دیو Feschuk: Maple Leafs' بازی در سری تست برای شلدون Keefe و از کایل Dubas ایمان در او

این آمار و ارقام به نامطلوب گذار. در یک هفته از یکشنبه افرا برگها منتقل خواهد شد از عجیب و غریب وجود این بیمار

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

این آمار و ارقام به نامطلوب گذار. در یک هفته از یکشنبه افرا برگها منتقل خواهد شد از عجیب و غریب وجود این بیماری همه گیر در تابستان به آشنا له از جام استنلی دیگ.

به عنوان همیشه وجود دارد خواهد بود و فشار بر همه. هسته چهار جلو که درآمد حدود 50 درصد از یک ناگهان تخت کلاه حقوق و دستمزد خواهد بود nitpicked به عنوان معمول است. و مدیر کل Kyle Dubas که فراموش نشدنی تلفظ خود را متوقف کرد توسط تیم خود را جکیل و هاید تناقضات به تازگی به عنوان فوریه مهلت تجارت خود را به اشتراک گذاری از guff اگر این تیم ساخته شده در اطراف آن طلایی پسران نمی کند موفق می شوند.

اما برای من پول هیچ کس را تحت فشار بیشتری در بهترین از پنج بازی در سری برابر Columbus Blue Jackets از سر مربی شلدون Keefe.

تا آنجا که این شرایط بی سابقه ای را همه چیز یک بیت از یک سکه تلنگر افرا برگها قرار است به نفع خود. حداقل آنها به وضوح خود را برتر مجموعه ای از استعداد تر و با سرعت و مهارت در سرعت-مهارت ورزش و goaltender با مقدار زیادی از حذفی تجربه در مقایسه با یک جفت از کلمبوس netminders که نه پست تنها-بازی فصل. این بدان معناست که اگر کت آبی را مدیریت برای غلبه بسیاری از کلمبوس موفقیت به احتمال زیاد خواهد انباشته بر سر مربی جان Tortorella. Tortorella او از معروف ناهنجار مطبوعاتی-کنفرانس رفتار یکی از مورد علاقه های شما برای برنده شدن جک آدامز جایزه به عنوان NHL مربی سال است. و این تنها حق داده شده است که زمانی که این بیماری همه گیر ضربه او هدایت تیم خود را به یک نقطه حذفی با وجود خارج از فصل است که به ارمغان آورد و رایگان-عامل خروج از هارت جایزه نامزد Artemi Panarin و دو بار Vezina برنده سرگئی Bobrovsky.

گرفتن ضرب و شتم توسط یک مربی که اقتباس به از دست دادن یک ستاره مانند Panarin — این با امثال Auston متیوز و جان توارث در خدمت شما — نمی دقیقا یک تبلیغات بزرگ برای Dubas فهرستی از ساخت و ساز. و آن را قطعا بازیگران داشتن در Dubas ایمان در Keefe که جایگزین مایک Babcock در ماه نوامبر و خواهد شد که ریاست بیش از یک نیمکت در یک جام استنلی مسابقات برای اولین بار. از دست دادن به Tortorella و شما ملزم به گفته شما میرم بیرون-مربی. ما این را می دانیم چرا که ما دیده ایم این فیلم قبل و نه به تازگی.

شاید شما به یاد داشته باشید آنچه تمپا کاپیتان استیون Stamkos گفت: پس از این کت آبی جاروب رعد و برق در سال گذشته برگشتی: "آنها تا به حال برنامه بازی ... اگر ما تا به حال پاسخ ما خواهد آن را انجام داده اند."

و قطعا شما را در درک آنچه Stamkos اصل گفت. بازیکنان نمی رسم تا بازی برنامه. آن Tortorella که به همه پاسخ درست است. بیش از یک سال بعد مربی رعد و برق جان کوپر می آید به این برگشتی هنوز هم گل نشسته مشروع سوالات خود را در مورد تاکتیکی فراست نه به ذکر است توانایی های خود را به گرفتن برخی از بازیکنان به خصوص نیکیتا Kucherov به خرید را به خود دید.

گرفتن بازیکنان برای خرید آنچه شما فروش است یکی از مهارت های ضروری مربی و تجارت است. و در چهارشنبه Keefe شد به طور موثر به پرداخت ادای احترام به Tortorella خود را برای موفقیت در این هنر گریزان.

"(این کت آبی) باید اعتقاد چگونه آنها بازی و آنچه که آنها قادر به انجام بود که تنها تقویت تجربه خود را در پلی آف سال گذشته" Keefe گفت. "آنها بسیاری از اعتقاد در آنچه انجام می دهند و که آنها به عنوان یک تیم و به عنوان یک نتیجه, آنها آن را واقعا سخت بر شما."

زمانی که این سریال شروع Aug. 2, از آن خواهد شد یک مطالعه در اضداد است. برگها تعریف خود جرم این کت آبی با دفاع. کلمبوس پیشرو گلزن این فصل Pierre-Luc, Dubois, تا به حال صرف 49 امتیاز. تورنتو چهارم-گلزن برجسته ویلیام Nylander بود 59. کلمبوس برترین گلزنان الیور Bjorkstrand و defenceman ژاک Werenski همراه برای 41 گل. ماتیوز تا به حال 47 در خود دارد.

وقتی که می آید به جدول رده بندی ذهن شما هر دو تیم وارد شده یکسان 81 امتیاز در 70 بازی. و در حالی که در برگ ساخته شده است شهرت برای دیوانه کننده تناقض — برای آبپاش در گاه به گاه عملکرد استادانه میان هفته از stinkers — آبی کت و شناخته شده برای unflashy قابل پیش بینی از یک بی امان forecheck و خطر به حداقل رساندن ضدحمله.

به عنوان جانباز تورنتو مرکز Jason Spezza گفت: از کت آبی گفت: "آنها یک تیم ما می دانید چه انتظار می رود."

و در آن نهفته است Keefe چالش برای پیدا کردن یک راه را به برگها کمی بیشتر شبیه ماشین کمی کمتر چالاک بدون سرقت آن از مواد منفجره خود را به نقاط قوت. برای پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن تیم خود را به این باور در یک نام تجاری از این بازی است که می تواند به پیشرفت در پلی آف برای اولین بار پس از سال 2004.

"ما باید به شکل یک راه برای ایجاد جرم در حالی که از دست دادن بیش از حد دفاعی" مورگان Rielly های شماره 1 defenceman گفت: روز شنبه. "این در مورد تعادل است. ما می خواهیم به تهاجم. ما می خواهیم به بازی ما ... (اما) این یک کار در حال پیشرفت است. هنگامی که برگشتی شروع خواهیم ایجاد تغییرات در پرواز است."

به عنوان اگر به برجسته فلسفی خلیج فارس که جدا, سازمان Keefe صرف اردوگاه های آموزشی و تلاش برای آماده سازی تیم خود را به حتی کمتر قابل پیش بینی است. او تجربه با مقدار زیادی از خط ترکیبات از جمله گزینه های هسته ای از ماتیوز توارث و میچ Marner. او داده شده 18-year-old تازه کار نیک رابرتسون کیفیت نگاه کنید در خط سوم در کنار الکس Kerfoot و Kasperi Kapanen. او ادامه داد: به عنوان ضد Babcock که اغلب به نظر می رسید برای مشاهده تغییر بیشتر به عنوان پذیرش ضعف از بررسی امکانات.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"شما نیاز به لرزش چیز. بنابراین من فکر می کنم فقط در مورد استفاده قرار گرفتن به بازی با بازیکنان مختلف چیز خوبی است و چیزی است که می تواند به ما کمک کند پایین خط" هایمن گفت. "شما همیشه می خواهید به گزینه های مختلف و متفاوت به نظر می رسد و من فکر می کنم که شلدون فقط کاوش در گزینه های آن. چون همه چیز همیشه هموار, راست?"

با توجه به این که هایمن که سوال به زوم مخاطبان از تورنتو خبرنگاران ما فرض می کنیم آن را لفظی. همه چیز همیشه هموار واقع است. پس از آن وقت یک مربی موفق به القای برخی از ایمان است که زمانی که فشار را بر او ممکن است در پاسخ به یک سوال مهم و یا دو.

Dave Feschuk


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب