مقامات گروه های افراطی و گمراه کننده در تظاهرات - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

واشنگتن – مقامات ایالات متحده به دنبال تعیین یکشنبه که آیا گروه های تندرو نفوذ کرده بود توسط پلیس تظاهرات در س

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

واشنگتن – مقامات ایالات متحده به دنبال تعیین یکشنبه که آیا گروه های تندرو نفوذ کرده بود توسط پلیس تظاهرات در سراسر کشور و به عمد از متهم تا حد زیادی مسالمت آمیز تظاهرات به سمت خشونت – و اگر دشمنان خارجی بودند پشت رو به رشد کمپین دروغ در رسانه های اجتماعی.

به عنوان تظاهرات گسترش از مینیاپولیس به کاخ سفید, نیویورک شهرستان و خارج از کشور فدرال و مقامات اجرای قانون اصرار چپ گرفتند و تحریک خشونت است. کارشناسان که پیگیری گروه های افراطی نیز گزارش داد با دیدن شواهد به راست در محل کار.

محققان نیز ردیابی آنلاین دخالت و دنبال به اینکه عوامل خارجی بودند در پشت این تلاش است. مقامات باید شاهد افزایش حساب های رسانه های اجتماعی با کمتر از 200 پیروان ایجاد شده در ماه گذشته, یک کتاب درسی نشانه ای از یک دروغ تلاش است.

حساب شده تصاویر گرافیکی از تظاهرات مواد و وحشیگری پلیس مواد در coronavirus همه گیر به نظر می رسد که طراحی شده به التهاب و تنش در سراسر شکاف سیاسی با توجه به سه مقامات دولت. مقامات صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث تحقیقات است.

تحقیقات در حال تلاش برای شناسایی شبکه ای از نیروهای پشت برخی از گسترده ترین شیوع نا آرامی های مدنی در آمریکا در دهه. تظاهرات فوران در ده ها تن از شهرستانها در روزهای اخیر باعث مرگ جورج فلوید درگذشت و پس از او دوخته در گردن سیاه و سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

همه گیر خسته از آمریکایی ها در حال حاضر عصبانی – در مورد COVID-19 مرگ مستند سفارشات و ده ها میلیون نفر از مردم ، این بیماری همه گیر است آمار آمریکایی های آفریقایی تبار سخت تر از سفید پوستان در ایالات متحده و قتل سیاهان توسط پلیس ادامه داد: در طول سال حتی به عنوان موضوع پژمرده از مرحله ملی.

اما نشانه هایی وجود دارد از مردم با دیگر انگیزه های متفاوت از جمله آنارشیست نقاشی های دیواری, دستگیری برخی از معترضان دولت و تصاویر گردش در گروه های افراطی است که نشان می دهد دخالت از خارج از گروه.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز یکشنبه گفت که مقامات دولتی بودند ضربه با یک حمله سایبری به عنوان اجرای قانون آماده به پراکندن تظاهرات در مینیاپولیس و سنت Paul کانون ناآرامی.

"قبل از عملیات ما لگد کردن شب گذشته بسیار پیچیده انکار حملات خدمات در همه رایانه ها اجرا شد," Walz گفت. "که نه کسی نشسته در زیر زمین خود را. که بسیار پیچیده است."

Walz را ارائه جزئیات.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دادستان کل ویلیام نوار و دیگران گفته اند که جناح چپ تندرو antifa مقصر است. کوتاه برای ضد فاشیست, antifa چتر اصطلاح برای چپ متمایل به گروه های شبه نظامی است که مقاومت در برابر نئو نازی ها و سفید supremacists در تظاهرات.

Barr روز یکشنبه گفت: FBI خواهد با استفاده از آن منطقه ای مشترک با تروریسم نیروهای وظیفه به "شناسایی جنایی سازمان" و تهمت و تهدید دوباره به نام antifa یک گروه تروریستی است.

دیگران را دیده اند شواهدی از جناح راست افراط گرایان بیش از حد. J. J. MacNab یک همکار در دانشگاه جورج واشنگتن برنامه در افراط گرایی شده است نظارت پچ پچ در مورد در میان تظاهرات ضد دولتی افراط گرایان در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. او دسترسی به صدها نفر از خصوصی Facebook groups برای پیروان آزادانه سازمان یافته "Boogaloo" جنبش که با استفاده از یک '80s, عاقبت فیلم به عنوان یک کلمه کد برای دومین جنگ داخلی.

او نیز شده است پدیده هنگامی آشکار شد بیش از عکس از آخر هفته تظاهرات و کشف برخی از "boogaloo bois" در جمعیت حمل بالا-مجهز به تفنگ و پوشیدن دنده تاکتیکی.

"من فکر می کنم بیشتر آنها نمی خواهید به صدمه زدن به این اعتراضات. آنها می خواهند برای شرکت در انتخاب آنها به منظور شروع جنگ خود را. آنها خود را از بودن در کنار مخالفان و معترضان خود مفید هستند در ایجاد هرج و مرج" MacNab گفت.

او همچنین می بیند نشانه ای که سه Percenters شبه نظامیان جنبش به نظر می رسد با در نظر گرفتن علاقه.

مگان همراهی, یک وزیر دفاع آمریکا دانشگاه علم کامپیوتر استاد که آهنگ های آنلاین, افراط گرایی, دیدم, تصاویری از حداقل چهار نفر از اعضای راست افتخار پسران در حاشیه تظاهرات شنبه شب در Raleigh, North Carolina.

"این بسیار scattershot," او گفت:. "آنها همه صحبت کردن در مورد آن, اما آنها به نظر نمی رسد که قادر به ترجمه که آنلاین fantasizing در مورد آنچه که آنها می خواهم به انجام به دنیای واقعی عمل که خوب است."

تهمت بود و انتظار می رود در روزهای آینده به منظور جلب تفاوت بین مشروع خشم معترضان مسالمت آمیز و غیر قابل قبول اقدامات خشونت آشوبگران گفت: یک مقام کاخ سفید که مجاز به بحث در مورد برنامه ریزی جلوتر از زمان و صحبت خواست نامش فاش نشود.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا حد زیادی سکوت در محلی گزارش می دهد که راست معترضان نیز درگیر است. در ضمن دموکراتیک شهرداران گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن و مدیریت بحران یادآور یکی از تاریک ترین لحظات از ریاست جمهوری خود – که او گفت: وجود دارد "خوب مردم در هر دو طرف" از تظاهرات در سال 2017 بیش از سفید supremacists نشان دادن در Charlottesville, Virginia.

امریکا نژادی خطوط گسل هستند یک فرصت مناسب برای خارجی دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و به تصویر کشیدن آمریکا در نور منفی با توجه به جیمز Ludes مدیر پل مرکز روابط بین الملل و سیاست عمومی در Salve Regina در دانشگاه رود آیلند.

"این یک مسئله واقعی و آمریکایی ها قانونی در مورد آن ناراحت گفت:" Ludes که مطالعات خارجی دروغ تاکتیک. "این یکی از نشانه های این کمپین است. شما نمی ایجاد مسائل جدید شما exploit مسائل موجود."

وجود دارد یک تاریخچه از این. در سال 2016 دیگر سیاه Philando کاستیا کشته شد توسط پلیس در مینیاپولیس حومه مرگ او livestreamed on Facebook. روس ها با استفاده از جعلی Black Lives Matter صفحه به اشتباه و استوک خشم در میان معترضان. وجود دارد حدود 700,000 پیروان اما روشن نیست که چگونه بسیاری از آنها واقعی بودند.

یکی از افشا و خنثی مثال از این هفته که در آتلانتا مستقر بود یک "کودک شبه نظامی."

فلوید بود که به اتهام تلاش برای تصویب یک بد لایحه در یک فروشگاه مواد غذایی پس از او گذاشته شد در این بیماری همه گیر. اخلال تصویری را به او نشان داد مستعد در خیابان در حالی که یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن و حتی به عنوان او گریه او نمی تواند نفس بکشد. او بعد از آن درگذشت. افسران اخراج شده اند; Derek چوین افسر که دوخته فلوید در این ویدئو بود که به اتهام قتل.

در ابتدا وجود دارد تظاهرات مسالمتآمیز اما خشونت به زودی فوران. یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس بود را به آتش کشیدند و تظاهرات در زمان خاموش در سراسر کشور در حال رشد به طور فزاینده ای پر تنش است. ویدیو نشان داد یک وسیله نقلیه پلیس رمنج به تظاهرکنندگان در نیویورک است. در ضمن یک ون با چهار پلیس نیویورک گروه افسران داخل شد و با ضربه یک بطری آتش زا و آتش کشیدند.

صدها نفر دستگیر شده اند در سراسر کشور و شهرستانها آماده برای تظاهرات. اما اطلاعات رزرو از زندان شهرستان در مینیاپولیس به عنوان مثال نشان داد که از 59 اعتراض مربوط به دستگیری 47 نفر بود و آدرس خانه در مینه سوتا با اکثریت که از شهرهای دوقلو.

در واشنگتن که در آن معترضان خروشان در خارج از کاخ سفید بیشتر از 17 نفر دستگیر شدند از این منطقه است.

سی شهردار موریل Bowser خود گفت: این گروه به نظر می رسید حداقل سازمان یافته برای از بین بردن.

"آنها تا به حال ابزار برای شکستن پنجره ها و ابزار و یا یک استراتژی برای توزیع مواد, میان آنها," او گفت:. "چیزی که ما زده است که آن را یک گروه سازمان یافته که به نظر می رسد بیشتر خم در تخریب و سپس در اعتراض."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن