کشتی جنگی نیروی دریایی سوزاندن 4 روز نشان می دهد مشکل از کشتی آتش سوزی

سن دیگو — چهار روز پس از جرقه اولیه این آتش سوزی در یک کشتی جنگی نیروی دریایی ایالات متحده شد و هنوز هم سوختن

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

سن دیگو — چهار روز پس از جرقه اولیه این آتش سوزی در یک کشتی جنگی نیروی دریایی ایالات متحده شد و هنوز هم سوختن به آتش نشانی ملوانان شنبه inched راه خود را عمیق تر به محفظه خود را در یک کار پر زحمت جستجو برای پیدا کردن هر سوختن نقطه داغ.

کارشناسان می گویند لجبازی آتش در هیئت مدیره USS Bonhomme ریچارد نشان می دهد چقدر دشوار کشتی blazes هستند به قرار دادن یک بار آنها را از طریق اشک یک کشتی است.

شده اند وجود دارد جیب آتش در طول 840 فوت (255 متر) amphibious assault ship که باید گرفت پس از آن آغاز شد صبح روز یکشنبه. آتش سوزی گزارش شد اولین بار در آن منطقه پایین تر که در آن وسایل نقلیه زره پوش در حال پارک شده و در آن سنگین مقوا جعبه ژنده پوش و نگهداری دیگر تامین می شد ذخیره می شود. این سفر رو به بالا به خوبی عرشه گسترده ای آشیانه نوع منطقه — و در زمان خاموش از وجود نیروی دریایی مقامات گفته اند.

آتش سوزی در یک نقطه رسیده به 1000 درجه فارنهایت (538 درجه سانتیگراد) و تهدید به نرم کردن آن از فولاد.

"همه کنار آتش دشوار است برای مبارزه با" گفت دریایی وکیل راد سالیوان که به خدمت در نیروی دریایی است. "این بسیار دشوار است برای خفه کردن اکسیژن در باز عرشه فضاهای" و سپس به دنبال شعله های آتش به تمام گوشه بر روی یک قایق.

آن را غیر معمول نیست برای کشتی آتش سوزی به روز برای خاموش کردن وی افزود: با اشاره به آتش سوزی ماه گذشته در یک ماشین حمل محموله کشتی که سوخته در جکسون ویل فلوریدا به مدت هشت روز.

اضافه کردن به سختی Bonhomme ریچارد آتش بود و این واقعیت است که آن را به حال شده است تحت تعمیر و نگهداری پس از 2018 بنابراین وجود داربست و دیگر تجهیزات و مانده در راه. که نیز در راه از آتش. یکی از کشتی سرکوب سیستم آتش نشانی نیز غیر فعال شد به دلیل تعمیر و نگهداری پروژه.

همانطور که از اوایل روز شنبه, هلیکوپتر تا به حال ریخته از 1500 سطل آب بر روی کشتی خنک کننده روبنا و عرشه پرواز به فعال کردن خدمه به حرکت بیشتر در داخل رگ و شناسایی نقاط داغ. آنها مبارزه دو حوزه در تعظیم و استرن, نیروی دریایی, مقامات گفت. این آتش سوزی که در حدود 85% موجود است.

بازنشسته سروان. لارنس برنان استاد حقوق بین الملل دریایی در دانشگاه فوردهام در نیویورک گفت: حتی با پاشش آب بر روی یک کشتی در آتش می تواند مخاطره آمیز: اگر هر آلومینیوم هیئت مدیره در حال ذوب در تخته سه لا ترکیبی می تواند ایجاد کاربید آلومینیوم که به نوبه خود می تواند تولید قابل اشتعال متان زمانی که با اسپری آب.

"غیرقابل کنترل آتش مانند این یکی در میان ملوانان' بدترین ترس" او گفت:, و اضافه کرد که چرا کشتی ها طراحی شده اند به بسیاری از محفظه است که می تواند بسته به سرعت با درب مهر و موم شده.

عقب Adm. فیلیپ Sobeck گفت: Bonhomme ریچارد طراحی — است که مانند یک مینی هواپیما حامل کمک کرده اند ممکن است گسترش فروغ.

"برای این کلاس از کشتی های منطقه بالاتر از خودرو سازی است همه باز, بزرگ, آشیانه," او گفت:. "هنگامی که آتش رسید که میزان اکسیژن آن را در بر داشت راه های دیگر برای بالا برود."

او گفته است که کامل میزان آسیب نمی خواهد شناخته شود تا زمانی که آتش به طور کامل و خدمه می توانید دسترسی به تمام مناطق پس از آن امن است را وارد کنید.

Sobeck که فرمانده حمله گروه که شامل Bonhomme ریچارد به عنوان گل سرسبد آن است گفت که او امیدوار است این کشتی هنوز هم می تواند تعمیر شود اما هیچ کس نمی خواهد می دانم که تا زمانی که ارزیابی انجام شده است.

او گفت: چهار مهندسی فضاهای رنج می برند نیست خسارت عمده به عنوان در ابتدا ترسید و خارجی ساختار کشتی امن است. Tugboats شلیک توپ آب نگه داشته و بدنه سرد پس از آن پارگی و باعث می شود که یک میلیون گالن (3.8 میلیون لیتر) سوخت در هیئت مدیره به نشت نفت در خلیج.

سوخت ذخیره شده بود در زیر خط آب و خطر آن ریختن و یا در حال انفجار بود و در حال حاضر "بسیار پایین" Sobeck گفت: اگر چه گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا ایستاده بود توسط یک بوم برای جلوگیری از گسترش نفت باید که رخ می دهد.

آن می تواند هزینه حدود 4 میلیارد دلار به جای کشتی آن است که اگر تلقی سازمان ملل متحد-نجات. این Bonhomme Richard شده بود لنگر انداخت پس از 2018 و نزدیک شدن به پایان حدود 250 میلیون دلار ارتقاء پس از آن می توانید شروع به استفاده می شود برای اعزام دریایی سپاه,' F-35Bs در اقیانوس آرام.

بیش از 60 ملوانان و غیر نظامیان شده اند برای درمان جراحات جزئی خستگی گرما و دود استنشاق.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جان Antczak در لس آنجلس و لولیتا C. Baldor در واشنگتن کمک به این گزارش.

____

داستان درست شده است نشان می دهد که اتومبیل-کشتی سوخته به مدت هشت روز نه پنج.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب