چه خطر خود را از coronavirus? پایین تر از ما فکر می کنیم مطالعه جدید نشان می دهد

ماه به این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید محققان در حال دست و پنجه نرم کردن با یک سوال فوری: چقدر خطر ما را ا

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

ماه به این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید محققان در حال دست و پنجه نرم کردن با یک سوال فوری: چقدر خطر ما را از ابتلا به COVID-19 — یا مرگ ناشی از آن — از شانس ما برخورد?

بحث اتحاد هایش به عنوان مقامات خود را به طور متناوب متهم از حرکت بیش از حد سریع یا نه به اندازه کافی سریع در کاهش محدودیت های بیشتر کسب و کار و فعالیت می تواند از سر گرفت.

به طور کلی, آن را احتمالا کمتر در حال حاضر از بسیاری از به احتمال زیاد بر این باورند با توجه به روزانه کوس یا طبل جدید موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر با توجه به تحقیقات جدید در این ماه توسط یک جفت از دانشمندان پزشکی در دانشگاه استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس (UCLA).

"در سراسر کشور, زمان احتمال انتقال عفونت بستری و مرگ و میر ناشی از COVID19 قابل ملاحظه ای متفاوت است و در عین حال شدید نتایج هنوز هم نادر حوادث" این مطالعه گفت. "افراد ممکن است غلو خود را از خطرات ناشی از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و متوسط تعداد و فرکانس جامعه مخاطبین بعید است که به پایمال بیمارستان ظرفیت در بیشتر ایالات متحده تنظیمات."

اما مانند دیگر تحقیقات به چالش کشیدن مفروضات در مورد این بیماری را در خطر یافته های جدید هنوز به خبره از طریق بررسی دقیق — همچنین نگرانی از دیگر محققان و مقامات استدلال می کنند که آن underplays virus تهدید.

خطر مطالعه توسط دکتر راجیو Bhatia, بالینی, استادیار مراقبت های اولیه و سلامت جامعه در دانشگاه استنفورد و دکتر جفری Klauser کمکی استاد اپیدمیولوژی در UCLA نگاه در دسترس عموم مورد بروز داده برای هفته پایان مارس 30 در 100 متحده بزرگترین شهرستان به عنوان متحده شروع به بازگشایی شده است.

"چیزی که ما به دنبال این است که شروع به بحث در مورد خطر" Bhatia گفت. "ما با بمباران اطلاعات در مرگ و موارد."

این مطالعه نشان داد یک فرد معمولی متوسط تا بزرگ ایالات متحده در شهرستان است که یک تصادفی تماس با فرد دیگری است و به طور متوسط 1 در 3,836 احتمال آلوده شدن بدون اجتماعی فاصله دست شستن یا ماسک ،

در صورتی که برای تلفن های موبایل مانند یک خطر قابل تحمل در نظر بگیرید شانس بودن در بیمارستان بستری است. این مطالعه نشان داد 50-به-64 ساله کسی است که یک تصادفی تماس با ما به طور متوسط 1 در 852,000 شانس بودن در بیمارستان بستری و یا 1 در 19.1 میلیون شانس از مرگ بر اساس نرخ به عنوان آخرین هفته از ماه مه.

"ما شگفت زده شدند که چگونه کم خطر نسبی بود" Klausner گفت.

در این مطالعه فرض همان خطر برای هر فردی حتی اگر آن شناخته شده است به بالاتر در برخی مناطق و مشاغل مسکونی تنظیمات وجود دارد که در آن تکرار شده است شیوع بیماری — گوشت-بسته بندی گیاهان خانه های پرستاری مراقبت های بهداشتی مشاغل زندان و زندانها. این مطالعه همچنین حساب نمی برای یک فرد از قبل موجود شرایط بهداشتی.

و این گزارش به تلاش برای مقایسه سطح خطر برای عفونت بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از COVID-19 به دیگر بیماری های عفونی و یا خطرات بالقوه مانند حوادث خودرو که نویسندگان اذعان کرد که یک ورزش سخت تر. یک سال 2017 گزارش از شورای امنیت ملی محاسبه شانس یک فرد در حال مرگ در یک خودرو تصادف در 1-در-114 و در حال مرگ از یک رعد و برق اعتصاب در 1-در-161,856. اما این بیش از یک عمر فقط یک هفته.

A. Marm Kilpatrick, یک بیماری عفونی محقق در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز, سوال مفروضات اساسی در این پژوهش پس از خواندن این مقاله و گفته است که "به شدت ناقص است." او در میان دانشمندان که در زمان نیز موضوع را با مطالعه دانشگاه استنفورد در ماه آوریل نشان می دهد این ویروس گسترده تر است و کمتر کشنده از مقامات را به عهده گرفت.

شهرستان سانتا کلارا اجرایی جف اسمیت که دولت به رهبری منطقه خلیج در یک منطقه ای سرپناه در محل سفارش و گرفته برخی از انتقاد خود را با سرعت از بازگشایی گفت: پس از بررسی و مطالعه آن نتیجه گیری "گمراه کننده است و نه مفید." او اشاره کرد که بیش از 116,000 آمریکا مرگ و میر ناشی از COVID-19 در تاریخ همتراز با نظامی این کشور ضرر و زیان در جنگ جهانی اول که او به نام "غیر قابل قبول است."

Bhatia اعتراض نیست که تجمعی COVID-19 مرگ و میر قابل توجه بوده است اما گفت که این مطالعه ارزیابی تنها از متوسط ریسک بر اساس زمان عفونت گزارش که پس از ماه از مستند در حال پایین تر از آنها در ماه مارس است. برآورد خطرات نشان دهنده یک نقطه در این بیماری همه گیر در اواخر ماه مارس و افزایش خواهد یافت و اگر نرخ ابتلا به عفونت را افزایش دهد.

اپیدیولوژی می گویند ماهیت جدید کروناویروس که می تواند گسترش نامرئی از طریق افرادی که احساس می کنم بیمار باعث می شود آن را سخت را برای مردم برای ارزیابی خطر خود را. دانشگاه Tulane اپیدمیولوژی Susan E. Hassig گفت که بر خلاف می گویند HIV است گسترش از طریق رابطه جنسی و یا مواد مخدر سوزن آن است که اغلب یک رمز و راز چگونه یک فرد مبتلا به کروناویروس جدید. بود آن را به صحبت کردن با یک دوست در پارک یا ناهار با یک همکار?

یک مرد حمل وزن در طول تمرین در Metroflex Gym روز شنبه, مارس 14 سال 2020 در اوشن ساید کالیفرنیا. جنوب کالیفرنیا سالن باز بود روز شنبه با وجود صاحب آن را بازداشت آخر هفته گذشته برای نقض دستور منع کرده است که از جمله کسب و کار از عامل تحت سفارشات برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. (AP Photo/گرگوری گاو)

و مردم ندارد و سابقه طولانی با این کروناویروس جدید که از آن به منظور توسعه یک حس خطر است.

"آن را مانند خطر اصابت رعد و برق" Hassig گفت. "ما شمارش است که در طول سال و گاهی چند دهه. ما انجام داده ایم coronavirus برای چهار ماه پس ما وقتی در یک موقعیت چالش برانگیز که در آن به نظر می رسد مانند وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات اما آن را مانند آن را داده است که قابل استفاده برای برآورد خطر است."

Bhatia, معاون بهداشت افسر سان فرانسیسکو از سال 1998 تا 2014 است و Klausner خواسته اند California Department of Public Health را بیشتر COVID-19 مورد گزارش داده ها در دسترس پژوهشگران می تواند اصلاح این خطرات بسیار بیشتر از نزدیک برای تنظیمات و مشاغل اجازه می دهد مردم را ]به بهتر از خود محافظت کنند.

"این بهترین ما می تواند بدون اطلاعات بیشتر پارتیشن بندی ریسک های مختلف تنظیمات" Bhatia گفت. "بله خطرات احتمالا پایین تر از بسیاری از افراد ممکن است درک. اما ما می تواند بهتر با داده های این حد دقیق است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب