Soucheray: هرگز به ترس پلیس یک مزیت بزرگ در زندگی

ما تا به حال یک پلیس مرد سوئدی ، پدر من که ceremoniously حال مهتومدی پلیس نشان که من در حال حاضر قطعا می دانست

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

ما تا به حال یک پلیس مرد سوئدی ، پدر من که ceremoniously حال مهتومدی پلیس نشان که من در حال حاضر قطعا می دانست که نام واقعی او. این روز هنگامی که مردم در شهر های کوچک آمریکا بود که نقش اغلب رفت و تنها با نام گاس, آرایشگر, رالف groceryman Al در ایستگاه گاز جان قایقرانی, فریتز نقاش خوشحالم cop.

Joe-Soucherayاین یک جهان متفاوت در یک قرن در کشور های مختلف. یک پلیس. ما نمی دانیم که ما abundances آنقدر شگفت آور است. ما آنها را برای اعطا. خیابان های شیکاگو و 38 خیابان در مینیاپولیس? که در آن بود ؟

ما حق داریم که خاطرات ما اما آنها تنها در خدمت به یاد داشته باشید جذابیت و سادگی است که حتی به نظر می رسد واقعی است. یک مرد سیاه پوست به نام جورج فلوید درگذشت زیر یک افسر پلیس را به زانو در روز یادبود. گارد ملی کامیون در حال حاضر شده است در خیابان. کسب و کار شده اند و سوخته و غارت شده. مردی به نام جورج فلوید درگذشت زیر یک افسر پلیس به زانو.

ما تا به حال یک پلیس.

مرد سوئدی بود زبر و خشن مرد با انبوه موهای سیاه. او چکمه های سیاه و سفید همیشه جلا و من شرط می بندم یک میلیون دلار به او استفاده می شود هرگز آنها را بیهوده و یا ناسزا. گمان می کنم یک بررسی پنل اگر چنین تشریفات وجود داشته شامل پدر من و دیگر اعضای مهتومدی شورای شهر در طول tenures. من شک اگر وجود دارد هر چیزی نامطلوب به کشف. همه می دانستند که در آن یک زندگی shopped و به کلیسا رفت.

ما تا به حال ما اجرا-ins. یکی بود یک ترافیک متوقف شود. از سوی دیگر یک شکایت از سر و صدا بر ما باند بازی در گاراژ یک شب تابستان و جذب رشد جمعیت است. مرد سوئدی شده اند باید نام و یا رانندگی شد.

"چه مدت است که این به گذشته هنری?" یک خواسته پدر من.

"سر در گم اگر من می دانم."

"چگونه در مورد 10:30 است؟"

و خاموش او رفت.

نمی همه زنده بود هرگز ترس از بوت یا سندان است که می تواند رها کردن در هر لحظه به هر دلیلی حتی دلایلی که نمی وجود دارد ؟ ما سفید ، شلغم سفید بود. قصاب بیکر و شمعدان ساز شد سفید. نمی تواند برای آن عذرخواهی می کنیم; من نیست که می گویند در این موضوع.

ما می تواند تبدیل به شاعران و یا دانشمندان و یا ستاره های موسیقی راک یا NHL بازیکنان. ما نیست که هر چیزی که ایستاده در راه ما. ما تا به حال کنار هم قرار داده و خانواده ها و مدارس خوب و مواد غذایی بر روی میز است. هیچ تهدیدی از بوت یا زانو یا سندان کاهش یافته و از بالا تا کنون رخ داده است به ما مفتون مسیرهای.

هرگز به ترس از پلیس است مزیت بزرگ در زندگی است. ترس از شلغم می شده اند مانند ترس از آبی آسمان است. من مطمئن هستم که همه در سراسر آمریکا وجود دارد یک پلیس نه فقط به اندازه کافی از آنها. بیش از حد بسیاری از چیزهای بد اتفاق افتاد و بیش از حد بسیاری از خطرات roiled در سایه یک زندگی است. ما را که مورد نیاز میلیون ها نفر از سوئدی ها به تغییر مسیر تاریخ.

و در حال حاضر این دوره از تاریخ تغییر خواهد کرد 8 دقیقه پلیس به زانو در یک مرد سیاه پوست گردن. البته باید تغییر و مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo به نظر می رسد برای دریافت آن در داخل است که پلیس فدراسیون و آن را به زانو زور آن را به پاسخگویی و شفافیت و معنی دار پیامدهای برای رفتار غیر انسانی. آنچه اتفاق می افتد نیست. هرگز دوباره.

همه در این روستا از بین رفته, هنری, نقاش, آرایشگر, این groceryman Al در ایستگاه گاز است. و خوشحالم که در حدود اواسط 70s.

من آن را از یکی از برادران من.

یک نام بود Deforest ویلیامز.

جو Soucheray را می توان در رسید jsoucheray@pioneerpress.com. Soucheray را در "گاراژ منطق" پادکست شنیده می شود در garagelogic.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب