اندازه و مهارت: Lake City, پست بروکلین Rewers مرتکب به دوک - Mon, 04 May 2020 PST

وجود دارد یک ضرب المثل قدیمی در بسکتبال است که می گوید: "شما نمی توانید تدریس ارتفاع است." که ممکن است درست ب

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

وجود دارد یک ضرب المثل قدیمی در بسکتبال است که می گوید: "شما نمی توانید تدریس ارتفاع است." که ممکن است درست باشد اما لیک سیتی 6-پا-4 کاربر پست بروکلین Rewers به ارمغان می آورد بسیاری از چیزهایی که به جدول – نه فقط اندازه او.

در روز شنبه دو بار دفاع از امپراتوری داخلی لیگ 5A بازیکن سال از طریق توییتر اعلام کرد او قبول پیشنهاد برای ادامه بسکتبال آکادمیک و حرفه ای در دانشگاه دوک.

این پیشنهاد مورد تنها به تازگی و در نتیجه برخی از خوش شانس زمان.

"آنها به من در آغاز آوریل," او گفت:. "یک مربی را در Mountain View, در واقع, (دوک بود) صحبت کردن با او و او پیشنهاد کرد به من تماس بگیرید."

Rewers گفت ایالتی میشیگان و چند west coast من بخش برنامه ها نیز علاقه نشان داد.

"دوک فقط به من همه چیز من به دنبال هر دو علمی و بسکتبال" او گفت:. "این فقط یک فرصت بزرگ تمام راه را در اطراف."

او قصد دارد برای عمده در کسب و کار با تاکید در بازاریابی و رسانه ها.

Rewers نامگذاری شد به آیداهو 5A همه دولت دوم تیم و به طور متوسط 18.7 امتیاز 10.1 ریباند و 3.7 بلوک به عنوان یک کاربر پیشرو دولت در به ثمر رساند و مسدود عکس.

"بروکلین است به طوری ماهر" لیک سیتی مربی جیمز اندرسون گفت. "او با این نسخهها کار خیلی سخت است. او بسیار پویا و می توانید نمره در بسیاری از راه های مختلف. و او را نگه می دارد گرفتن بهتر و بهتر.

"ارتفاع کمک می کند اما او بسیار منحصر به فرد skillset به همراه آن."

Rewers آخرین خانواده اش به بازی بسکتبال کالج. پدر او برایان بود 6-10 مرکز در وایومینگ و همچنین در سطح بین المللی برای 11 سال است. خواهر, لورن, به تازگی منتقل شده به ایالت میشیگان پس از بازی سه سال در هاوایی است.

همراه با تمجید می آید برخی از فشار است.

"همه می دانیم او بچه است که امضا شده با دوک و آنها را می خواهید به تماشای او" اندرسون گفت.

Rewers نیست نگران است.

"من احساس می کنم مثل یک حس من بیشتر برای اثبات," او گفت:. "اما آن را قطعا آسان تر بر من و خانواده برای مسافرت توپ – ما فقط می توانید بروید و از آن لذت ببرید در حال حاضر. آن را قطعا زمان برخی از فشار خاموش."

فقط به عنوان مهم به عنوان رشد در مهارت های او بوده است و رشد او در جنبه های روانی این بازی است.

"این اعتماد به نفس" اندرسون گفت. "سال گذشته او واقعا یک رهبر برای ما. شما می توانید بگویید که از روز 1 در عمل است که او همه در. او یکی از سخت ترین ما کارگران است. هر سال او طول می کشد یک جهش بزرگ و آن را سرگرم کننده به تماشای."

هنوز بسیاری از کودکان و نوجوانان از شمال آیداهو یک شانس برای بازی در ACC.

"این یک چیز شسته و رفته برای جامعه ما به دنبال او در سفر خود به جایی بروید که منحصر به فرد و به خوبی از فکر به عنوان یک بسکتبال مدرسه" اندرسون گفت.

Rewers آخرین بازیکن از شمال غربی تریل برنامه رهبری استیو Klees برای دریافت یک بخش کمک هزینه تحصیلی. او خدا را شکر که این فرصت را در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده برنامه ارائه شده به او.

"من به دنبال به جلو به رشد و هل دادن خودم به طور کلی بهتر, بازیکن," او گفت:. "من می خواهم به بهترین من می تواند و ببینید که چگونه به دور من می توانم همه چیز را با من بسکتبال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن