخبار رسانه های. اما در روز پنج شنبه تهمت وعده داده شده آنها منتشر خواهد شد.

هدایت CDC منتشر شد جمعه بود "غیر الزام آور" اگر چه در همراه بیانیه آژانس را به نظر می رسد به اذعان مقامات محلی مقامات: "تصمیم گیری و استراتژی در بازگشایی اجرا شده در دولت های قبیله ای محلی و منطقه ای سطح خود را بر اساس مرحله به مرحله بازگشایی طرح است."

راهنمایی خواست کلیساها باید با احتیاط از اجتماعات بزرگ و بسیاری از فعالیت های سنتی از خدمات اما آن را اغلب پوشش خود را با استفاده از کلمه "را در نظر بگیرید."

در اینجا برخی از نمونه هایی از CDC جدید راهنمایی:

  • "در نظر داشتن روحانیت نگه بازدید مجازی (از طریق تلفن و یا آنلاین) به جای در خانه یا در بیمارستان به جز برای برخی از مراقبت دلسوزانه موارد مانند پایان زندگی است."
  • "در نظر تعلیق و یا حداقل کاهش استفاده از یک گروه کر/گروه های موسیقی و congregant آواز و شعار و یا خواندن در طول خدمات و یا برنامه نویسی دیگر اگر مناسب در ایمان سنت است. این عمل از آواز خواندن ممکن است منجر به انتقال COVID-19 احتمالا از طریق انتشار ذرات معلق در هوا."
  • "در نظر برگزاری و خدمات مجالس در بزرگ منطقه به خوبی تهویه و یا خارج از منزل به عنوان شرایط و سنت های دینی اجازه می دهد."
  • "در نظر گرفتن مناسب کاهش اقدامات از جمله گام برای محدود کردن اندازه از تجمعات و حفظ اجتماعی فاصله در گردهمایی های دیگر مانند مجالس ترحیم, مراسم عروسی مذهبی, کلاس های آموزش و پرورش, جوانان, حوادث, گروه پشتیبانی و هر گونه برنامه نویسی آن مطابق با ایمان و سنت است."
  • "تشویق به استفاده از پارچه پوشش صورت در میان کارکنان و عبادت."

کمیسیون بهداشت و درمان صحبت می کند

وجود ندارد و یک پاسخ از Walz خبرنگاران بعد از ظهر جمعه خواسته مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم آنچه او فکر دستورالعمل های آن منتشر شد در طول روزانه رسانه های توجیهی.

"ما این حق را به شاید کمی خاص تر," او گفت:, و اشاره کرد که CDC در اوایل این هفته با انتشار گزارش لینک 61 COVID-19 موارد و چهار مرگ و میر به آرکانزاس خدمات عبادت با حضور 98 نفر در ماه مارس است.

وقتی پرسیده شد که در مورد آنچه که وزارت او را توصیه به Walz خواهد بود, او گفت:, "ما فقط در ادامه به استرس ارزش با استفاده از امن ترین راه های ممکن از درگیر شدن در خدمات مذهبی که هنوز هم به این نقطه از راه دور هستند و یا برخی از درایو در خدمات است که ظهور کرده اند که در آن مردم به ماندن در اتومبیل های خود را ... همانطور که به خوبی به عنوان تجمعات اگر چه کسانی که ما معتقدیم باید از اندازه محدود است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب