NBA بازی بدون عکاسان و جزئیات دیگر شما ممکن است شناخته شده به عنوان حباب بازی آغاز خواهد شد.

این بازی همان. آن را نمی خواهد نگاه همان و آن را احساس نمی, همان, اما آن را می توان همان NBA بسکتبال زمانی که

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

این بازی همان. آن را نمی خواهد نگاه همان و آن را احساس نمی, همان, اما آن را می توان همان NBA بسکتبال زمانی که راه اندازی مجدد آن فصل در روز پنج شنبه. چند نکته:

این می تواند خوب باشد

وجود دارد هیچ تغییر حکومت در مورد چنین چیزهایی به عنوان فهرستی از اندازه (تا 13 فعال بازیکنان هر تیم در هر بازی), بازی, ظهر (چهار و 12 دقیقه چهارم). همانطور که برای کالیبر شکاری, مربی تیم نیک پرستار فکر می کند آن را فقط خوب است. "وجود دارد رفتن به برخی از واقعا مهم (بذر) بازی ها, حتی اگر آنها به طور منظم فصل بازی ... و من فقط فکر می کنم در این فضای بچه ها باید قادر به بازی بزرگ" او گفت:, و اضافه کرد وجود خواهد داشت کمتر روزانه حواس او را پرت. "من فکر می کنم بسکتبال را برای رفتن به واقعا خوب پس ما به نوعی به این استفاده می شود."

چه در خط ؟

هر یک از 22 تیم — 13 از کنفرانس غرب و نه از شرق — بازی هشت بازی به نزدیک شدن فصل به طور منظم. آنها اضافه خواهد شد به جدول رده بندی به عنوان آنها در تاریخ 11 مارس و هشت تیم به طور معمول خواهد شد برگشتی در هر کنفرانس.

چین و چروک است که اگر نهم تیم پس از فصل است که در چهار بازی از هشتم آنها را یک شانس برای بازی خود را در پست های نجومی. یک بازی در سری برگزار خواهد شد که شماره 8 تیم باید به ضرب و شتم شماره 9 بار به پلی آف شماره 9 را به ضرب و شتم شماره 8 دو بار.

هشتم بذر خواهد شد و سپس از دست دادن در دور اول به شماره 1.

طرفداران ؟ مرتب کردن بر اساس

وجود خواهد داشت بیش از 300 نفر از طرفداران این تیم در خانه در حضور تقریبا با چهره خود را نشان داده شده در ویدئو تخته پشت نیمکت و گلزن جدول.

این معلوم نیست که آیا آنها خواهد شد به صورت دوره ای به خواسته "ایجاد سر و صدا!" و آن را مشکوک است که همه کف زدن دست خود را, اما چهره خود را برجسته.

اجتماعی فاصله گرفته

همه چیز در حال رفتن به دورتر. تو سه ردیف صندلی برای هر نیمکت — هر صندلی خواهد بود تعیین شده برای یک بازیکن خاص و یا مربی و مسئولین گلزن در جدول پشت پلکسی گلاس.

ویدیو نقد و بررسی مانیتور استفاده می شود که به مجموعه یک مرکز دادگاه برای مقامات به نگاه در تماس و صحبت با نقد و بررسی فیلم مرکز در سیکوکس, N. J., خواهد شد در گوشه ای در حال حاضر.

وجود دارد هنوز هم می شود نقد و بررسی فیلم و مربی را به چالش می کشد و همه آن چیزهای سرگرم کننده.

اتاق عمل

با هیچ courtside صندلی و هیچ پایه صندلی برای طرفداران و یا عکاسان وجود دارد ، و به این معنی بازیکنان لازم نیست که به نگرانی در مورد توفنده به هر کسی.

"آره همین حالا آن را به نگاه بسیار زیبا در خارج وجود دارد در تلویزیون بدون همه آن بچه ها و پاهای خود را چسبیده به پایین وجود دارد در پشت سبد؟" رپتورز گارد فرد VanVleet گفت. "این بسیار بهتر بدون نیاز به خودرا برای امتحان اماده بیش از حد بسیاری از مردم در یک فضای کوچک. من امیدوارم همه کسانی که بچه ها شغل خود را به عقب پس از این است که بیش از همه. من نمی خواهم کسی به از دست دادن کار خود را. اما آن را قطعا بیشتر چشم انداز زیبا به در نگاه هنگامی که شما به دنبال در دادگاه بدون مو, سر پا چسبیده وجود دارد در زیر حلقه است."

عبور از آزمون

هر کس در دادگاه خواهد بود احتمالا سالم است. هر کس در NBA دانشگاه در ای اس پی, جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در این زمینه از دیزنی فقط در خارج اورلاندو آزمایش روزانه برای COVID-19.

هیچ کس در پردیس هنوز موفق آزمون; اگر آنها باید جدا در اتاق خود و نمی تواند دوباره رسیدگی تا زمانی که آنها بازگشت دو تست منفی.

جایی که آنها بازی ؟

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به خودرا برای امتحان اماده در تمام بازی های NBA است که با استفاده از سه روش متفاوت امکانات گسترده دانشگاه: عرصه HP زمینه خانه و ویزا ورزشی مرکز. بازی آغاز خواهد شد و اکثر روز در اوایل تا اواسط بعد از ظهر امروز با گذشته شروع به آمدن در 9 p. m. ET.

نیز وجود دارد بیش از یک دوجین کامل-حجم تمرین و امکانات راه اندازی در سراسر محوطه دانشگاه پس از تیم ها می توانید تمرینات تقریبا در هر زمان که آنها می خواهند.

تمام هشت رپتورز بازی خواهد بود و پخش در تلویزیون و رادیو های سنتی خود را در کانادا همکاران.

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب