سوفی جو Emporium در خیابان اتحاد وداع نهایی فروش قبل از بسته شدن مه 31

"سرگرم کننده, بد بو و افسانه" سوفی جو Emporium بسته است درهای خود را در پایان ماه.آجر ساختمان در گوشه ای از دا

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

"سرگرم کننده, بد بو و افسانه" سوفی جو Emporium بسته است درهای خود را در پایان ماه.

آجر ساختمان در گوشه ای از داگلاس و غرب هفتم خیابان ها با, دمدمی, یکپارچهسازی با سیستمعامل, کتاب طنز دختران نقاشی شده بر روی دیوار فروش انواع عتیقه جات و التقاطی کلکسیون برای 19 سال در غرب هفتم محله از سنت پل.

"با قلبی سنگین و بسیار غم سهم من از با شما که سوفی جو خواهد بود و بسته شدن درهای خود را موثر یکشنبه, مه 31 سال 2020" صاحب Tammy لارسن گفت: در بیانیه ای در وب سایت فروشگاه. "متاسفانه COVID-19 بحران و آینده اقتصادی عدم قطعیت ضروری یک کسب و کار فکر تصمیم گیری در بخشی از من است."

فروشگاه که بازدید starlet لیندسی لوهان در سال 2005 (خریداری شده که یک جفت از مسوار خاکستری, قدیمی, Gloria Vanderbilt و فیروزه ای کت چرم) خواهد بود با داشتن یک closeout فروش به offload کالا برای هفته آینده. مشتریان می توانند به فروشگاه آنلاین و یا منظقه.

لارسن خریداری شده به فروشگاه در سال 2012 از مالک سابق شرلی Payne.

"کسی از من پرسید که چه چیزی من را از دست ترین" لارسن گفت. "این آسان مردم! من خود را از دست چهره های خندان و انرژی شما را به فروشگاه. در طول سال من را توسعه داده اند دوستی بدست می دانم که خانواده خود را و لذت بردم از شنیدن در مورد ماجراهای خود را. کلمات نمی تواند مراتب قدردانی و قدردانی است."

برای اطلاع از جزئیات فروش آنلاین به sophiejoesemporium.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب