نمایشگاه MN امور خارجه تصمیم ممکن است جمعه به عنوان هیئت مدیره در دیدار

نمایشگاه ایالتی مینه سوتا هیئت مدیره از مدیران مجموعه جمعه به وزن, آیا بزرگ مینه سوتا هم خواهد بود قادر به نگه

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

نمایشگاه ایالتی مینه سوتا هیئت مدیره از مدیران مجموعه جمعه به وزن, آیا بزرگ مینه سوتا هم خواهد بود قادر به نگه داشتن آن رویداد سالانه در این تابستان.

بحث می آید به عنوان دولت هایش با یک رشد مورد تعداد Minnesotans بیمار با COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس و نصب مرگ و میر. مینه سوتا وزارت بهداشت روز چهارشنبه گزارش داد که 17,670 مردم تا به حال تایید شده است امتیاز مثبت برای این بیماری و 777 تا به حال از آن درگذشت.

با همه گیر در ذهن مدیره را در نظر بگیرید که آیا به برگزاری 12-روز گردهمایی ابتدا در ماه اوت است. آن را بلافاصله روشن که آیا هیئت مدیره برنامه ریزی برای صدور تصمیم گیری در جمعه زیر آن نشست.

هر سال صدها هزار نفر تشکیل دولت fairgrounds هر روز از این رویداد به غذا خوردن جمع آوری و لذت بردن از جشن ها و جاذبه های. در سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر با حضور در این نمایشگاه یک رکورد است.

اما جمعیت زیادی و گاهی اوقات فضاهای محدود در fairgrounds می تواند در برخواهد داشت خطر انتقال COVID-19.

Walz مقامات دولت در روز چهارشنبه گفت: آنها ادامه خواهد داد به آرامی چرخش صفحة نسبت به بازگشایی کسب و کار و گردهمایی های اجتماعی در هفته های آینده با رستوران ها و سالن های مجموعه به بازگشت در ظرفیت محدود در ماه آینده. اما تجمع صدها نفر از مردم اجازه دهید به تنهایی هزاران نفر بودند و چند قدم دور. و مقامات بهداشتی دولت تا به حال هیچ تاریخ قطعی و در عین حال در زمانی که تجمعات در این مقیاس می تواند با خیال راحت اجازه داد.

"من فکر می کنم آن را دشوار خواهد بود برای دیدن یک نمایشگاه دولتی عامل" رژیم صهیونیستی. تیم Walz گفت: ماه گذشته زمانی که خواسته در مورد چشم انداز این نمایشگاه به جلو می رویم به عنوان برنامه ریزی شده در این تابستان. "من نمی دانم چگونه شما فاصله اجتماعی در آن وجود دارد."

این نمایشگاه لغو شده است پنج بار از زمان آغاز آن در سال 1859: در سال 1861 و 1862 به دلیل جنگ داخلی آمریکا -- داکوتای جنگ در سال 1893 با توجه به برنامه ریزی تضاد با جهان کلمبیایی در نمایشگاه شیکاگو در سال 1945 با توجه به محدودیت های مسافرتی در طول جنگ جهانی دوم و در سال 1946 به عنوان یک نتیجه از یک فلج اطفال بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن