دامین Cox: سالم و استراحت. هیچ سفر. جاده به جام استنلی نشده است این صاف در دهه

این تصور که آف جام استنلی خواهد بود یک چالش بزرگتر این سال از همیشه قبل از مزخرف است. تبلیغاتی مزخرف spewed تو

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

این تصور که آف جام استنلی خواهد بود یک چالش بزرگتر این سال از همیشه قبل از مزخرف است. تبلیغاتی مزخرف spewed توسط NHL است که از جان گذشته برای جذب چشم شروع آخر هفته آینده ساخت آن را به نظر می رسد به عنوان اینکه ما در مورد شاهد بسیاری از کوره در رفته شدید رقابت در لیگ تاریخ است.

NHL در مقابل Coronavirus. بازی در.

در حال حاضر اگر شما پیشنهاد آن را سخت تر خواهد شد برای برنده شدن در این جام تحت این بی دست و پا تابستان فرمت از قبل از سال 1967 روز زمانی که یک تیم فقط نیاز به بازی دو سری قبل از عمل بالا بردن جایزه که ممکن است از بعضی جهات. اگر شما پیشنهاد و از آن خواهد شد سخت تر از روز هنگامی که تمام '67 تیم گسترش انباشت اشیاء بدست آمده بودند به یکی از زیر متوسط کنفرانس اطمینان حاصل کنید.

اما در مقایسه با 40 سال گذشته? مزخرف.

دو تا از مهم ترین عناصر که در تعریف فیزیکی و روانی چالش برنده NHL قهرمانی از سال 1980 مردمی حذف شده اند.

اولین مجازات سفر رفته است. بزرگترین سفر جاده ای خواهد بود برای آن دسته از تیم هایی است که باید سه ساعت سوار هواپیما از تورنتو به ادمونتون برای مراحل نهایی پلی آف. که در آن است. در غیر این صورت آن را به یک سری از بازی ها در همان محل.

دوم تیم NHL به طور سنتی وارد پست-فصل ضرب و شتم و در لنگی. پس از 80 یا بیشتر بازی هر بازیکن مصدوم شده است تا حدی. کسانی که صدمات غیاب بازیکنان کلیدی و خستگی از قبلی هشت ماه باید انجام شود به عنوان یک وزن مرده به مدت هشت هفته بیشتر توسط برنده نهایی.

در مقایسه با 24 تیم از ورود این playdowns بسیار خوبی استراحت پس از بیش از چهار ماه از عدم فعالیت. NHL باشگاه شده اند بیکار برای مدت طولانی تعداد بالا-مشخصات بازیکنان را در زمان حال به بیش از صدمات جدی و یا جراحی. شیکاگو برنت سیبروک تا به حال سه عمل جراحی در ماه دسامبر و ژانویه و در حال حاضر او آماده است برای دوباره به رقابت بپردازند.

در مقایسه با سایر حذفی سال 2020 برگشتی مانند در حال اجرا یک مسابقه دو ماراتون در راحت 18-درجه حرارت در مقابل 35 درجه است. اگر شما در واقع شده است از نزدیک و شخصی با یک NHL تیم که موفق به کسب سه سری حذفی و ساخته شده آن را به جام استنلی نهایی شما دیدن بریدگی و کبودی شما وزن از دست رفته و گود کردن گونه ها. شما ببینید جسمی و روانی و درنتیجه بسیار چالش برانگیز رقابت می آید که پس از هشت ماه سخت به طور منظم فصل بازی کند.

آن را نمی خواهد بود آسان برای برنده شدن در این جام در این سال در ذهن شما. این تیم که ظهور خواهد بود یک قهرمان شایسته. اما ماهیت این رقابت ها با تیم های استراحت و سالم و منزوی در هتل به معنی بزرگترین رقابتی سوال ممکن است چگونه به سرعت بازیکنان خسته شدم از pickleball.

و یا اینکه مانند لو ویلیامز آنها فقط نمی تواند خود را کنترل و نیاز به دزدکی حرکت کردن را به بازدید از هر کدام از انواع دفتر موسسات. این اتفاق خواهد افتاد با وجود این اعتقادات که برخی از بازیکنان هاکی چنین تیم قوی وفاداران که آنها هرگز چنین چیزی و بر اساس پنهان کاری NHL پیچیده شده است این پروژه در لیگ را به سرعت پوشش هر گونه بی احتیاطی که رخ می دهد.

NHL بازیکنان خود را به دلیل سودآور قرارداد به مدت طولانی وجود داشته است در یک جهان متفاوت است. اما در حال حاضر آنها تا به حال واقعا جهان جدا ساخته و آنها را با لیگ و اتحادیه خود را به جایی که آنها لازم نیست که برای مقابله تنگاتنگی با طرفداران رسانه ها و یا حتی مطالبات خانواده است. بله جدا بودن از خانواده مشروع مشکل است که بسیاری از بازیکنان خواهد شد که برای مقابله با, اما این همیشه یک مسئله برای NHLers که تیم را به بعد از فصل.

بنابراین به اعتقاد این خواهد بود که یک رقابت سخت را به نفع خود اگر دوست دارید فرض کنید این در واقع باعث می شود آن را به پایان برساند. وجود دارد در حال حاضر نشانه های بیس بال ممکن است قادر به در واقع پایان کوتاه فصل آن در ذهن.

فقط سعی نکنید به استدلال می کنند این آف جام استنلی در حال شدید تر و یا سخت تر است در هر راه. آنها را عجیب و غریبتر که برای اطمینان حاصل کنید و تیم های که مسئولیت رسیدگی به این عجیب و غریب بودن بهتر خواهد موفقیت بیشتری دارند. هنریک Lundqvist وارد تورنتو حمل گیتار خود را. سابق نوریس برنده جایزه دانکن کیت آمار آسفالته در ادمونتون به دنبال مانند Undertaker. آریزونا شغالها در حال رفتن با GM جان Chayka داشتن ناگهان "ترک" با توجه به یک تیم مطبوعاتی به طوری که قطعا می افزاید: در عین حال یکی دیگر از عجیب و غریب چروک برای یک تیم است که قطعا نیست و حتی به دنبال در پست فصل بازی که این فصل متوقف شد, در مارس.

بازی در مقابل صفر طرفداران در چه مقدار به دو television studios اضافه خواهد شد به غرابت. بدون داشتن طرفداران در حضور ندارد گرفته شده از تلویزیون, ارائه, از ورزش هایی مانند گلف و مسابقات فرمول یک, اما جام استنلی هاکی است, همه چیز در مورد جو و دوزخ و برق از طرفداران خانه.

آنها می توانند لوله در تمام جلوه های ویژه آنها می خواهند اما آنها نمی توانند تکرار احساسات زنگ مرکز در مونترال با بوستون در شهر است. داشتن پلنگ و جزایر بازی در یک ساختمان خالی در تورنتو در 4 ساعت بعد از ظهر در حال رفتن به احساس خاص از ایتالیا گرفتن در اسلواکی در یک IIHF قهرمانی جهان در ژنو برگزار شد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آن را می شود بسیار جالب است برای دیدن تلویزیون اعداد. صحبت با برخی از مردم و شما درکی که وجود دارد این مقید کردن تقاضا است که بازگشت از NHL هاکی را به طور ناگهانی تصمیم جدید ما عادی به نظر می رسد کمتر سورئال. صحبت کردن با دیگران و مفهوم مسابقات 24 تیم در ابتدای ماه اوت تولید هیچ علاقه در همه.

از آن خواهد شد واقعا جالب است ببینید که تیم ظهور به عنوان قهرمان است. فقط همین را بگویم که من آن را به سخت تر را به نفع خود فنجان از همیشه قبل از.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن