ارشد داستان: Gonzaga دبستان را Ryan Voelker باعث تغییر بزرگ را به ماندن در بازی - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

رایان Voelker به دنبال به جلو به ارشد خود را فصل بیس بال در گنزگا دبستان. مانند واقعا به دنبال به جلو به آن اس

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

رایان Voelker به دنبال به جلو به ارشد خود را فصل بیس بال در گنزگا دبستان. مانند واقعا به دنبال به جلو به آن است.

پس از بدست آوردن همه بیشتر اسپوکن لیگ برتری به عنوان یک دانشجوی سال دوم Voelker از دست رفته بسیاری از خود junior فصل با توجه به تاسف اجتناب از آسیب. اما آنچه او غلبه کرده بود قبل از همه ساخته شده است که از دست دادن خود را در فصل ارشد و حتی بیشتر دلخراش.

Voelker تشخیص داده شد با دژنراتیو موضوع در آرنج راست خود را در مدرسه ابتدایی. پزشکان به او گفت که صرف نظر از عمل جراحی او همیشه می خواهم تجربه درد پرتاب و آنها توصیه می شود او متوقف کردن بازی بیس بال.

"در کلاس ششم من شروع به داشتن درد و متوجه من نمی تواند چرخش بازوی من تمام راه" Voelker گفت. "من به دکتر رفتم... و او فقط گفت که آرنج تنیس بود که فقط مانند درد عضلانی ، پس من رفت و در پرتاب برای دو ماه. و سپس از آبی یک روز آن را فقط مانند احساس مانند آن را جامعی نوع در راه است. بنابراین من به دکتر رفتم و MRI و آن را نشان داد قطعه از غضروف فقط تکه های شناور در اطراف در آرنج من."

او تا به حال عمل جراحی برای برداشتن قطعات, اما پزشکان نمی تواند خنثیسازی آسیب.

بی او مصمم به ماندن در بازی.

"پس از عمل جراحی پدر من خریداری من یک چپ دست دستکش برای تولد من, بنابراین من شروع به پرتاب lefty."

آن آسان نبود.

"من همیشه دست خودم بود زیرا بی دست و پا به فقط سعی کنید و تمرکز با بازوی دیگر," Voelker اعتراف کرد. "این به نظر می رسد بسیار بد بو و احساس بسیار عجیب و غریب است. آن را فقط بسیار دشوار است."

در اصل یک پارچ Voelker تا به حال به بیش از مانع روانی قبل از فیزیکی است.

"جنبه های روانی, دانستن اینکه چگونه خوب شما راست دست و پس از آن نیاز به رفتن را از پرتاب بسیار سخت در کلاس ششم به شاید پرتاب 30 مایل در هر ساعت می توانید پرتاب 90 پا بود و مانند آن بود فقط خیلی سخت به می دانم که هر آنچه من تا به حال برای رفتن من راست دست نیست وجود ندارد و من تا به حال به بیش از شروع."

چیزهای کلیک برای Voelker زمانی که یک مربی پیشنهاد یک سوئیچ به پایه اول.

"که واقعا شروع آن پرتاب چپ دست و همه چیز و سپس در نهایت آن را فقط شروع به تبدیل شدن به بیشتر شبیه, طبیعی, من حدس می زنم. توسط دانشجوی سال اول سال من قادر به عملکرد درست را به من می اندازد و آنچه مورد نیاز من است."

Gonzaga دبستان مربی بیس بال برایان مونهلل نمی دانم داستان در مورد Voelker بازو مشکلات تا زمانی که معلوم شد سال اول.

"من گفت:, گوش, به نظر می رسد مثل او پرتاب با اشتباه بازو.' "مونهلل گفت. "اما در طول زمان – منظورم ساقه من حتی نمی تواند غذا خوردن چپ دست – بنابراین در طول زمان او به اندازه کافی خوب به طوری که او بیش از عملکردی و او در واقع یک بازی خیلی خوب در پایه اول."

پس از یک دانشجوی سال دوم مبارزات انتخاباتی زمانی که او ضربه .347 با .475 بر پایه درصد او متوجه او شده است می خواهم انتخاب اول تمام تیم-GSL.

"این احتمالا یکی از جالبترین لحظات من تا به حال در زندگی من," او گفت:. "من فقط نشسته بود روی مبل و یه متن از مونهلل گفت که من در تیم اول به عنوان یک دانشجوی سال دوم. آن را فقط فوق العاده بود."

آماده شدن برای سال دبیرستان خود را هر چند Voelker شروع به داشتن درد در این آرنج چپ.

"من می دانستم که درد از آنچه قبل از آن بود," او گفت:.

"من او را خواسته آنچه او را به انجام" مونهلل گفت. "و او گفت:" من قصد دارم برای قرار دادن دو baseman, دستکش, در کیف من. در حال حاضر من یک lefty اما اگر من بازوی چپ درد است و سپس من سعی کنید به بازی در سمت راست است."

Voelker شد مدیر عامل ناراحتی خود را, اما در خارج از میدان حادثه قطع junior فصل کوتاه است.

"این تقصیر خود من بود," او گفت:.

Voelker شد شرکت در یک روح هفته فریزبی بازی. یک سوء تفاهم منجر به خروج از بازی کشید و سرخوردگی خود را بر روی یک درب و در نتیجه شکسته ،

"این احمقانه ترین چیزی که من فکر می کنم من تا کنون انجام داده است."

او از دست داده و سه چهارم از فصل سوم خود را به آسیب. و در حال حاضر کل ارشد کمپین به این بیماری همه گیر.

"تمام تیم ما قرار داده شده است در محل کار برای مدت زمان طولانی" Voelker گفت. "ما خواهی بود بسیار خاص است.

"در اولین هفته (از بهار عمل) ما شاهد یک تیم است که آماده بود به رقابت بپردازند و همه چیز. این بود آن تو بود سرگرم کننده در سال است."

تسلط قطع: G-دبستان پسران گلف تیم تحت سلطه سه فصل گذشته به رهبری شش بازیکن در کلاس 2020 که برنده هر دعوت از آنها برای شرکت در جز یکی در طول حرفه خود.

در آن زمان, این نوزادان باید برنده سه GSL عناوین و دوم به پایان رسید در دولت به عنوان دانشجوی سال اول ابتدا به عنوان رشته و دوم سال گذشته به عنوان juniors – فقط سه تا سکته پشت سر دولت قهرمان Kamiak.

G-دبستان را Nate گچ مشترک مقام دوم که روز خواهد بود و در نظر گرفته شده است یک شرط بندی قوی را به تصرف خود فرد جام در این فصل است.

گچ و همکار سالمندان مت McGann خواهد ریوز هیدن Gamache, بیلی کالینز و حداکثر Scelfo همه کالج گلف آرمان با گچ رهبری به Palouse برای Pac-10 بازی با مامان.

Gonzaga آمادگی ارشد, تماس رول

بیس بال: جیک سیمپسون, Declan Sklut Austin نی جکسون بعد تامی برنت Rigee Olavides, Ryun صلیب نیک Swenson, Alex گرایمز Karter Sayler, Tyan Voelker.

سافتبال: DJ انگشت پیج Scholin الکس بهترین Nicholina فلوت دارای صدای زیر, جولیا رایت Jaydn Raley-Jones, Callie Babin.

فوتبال پسران: میسون براک دومینیک Maucione آرتم Yushkevich مسیحی کمپگنا.

پسران گلف: بیلی کالینز هیدن Gamache مت McGann, Nate گچ خواهد ریوز حداکثر Scelfo.

دختران گلف: دالاس جوان Johnna مانفرد مگ تیفانی.

پسران تنیس: Anders علامت جیک Dominiak Grant Lidquist.

دختران تنیس: الیزابت مایر میا Puzzo.

پسران دو و میدانی: Sam Anderson, Matthew Auble جوناس, خرس, رایان Blevins, Ryland Bodey لیام Hurley, Xzandre ژان-فرانسوا کانر Kiepe اشتون Kopczick Gabe ماک زین sd times, Trevor Riordan, جک اشمیت, یعقوب ویلسون.

دختران دو و میدانی: Leah کارنی, مگان, کریستوفر ریگان Crain, Lakin گاردنر, کاتلین شاخ هلی Kuhar-Pitters لوسی نستر, Bailee Ojogho گی Pyankova امیلی Spiering ویکتوریا Stefoglo ماریا Strasser اوا Ulrichsen.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب