Jace فردریک: تنها بد قسمت در مورد آخرین رقص مستند ؟ آن را بیش از

یک احساس آشنا آمد بیش از طرفداران ورزش در سراسر کشور به عنوان آخرین رقص مستند آمد به نتیجه آن اواخر یکشنبه شب.

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

یک احساس آشنا آمد بیش از طرفداران ورزش در سراسر کشور به عنوان آخرین رقص مستند آمد به نتیجه آن اواخر یکشنبه شب.

"... آن را بیش از ؟ من چه کاری انجام دهید در حال حاضر؟"

این همان احساس می کنید زمانی که سوپر باول به پایان می رسد یا زمانی که "یکی از درخشان لحظه ای" قرار می دهد تعظیم در مارس جنون. ورزشی از جمله تبدیل شدن به بخش بزرگی از تقویم برای بسیاری از ما. در سقوط یکشنبه بعد از ظهر شما لحن به NFL. در تعطیلات آخر هفته در ماه مارس شما شراب خواری-سازمان دیده بان کالج بسکتبال.

و برای گذشته پنج شنبه شب — زمانی که جهان ورزش بود اما سکوت — ما رقصید با مایکل جردن را گاو نر. یکشنبه شب شد انتصاب مشاهده برای طرفداران ورزش بسیار شبیه همسر من هر دوشنبه شب مسدود کردن برای تماشای هر کدام نسخه ای از "کارشناسی" حق رای دادن است که پخش که در آن زمان داده شده است. خوب شاید من بیش از حد.

و به عنوان مورد با همه چیزهای خوب, آن را سخت به قبول هنگامی که آن را بیش از.

این مستند بود دوز مناسب ورزشی در زمان مناسب. بسیاری از مردم نمی بیش از حد علاقه مند به مصرف بسیاری از محلی و ملی دوباره پخش برنامه از بازی های قدیمی و پخش در طول هفته به عنوان ورزشی شبکه ها به دنبال راه هایی برای پر کردن زمان بدون, خوب, ورزشی. آن را سخت به آنها را سرزنش. آنها آن را دیده ام قبل از.

آنها تا به حال ندیده این. شاید شما به تماشای گاو برنده شدن هر یک از NBA عناوین در زمان واقعی است اما این یکی از همه زمان بزرگ ورزشی سلسله و از آن نشده است دوباره درهم بارها و بارها در طول دو دهه گذشته. پرده هرگز به عقب کشیده این دور.

مایکل جردن که نمی بسیاری از مصاحبه. او نیست اعطا دسترسی لازم برای به دست آوردن بینش ارزشمندی در چه بود که پشت. به عنوان ورزشی را جان Krawczynski درستی اشاره کرد در یک چت در هفته گذشته این مستند شد و معادل گرفتن شانس به نشستن برای یک نوشیدنی با MJ و شنیدن او شخصا بازشماری کل بسکتبال حرفه ای.

برای کسی در سن و سال من — که مایکل جردن fandom آغاز شد زمانی که من 6 سال در سال 1997 — که بسیار ارزشمند بود. من فقط تجربه تماشای اردن بازی با کسانی که گاو بودند کسانی نهایی زن و شوهر از فصل است که در آن همه من واقعا می دانستند این بود که من عاشق شماره 23 به طوری که من می خواهم در استدلال با مادر من زمانی که او می خواهم برای تشویق یوتا در NBA Finals و نمی تواند برای زندگی از من درک چگونه او خیلی خوشحال بود که تیمبرولوز ضرب و شتم شیکاگو به طور منظم در یک فصل بازی در سال 1997.

"گاو فقط از دست ... چگونه است که این دلیلی برای جشن?"

من تا به حال بیشتر بخوانید درباره کسانی که بولز تیم در سال های اخیر, اما آن را متفاوت بود به تماشای آنها را به دیدن از راه اردن جریان شناور و مبارزه در دادگاه به نظر خود پیشرفت شغلی به سازمان دیده بان فهرست تکامل در بین دو سه peats به گوش از هر دو ستاره مانند Scottie Pippen, Dennis Rodman, فیل جکسون و اردن بلکه نقش بازیکنان اعم از جان Paxson به استیو کر.

این نگاه اجمالی به داستان های خود را اغلب فقط به عنوان اگر نه بیشتر سرگرم کننده تر از قسمت های این سری مربوط به اردن است. نکات برجسته سری قطعا شامل هر وقت اردن را انتخاب کنید تا یک قرص به ببینید که چه کسی دیگری گفته بود و متعاقب آن واکنشهای اما Rodman را midseason تعطیلات تیم جکسون-ساختمان تاکتیک و همه چیز را در مورد چه کسی کر است که به عنوان یک فرد کمتر فراموش نشدنی است.

شما می توانید سوال روزنامه نگاری یکپارچگی مستند تا حد زیادی در مورد مایکل جردن که اردن خود را به حال کنترل بسیار بیش از آنچه نشان داده شد و در چه نور است. اما تعداد مطلق از صداهای در حال حاضر از اردن هم تیمی های خود را به مربیان و مخالفان — به عنوان به خوبی به عنوان ثروت از پشت صحنه فیلم های جمع آوری شده از بی سابقه دسترسی اعطا شده به این فیلم خدمه در طول این فصل 1997-98 — روشن است که اردن به عنوان یک بازیکن هم تیمی و رقیب. مقدار زیادی از آن مثبت بود اما برخی از آن نمی شد.

"مایکل جردن حرکت تند و سریع بود" یکی مشروع بالقوه غذای آماده برای برخی از پس از تماشای این فیلم مستند است. اردن و هم تیمی های خود نشانی است که بیش از حد.

آیا ما در حال حاضر می دانم همه چیز در مورد بزرگترین بازیکن بسکتبال از همه زمان ؟ اما حداقل مسائل مانند عدم وجود خود را از فعالیت های اجتماعی و درک قمار "مشکل" خطاب شد و همچنین مبارزات اردن در حال از دست دادن پدر خود به نبرد او بیش از شهرت او. هیچ فیلم مستند نمی غور که اردن بود که به عنوان یک شوهر و یا پدر اما همه چیز مربوط به آن بولز تیم و آنچه اتفاق افتاد و در اطراف دادگاه بود حداقل در لمس کرد.

برای برخی مثل خودم هر هفته ارائه درس های تاریخ در مورد یکی از بزرگترین تیم های بسکتبال در تمام دوران است. برای دیگران وجود دارد حداقل یادآوری.

برای همه آن سرگرمی های بزرگ در زمانی که ما به آن نیاز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب