سریع TBT خروج برای پول تیم و Gonzaga را Kyle Wiltjer, EWU را یعقوب Wiley و UI جف Ledbetter - Thu, 09 Jul 2020 PST

پول تیم که شامل بازیکنان از Gonzaga, Eastern واشنگتن و آیداهو مرتکب اشتباهات پرهزینه دیر و خروج سریع از مسابقا

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

پول تیم که شامل بازیکنان از Gonzaga, Eastern واشنگتن و آیداهو مرتکب اشتباهات پرهزینه دیر و خروج سریع از مسابقات بسکتبال (TBT).

گله ای که هرگز چراغ تا زمانی که بسته شدن با یک 16-2 اجرا ناراحت پول تیم 102-99 پنج شنبه در کلمبوس, اوهایو.

پول تیم کشت هفتم رهبری به عنوان بسیاری از 18 در سه ماهه اول بود و در بالا 93-84 پس از یک جامد کشش سابق EWU ستاره یعقوب Wiley. او به ثمر رساند در یک putback و swatted شات قبل از پول تیم به نام فاصله داخل 4 دقیقه تحریک TBT به ایلام ، ساعت خاموش شد و با این تیم برنده یکی از اولین برای رسیدن به نمره هدف از 101.

پول تیم اسپانسر شده از طرف بوکس بزرگ فلوید 'پول' Mayweather Jr., شد به راحتی پیش رو 97-86 هنگامی که آن اکتان بالا به جرم رفت و خشک با تشکر از سوال شات انتخاب و یک جفت از گردش.

گله که قطع به سرب قبل از سابق زاگ Kyle Wiltjer سطل از محدوده نزدیک به پول تیم 99-93 منجر شود.

Wiltjer تقریبا به پایان رسید اما او 17-بالا و پایین صفحه لرزاند, در داخل و خارج. هم تیمی Devin ویلیامز تا به حال شانس به آن را برد اما او misfired در دو پرتاب آزاد و گله است که در زمان خود اولین سرب 100-99 در Jacorey ویلیامز' غوطه دادن.

سابق آریزونا Wildcat Ryan لوتر لیآپ پس از دیگری از گردش مهر و موم پیروزی برای گله است که ساخته شده تا در درجه اول سابق مارشال بازیکنان.

Wiltjer که بازی حرفه ای در ترکیه در فصل گذشته به پایان رسید و با نه امتیاز در 4-از-11 تیر اندازی. او خمیده کردن کف اولیه در سه ماهه اول با ظاهری پا آسیب اما بازگشت به بازی 14 دقیقه با وجود مبارزه ناپاک مشکل است.

سابق آیداهو خرابکاری جف Ledbetter که پیوست Wiltjer در صف شروع تا به حال سه نقطه و سه کمک یکی از آن منجر به Wiltjer 3-اشاره گر در 17 دقیقه و 39 ثانیه از زمان بازی. Ledbetter بازی های برگزار شده است آخرین چهار فصل و سن آنتونیو در NBA G لیگ حق رای دادن.

ویلی که بازی برای پاناتینایکوس یونان در فصل گذشته بود و مولد در 15 دقیقه قرار دادن 10 امتیاز 5 از 6 تیر اندازی. او برداشت پنج ریباند و افزود: دو کمک می کند.

ویلی را غوطه دادن فقط قبل از حاصل کار دو زنگ به پول تیم 62-55 منجر شود. وی افزود: یکی دیگر از غوطه دادن و انتقال لیآپ برای تقویت تیم خود استفاده به 73-61 در سه ماهه سوم.

کریس Cokley و Jacorey ویلیامز ترکیب برای 62 امتیاز برای No. 23 گله که که به صورت شماره 2 خارج از کشور نخبگان یک 76-70 برنده بیش از 15 زرهی ورزشکار در یک چهارم نهایی از $1 میلیون دلار برنده را-همه مسابقات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب