هشت بازیکنان NFL هنوز هم در شار پس از پیش نویس: Jadeveon Clowney طب نیوتن در صورت عدم

ممکن است 1-نتیجه گیری از پیش نویس NFL نشانه پایان دادن به یک گیج کننده کشش تغییر در سراسر لیگ. اما نه هر کس یا

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

ممکن است 1-نتیجه گیری از پیش نویس NFL نشانه پایان دادن به یک گیج کننده کشش تغییر در سراسر لیگ. اما نه هر کس یافت قطعنامه.

پس از یک تعداد قابل توجه معاملات رایگان آژانس حرکت می کند و پیش نویس انتخاب چند بازیکن هنوز خود را پیدا کنید بدون وضوح. برخی از آمار و ارقام در انتظار تمدید قرارداد و یا یک تجارت ممکن است در حالی که برخی دیگر صرفا به دنبال یک قرارداد مناسب را برای پیوستن به یک تیم است. در بسیاری از موارد هر چند محدودیت به NFL خارج از فصل در نور از رمان coronavirus همه گیر را تهدید می کند به نگه داشتن این حس عدم اطمینان در جای خود به طور نامحدود.

در اینجا هشت کلید NFL بازیکن که هنوز در شار پس از تهیه پیش نویس:

اندی دالتون

او معامله در یک فرم از برزخ — باقی مانده در Bengals' فهرستی با وجود ورود شماره 1 به طور کلی انتخاب جو نقب زدن — برای دیگر یعنی پست-پیش نویس رایگان آژانس. پس از منتشر شد سینسیناتی در پنجشنبه دالتون باید شانس بهتری در piquing بهره در حال حاضر که او دیگر حامل $17.7 میلیون کلاه شماره. با وجود NFL را کمبود quarterbacks دهانه 32 ساله حامل ارزش به عنوان یک پشتیبان قادر به شروع و بالقوه مربی به یک جوان رهگذر. Jaguars ایستادگی کردن در میان خواستگاران بالقوه با توجه به این که جی, weather underground, دالتون سابق حمله هماهنگ در سینسیناتی هدایت است به جکسون حمله اما پرستان و استیلرز همچنین حس را به عنوان نقاط فرود.

Cam Newton

زمانی که او از زندان آزاد شد در اواخر ماه مارس سابق شماره 1 به طور کلی انتخاب و 2015 NFL MVP مواجه نامشخص چشم انداز با توجه محدودیت در تیم صادر physicals. بیش از یک ماه بعد نه خیلی زیاد به نظر می رسد که برای تغییر نیوتن. پزشکی ترخیص کالا از گمرک میباشد در سابق Panthers کارفرمایی را تعقیب یک محیط جدید با پا و آسیب های شانه ترک سوال در مورد وضعیت خود را. نیوتن که تبدیل 31 بعد در ماه مه باید یک زمان سخت پیدا کردن یک فرصت برای رقابت برای یک شروع ، حتی مربی سابق Ron ریورا در حال حاضر با Redskins همچنان نگران آوردن نیوتن با استناد به پتانسیل اختلال به جوان, گزینه های در Dwayne هاسکینس و کایل آلن.

Yannick Ngakoue

از اعلام او آماده است به حرکت می کند از این سازمان به شلاق تونی خان پلنگ' معاون رئیس جمهور از فوتبال دولت و صاحب Shad خان پسر Ngakoue سعی شده است که مسیرهای چندگانه به زور راه خود را از جکسون در حالی که زین با حق رای دادن برچسب. مقابل دفتر نیست تمایل به ملزم او با جنرال موتورز دیو کالدول گفت: در هفته گذشته به پایان دفاعی گزینه "بسیار محدود هستند در این نقطه در زمان." Ngakoue, 25, اظهار داشت او حاضر به امضای یک قرارداد بلند مدت. در عین حال حتی با جکسون انتخاب LSU پایان دفاعی K'Lavon Chaisson در دور اول در هفته گذشته کالدول باقی مانده شرکت که این تیم انتظار دارد که سابق Pro کاسه تصویب حمله کننده به در هیئت مدیره برای سال 2020 است. وجود ندارد و قابل ارائه به نوسان پلنگ ذهن قبل از جولای 15 چند سال معامله مهلت دو طرف نگاه محدود خود به ادامه بازی مرغ به خوبی به تابستان.

لئونارد Fournette

در مقایسه با مواضع خود در Ngakoue جکسون و ظاهرا در یک به طور قابل توجهی متفاوت موقعیت در بازار تجارت با Fournette. Jaguars صرف بیش از یک ماه بحث معاملات به ارسال دور در حال اجرا به عقب با توجه به NFL Network اما یافت نشد مناسب ارائه دهد. با تضمین حقوق و دستمزد بیش از $4.16 میلیون در سال آخر خود را معامله Fournette دشوار خواهد بود به حرکت حتی در نرخ تنزیل هر چند شاید یک پتانسیل مناسب ظهور خواهد کرد و نزدیک به فصل و یا پس از عمل آغاز می شود.

Jadeveon Clowney

سخت به عنوان آن است که به این باور برتر دفاعی استعداد در NFL free agency بدون علامت باقی می ماند یک ماه و نیم پس از به بازار باز کرد. Clowney, 27 به وضوح نمی زمینه چند سال را به میل خود. با این بازار عمدتا خشک تا یک سال معامله ای که اجازه می دهد تا او را به تلاش برای بزرگتر payday در کوتاه مدت ممکن است معقول ترین مسیر. با وجود دفاعی مقابله با Jarran نی مصرف Clowney قدیمی نیوجرسی شماره Seahawks را حفظ کرده اند آنها را به بازگشت و همچنان در ارتباط با سه نرم افزار کاسه لبه حمله کننده. تیتان و قهوه ای نیز می تواند در تصویر.

Everson Griffen

پس از دفع ادرار سال باقی مانده از قرارداد خود را با وایکینگ ها Griffen شده است تا حدودی از رایگان آژانس الگوی برگزاری. چهار-time Pro کاسه دفاعی پایان ثبت هشت کیسه فصل گذشته به گزاف گویی از یک آشفته 2018 کمپین است که در آن وایکینگ ها دستور داد او را به تحت سلامت روانی ارزیابی است. هنگامی که قادر به دیدار با تیم به پاسخ سازمان' سوالات Griffen می تواند پیدا کردن علاقه. مراسم با مینه سوتا می تواند امکان پذیر است. Vikings مربی مایک زیمر در ابتدا انتظار Griffen قبل از مذاکرات شکست و عبور متهور گفت NFL شبکه "هرگز نمی گویم هرگز" در شانس برای بازگشت. او همچنین می تواند گزینه ای جذاب برای Seahawks و پیت کارول که مربی Griffen در USC.

Dak پرسکات

کابوی ها معاون رئیس جمهور Stephen Jones ESPN گفت: اسکات Van Pelt روز چهارشنبه که او معتقد است پرسکات امضا خواهد شد "در سمت راست شماره که خوب برای Dak خوب برای کابوی خوب برای این تیم است." یک رای خواهد بود که رضایت بخش برای تمام احزاب اما تحقق نیست در ایران که قبل دالاس' اجرای حق رای دادن برچسب بر روی آن ستاره کارفرمایی. هر چند کابوی ها شده اند تزلزل در سخنان خود در مورد سازمان ارادت به پرسکات علامت درست را تعهد خواهد بود که چگونه تیم روش چکش را یک قرارداد طولانی مدت قبل از جولای 15 برش. داشتن ستاره سیگنال-تماس گیرنده باقی می ماند در حق رای دادن تگ را پیچیده آینده برای هر دو کوتاه مدت و بلند مدت به عنوان کارفرمایی را یک نقش کلیدی برای حق رای دادن است که به نظر می رسد همه در ramping تا خود را برتر جرم در مایک مک کارتی در سال اول به عنوان مربی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

جمال Adams

وجود خواهد داشت یک دوره دوم در نیویورک برای مردی با نام مستعار "رئیس جمهور"? GM جو داگلاس گفت: او می خواهد آدامز به "جت برای زندگی" اما ایمنی پرش داوطلبانه خارج از فصل و برنامه در حالی که در انتظار یک فرمت. با توجه آدامز انتقاد از این تیم در پاییز گذشته در میان تجارت گمانه زنی ها در این رابطه می تواند به سقوط دوباره اگر هر دو طرف نمی توانند به توافق برسند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن