Gophers QB تنر مورگان است همه چیز در برای P. J. Fleck کرک عموزاده و Skyline Chili

تنر مورگان به حال چشمگیر 2019 فصل به عنوان کارفرمایی در دانشگاه مینه سوتا پیشرو Gophers به 11-2 رکورد و برنده

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

تنر مورگان به حال چشمگیر 2019 فصل به عنوان کارفرمایی در دانشگاه مینه سوتا پیشرو Gophers به 11-2 رکورد و برنده شدن بیش از Auburn در جای دور افتاده کاسه. در برابر پردیو او تکمیل 21 22 می گذرد تنظیم یک ده سابقه بوده است. مورگان یک تازه وارد گفتگو با مطبوعات پیشگام در مورد تجارب خود را در مینه سوتا و بازی برای مربی P. J. Fleck.

مربی است که آنچه در او است. او بسیار واقعی و بسیار پر انرژی است. مردم فکر می کنم آن را جعلی اما آن را نمی. آن را واقعی است. آن را 100 درصد واقعی است.

او می خواهد برای شما وجود دارد. آن را بسیار جذاب است. شما بلافاصله پس از تشخیص انرژی خود را که او امر به هر بخشی از زندگی و برنامه زندگی است. به عنوان یک جذب و یک بازیکن عالی است برای دیدن که. آن را بسیار واقعی است. شما در حال رفتن به تبدیل شدن به یک فرد بهتر است در هر منطقه از زندگی خود را به خاطر او. من دوست دارم او را به مرگ.

شده اند وجود دارد بسیاری از نخبگان quarterbacks در دانشگاه مینه سوتا است. هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم اگر بهترین بودن کارفرمایی در مدرسه تاریخ است که هدف اصلی شما در حال رفتن به از دست رفته در چه مهم است — و این که برنده بازی هر شنبه. در پایان روز شما می تواند بهترین اگر شما برنده نیست.

که بخشی از بزرگ بودن کارفرمایی, بودن این است که وقتی اوضاع سخت مردم نگاه می تواند به شما.

من فکر نمی کنم شما می توانید فقط نگه داشتن بینی خود را به فوتبال سنگ چاقو تیز کنی با چیزهایی که در کشور ما در حال حاضر با تظاهرات و قتل جورج فلوید و Breonna تیلور. شما موضع که همه چیز نیاز به اتفاق می افتد و ایستادن برای زندگی مهم است. من شنیده ام داستان از هم تیمی ها و دوستان است. بودن با آنها مهم است در این زمان. شما نمی توانید عقب بنشینید و می گویند همه چیز خوب است چرا که آن را نه. ما نیاز به تغییر در این کشور است. شما نمی توانید فقط نشستن در حاشیه دیگر.

من هیجان زده در مورد فصل آینده. ما در حال رفتن به نشستن در اینجا و نگرانی در مورد چیزهایی که ما نمی تواند کنترل کند. ما باید برخی از محدودیت ها (با توجه به Covid-19). دانشگاه است و ما اول ایمنی.

این واقعا در مورد من. آن را در مورد مردم در اطراف ما و تیم ما و چگونه ما می تواند به عنوان یک واحد. در پوردو بازی وجود دارد یکی incompletion. وجود دارد می توانست مقدار زیادی از incompletions اما هم تیمی های ساخته شده بازی می کند. آن را نه تنها فقط در مورد من. آن را در مورد مردم در اطراف من.

البته NFL یک هدف و یک رویا است. به عنوان یک بچه شما همیشه رویای بازی در بالاترین سطح است. اما من نمی توانم دریافت وجود دارد فکر کردن در مورد خودم ، من باید به فکر تیم و چه چیزی بهترین را برای این تیم است. شما باید برای برنده شدن در بازی برای به دست آوردن وجود دارد.

اصلی من بود و توسعه منابع انسانی. من به پایان رسید تا این ممکن است. من شروع مدرسه گراد در پاییز در مدیریت ورزشی. خواهیم دید در مورد دکترا.

من قصد کامل به اینجا در دانشگاه مینه سوتا از طریق من ارشد نجومی. من نگران فصل بعد از این یکی.

اگر من می تواند سفر در زمان من احتمالا می خواهم به سفر در زمان به صلیب کشیده شد. دیدن دست اول از آنچه عیسی برای صرفه جویی در زندگی من و همه زندگی واقعا قرار دادن همه چیز در چشم انداز است. بدیهی است که این امر می تواند بسیار سخت به تماشای. این احتمالا مهم ترین روز در ایمان مسیحی. که یا قیامت.

پدر و مادر من به من مطرح هست. پدر و مادر من مربی Fleck و پدربزرگ و مادربزرگ من نیز تا به حال بزرگترین تاثیر را در زندگی من است.

اگر من هرگز به فوتبال من احتمالا می خواهم به بازی بیس بال. من بزرگ ورزشی ،

من تیم مورد علاقه به عنوان یک بچه بود Bengals. من 20 دقیقه از سینسیناتی. وجود دارد خوب سال با Carson Palmer, چاد جانسون و T. J. Houshmandzadeh اما ما فقط هرگز بیش حذفی قوز.

در حال حاضر من عاشق تماشای وایکینگ ها. من یک فن بزرگ از کرک عموزاده. من فکر می کنم برخی از مردم به او نفرت او را سزاوار نیست. از همه مهمتر, من دوست دارم آنچه او در خارج از زمین.

من همیشه عاشق تماشای Drew Brees بازی. او بلندترین مرد اما فرمان او تا به حال در این زمینه شده است بسیار جذاب است.

رشد خوردم توستر استرودل برای صبحانه. که مورد علاقه من بود.

من نمی دانم اگر من یک فیلم مورد علاقه. آن را تغییر. یک کلاسیک "جمعه شب چراغ." من بیشتر از یک تلویزیون نشان می دهد ، من مانند "دفتر" "Parks and Recreation" و "دوستان".

"دوستان" است که احتمالا مورد علاقه من است.

بهترین فیلم کمدی: "مردمان دیگر.' من فکر می کنم که خنده دار است. هر چیزی با Will Ferrell.

هر زمان که من به خانه (به کنتاکی), اولین چیزی که من غذا خوردن است Skyline Chili. فن بزرگ. نمی توانید به اندازه کافی از آن زمانی که من برگشتم.

مردم می گویند من مراقبت بیش از حد و یا کار بیش از حد سخت است. اگر من می تواند تغییر یک چیزی که در مورد خودم به این خواهد بود که من در لحظه زندگی می کنند بیشتر است. ورزشی, من فکر می کنم که.

یک چیز گنگ من به عنوان یک بچه: ما زندگی در یک محله و من تا به حال یک دسته از دوستان است. ما تا به حال یک حوض چند بلوک و ما می خواهم رفتن به ماهیگیری است. یک بار ما را نگه داشته و تمام ماهی آبی آبشش قرار داده و آنها را در سطل تحت ترامپلاین در حیاط. چند روز بعد مادر من بوی آن است. او گفت: "تنر آنچه شما انجام دهید؟" من را فراموش کرده در مورد ماهی. بدیهی است که من فکر کردم که می خواهم زندگی می کنند. من فکر کردم من می خواهم یک دسته از حیوان خانگی آبی آبشش. من احتمالا شش یا هفت.

من می خواهم به یاد می شود به عنواناولین و مهمترین بنده از مسیح است. و ثانیا کسی که یک رهبر که همه چیز را برای دیگران و کمک به جامعه و نبود انجام کارهایی که فقط برای خودش. من نمی مراقبت از آنچه که مردم می گویند در مورد من به عنوان یک بازیکن فوتبال که من مرده ام. این چیزی است که من در زندگی من دور از فوتبال که مهم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن