مایک لینچ ستاره دیده بان: سیاره را نشان می دهد و احتمالا روشن ستاره دنباله دار

پس قبل از اینکه برای اولین بار از سال روشن سیاره زهره شده است خیره کننده غربی, آسمان, اما ما در حال نزدیک شدن

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

پس قبل از اینکه برای اولین بار از سال روشن سیاره زهره شده است خیره کننده غربی, آسمان, اما ما در حال نزدیک شدن به زهره' grand finale ما در آسمان شب برای سال 2020 است. قبل از خداحافظی, زهره و سیاره عطارد را به یک سوپر ارتباط نزدیک تمام این هفته در طول شب گرگ و میش در بسیار پایین در آسمان غربی و در نزدیکی افق. عطارد نزدیک ترین سیاره به خورشید است تقریبا به عنوان روشن به عنوان Venus اما شما باید قادر به به راحتی نقطه آن با چشم غیر مسلح. این که پنج شنبه شب جیوه خواهد بود کمتر از دو درجه به سمت چپ پایین تر از زهره و روز جمعه و شب آن خواهد بود که کمتر از دو درجه به سمت چپ بالایی از ونوس. آن را از دست ندهید!

نیز وجود دارد واقعا سرد سیاره نشان می دهد که در اوایل صبح قبل از گرگ و میش آسمان است. تنظیم زنگ هشدار برای 4 صبح پس از شما لرزش گرفتاری مرحله خارج و شما خواهید بود با استقبال آسمانی "چشم گربه است" در پایین جنوب-جنوب آسمان است. دو super-bright side-by-side ستاره ها در واقع بزرگترین سیارات منظومه شمسی ما سیاره مشتری و زحل. آنها نزدیک ترین آنها بوده ام به هر یک از دیگر در آسمان در 20 سال به عنوان سال 2020 همچنان آنها حتی نزدیک تر است. آن را به عنوان در حال حاضر آن را ممکن است برای بدست آوردن هر دو سیاره در همان زمینه با بسیاری از جفت دوربین دوچشمی.

حتی با دوربین دوچشمی متوسط شما باید قادر به حل و فصل دیسک مشتری و همچنین به راحتی ببینید تا چهار مشتری بزرگترین قمر که شبیه ضعف ستاره در هر دو طرف از این سیاره است. من می گویم تا به چهار دلیل این که شما ممکن است ببینید که بسیاری از در هر زمان داده شده. آنها در مدار سیاره مشتری در دوره دو تا 17 روز. بنابراین در هر شب یا صبح در این مورد قمر خواهد بود اندود شده تا در موقعیت های مختلف و در زمان یک یا چند قمر ممکن است در پشت مشتری و یا استتار در مقابل آن. زحل را مانند نگاه روشن و بیضی شکل ستاره است. در اکثر دوربین شکاری شما فقط نمی تواند حل و فصل جدایی بین زحل حلقه سیستم و سیاره خود را. با این حال, شما باید قادر به نقطه تیتان زحل درخشان ترین ماه.

با کوچک تا متوسط تلسکوپ خود مشاهده سیاره های غول پیکر به طور چشمگیری بهبود می بخشد. شما باید به راحتی دیدن زحل حلقه سیستم بسیار واضح تر و حتی کمی بیشتر از آن بسیار ضعیف قمر. با ژوپیتر شما حداقل برخی از آن روشن تر ابر باند. نیز وجود دارد یک شانس را به شما را ببینید مشتری بزرگ نقطه قرمز بزرگ در طوفان چرخش بر روی این سیاره است.

مهم نیست که چگونه شما در حال مشاهده مشتری و زحل یا با یک تلسکوپ, دوربین دوچشمی و یا فقط خود خدا داده چشم می دانیم که مشتری 88,000 کیلومتر با قطر بیش از 10 بار که از زمین است. اگر مشتری بودند توخالی شما مناسب می تواند بیش از 1 ، 200 زمین در داخل آن است. زحل نیست به عنوان بزرگ اما قریب به اتفاق آن حلقه سیستم بیش از 120 ، 000 مایل در قطر است. در حالی که ممکن است آن را بیش از چند مایل ضخیم ،

به عنوان نزدیک به عنوان مشتری و زحل به نظر می رسد در آسمان این هفته آنها در هیچ جا در نزدیکی یکدیگر جسمی. مشتری است که فقط بیش از 418 میلیون مایل از زمین است. زحل بیش از 883 میلیون مایل دور. این دو سیاره فقط اتفاق می افتد به در نزدیک به همان خط دید. همه سیارات از جمله زمین به دور خورشید در همان مداری هواپیما. از آنجا که سیارات به دنبال یک مسیر مشابه در میان پس زمینه از ستاره به عنوان آنها را در مدار به دور خورشید نه فقط در همان سرعت است. دورتر از یک سیاره دیگر آن طول می کشد آن را به مدار خورشید است. مشتری طول می کشد تا 12 سال اما زحل طول می کشد تا 29 سال است. در مورد هر 20 سال دو سیاره گرفتن به یکدیگر در آسمان ما به عنوان آنها در این سال است.

آینده درخشان ترین ستاره "" شما می توانید به سمت چپ مشتری-زحل dynamic duo قطعی مایل به قرمز براق به آن است. که در واقع مریخ است. خبر خوب این است که هر سه این سیارات در دسترس خواهد بود در اوایل شب آسمان اواسط تا اواخر ماه جولای و هر سه آنها خواهد شد و نزدیک به زمین و حتی روشن تر در آسمانها. در واقع اکتبر آینده مریخ خواهد شد کمی کمتر از 39 میلیون مایل دور از نزدیک از آن خواهد شد به زمین تا سال 2035. باید آن را کاملا نشان می دهد.

ستاره دنباله دار Swan است روشن

شما بزرگترین پاداش برای کشیدن خودتان از خواب در اوایل این هفته, اما, می تواند شانس دیدن یک ستاره دنباله دار شاید حتی با چشم غیر مسلح. آن را به طور رسمی شناخته شده به عنوان ستاره دنباله دار C/2020 F8 اما آن نام مستعار ستاره دنباله دار Swan. بسیاری از این هفته به آن خواهد شد کمتر از 70 میلیون مایل از زمین است. ستاره های دنباله دار در واقع توپ های برفی کثیف که عمدتا در مدار خورشید در مدار بسیار کشیده. هنگامی که آنها شروع به نزدیک شدن به خورشید به عنوان ستاره دنباله دار Swan در حال حاضر آنها بخشی از ذوب, تولید گسترده کما ابری از بخار آب و گازهای رنگ و لعاب با گرد و غبار است. آنها همچنین جوانه دم که نقطه دور از خورشید است.

آن را به عنوان با بسیاری از ستاره های دنباله دار وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد شما آن را ببینید اما آن را به ارزش تلاش. عدم اطمینان از دیدن آن است که با این واقعیت است که آن را بالای افق شمال شرقی کمتر از دو ساعت قبل از طلوع آفتاب. من فکر می کنم بهترین شانس خود را از دیدن آن خواهد بود بین 4:15 و 4:55 صبح

با استفاده از قطب نما, صورت, غرب نقطه در افق و نگاه به صورت ستاره دنباله دار در حدود 10 درجه بالاتر از آن افق است. که تقریبا حدود عرض مشت خود را برگزار می شود در طول بازو. شما ممکن است دیدن این دنباله دار با چشم غیر مسلح, اما شما ممکن است مجبور به استفاده از دوربین دوچشمی. اگر شما دیدن ستاره دنباله دار Swan آن را شبیه یک فازی با یک دم با اشاره به سمت راست بالا. پس از حدود 5 صبح آنها احتمالا بیش از حد روشن گرگ و میش به آن نقطه. شما نمی خواهید به دنبال ستاره دنباله دار Swan پس از 5:30 به خصوص با دوربین دوچشمی یا تلسکوپ کوچک است. طلوع آفتاب است که مدت کوتاهی پس از آن, و آن را بسیار خطرناک برای چشم خود را اگر شما گرفتن حتی یک نگاه اجمالی سریع از دیسک خورشید. آن را به ارزش آن!

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن