همه ایمیل های رای گیری نیازی به تقلب – اما نمی خواهد بود آسان برای ملت به اتخاذ کارشناسان می گویند - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

دو مخالف مواضع در همه پست رای گیری در حال تحت فشار قرار دادند این روز های مختلف سیاستمداران: منتقدان می گویند

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

دو مخالف مواضع در همه پست رای گیری در حال تحت فشار قرار دادند این روز های مختلف سیاستمداران: منتقدان می گویند آن را بیشتر و بیشتر به موضوع تقلب انتخابات. طرفداران می گویند کل کشور می تواند تبدیل به سیستم که برای ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

آنها احتمالا هر دو اشتباه می گویند مقامات که عمل واشنگتن رای-با-سیستم پست الکترونیکی.

گزارش اخیر UCLA حق رای پروژه می گوید: پست الکترونیکی-در برگه های رای هستند نه بیشتر و احتمالا کمتر به موضوع تقلب از اشکال دیگر انتخابات چه تعداد رای دهندگان موارد تقلب در سراسر کشور ناچیز است. یک مطالعه انجام شده توسط بنیاد میراث کشف 1,277 موارد از معتبر تقلب انتخابات بین سال های 1982 و در سال 2020 با 207 یا فقط 16 درصد متصل به غایب و یا پست الکترونیکی-در رای.

"رای-با-ایمیل تقلب در واقع نادر است, اما آن اتفاق افتاده است و زمانی که آن را معمولا در تولید بسیاری از عناوین" پروژه محققان به این نتیجه رسیدند.

آنها با اشاره به 2018, کارولینای شمالی, کنگره نژاد است که در آن یک توافق عمل نادرست جمع آوری شده و احتمالا با دستکاری رای غیابی در نتیجه لغو انتخابات. "بنابر قوانین موجود اجازه تقلب انتخابات به شناسایی و جریمه می شوند."

واشنگتن وزیر امور خارجه کیم Wyman یک جمهوری خواه که نظارت بر دولت تمام الکترونیکی سیستم رای گیری می فرستد که برگه های رای به برخی از 4.5 میلیون ثبت نام رای دهندگان موافق تقلب نادر است.

واشنگتن تا به حال 3.2 میلیون رای در 2019, Wyman گفت. جستجو برای ممکن است در مواردی از تقلب با همان رای دهندگان در پای صندوق رای در دو مکان مختلف تبدیل شده تا 100 نفر است که نشان می دهد یک فرد با همان نام و دیگر اطلاعات شناسایی ممکن است رای داده اند بیش از یک بار.

دولت و مقامات محلی در حال حاضر در حال چک کردن هر نمونه بیشتر برای دیدن اینکه آیا به همین نام به معنی آن بود که همان فرد, او گفت:. مواردی که ثابت می کند درست خواهد بود بیش از تبدیل به محلی دادستان که می تواند به دنبال اتهام جنایت.

"ما آن را بسیار جدی گفت:" Wyman بود که درگیر در Thurston County انتخابات سیستم انتقال از نظرسنجی سایت به تمام ایمیل های رای گیری.

حتی اگر تمام 100 موارد ثابت شامل افراد عمدا رای گیری دو بار خواهد بود که یک رای از 0.003 از 1% برای تمام برگه های رای ریخته.

برای پرداختن به نگرانی های عمومی در مورد تقلب در واشنگتن طراحی و توسعه یک سیستم که در آن رای دهندگان می توانید آهنگ آنلاین هنگامی که یک انتخابات فرستاده شد زمانی که آن را دریافت کرده بود و چه اتفاقی برای آن در پردازش Wyman گفت.

UCLA نتیجه مطالعه خطر گسترش COVID-19 از طریق نظرسنجی-سایت رای گیری بیشتر نگرانی ها در مورد تقلب انتخابات.

"در آن زمان از این بیماری همه گیر انتخابات مقامات دولت های ایالتی و دولت فدرال نمی تواند نیروی رای دهندگان برای انتخاب بین سلامت خود و سلامت عمومی و اساسی خود را حق رای" محققان گفت. "رای-با-پست الکترونیکی لازم است جایگزین به فرد رای گیری و باید اجرا برای نوامبر سال 2020 به طور کلی انتخابات است."

که ممکن است یک جایگزین عملی در همه کشورها گفت: Wyman و Spokane County حسابرس ویکی دالتون که نظارت اسپوکن انتقال از رای گیری در پای صندوق های رای به رای گیری از طریق پست.

"این خواهد بود بسیار سنگین و بالابر در برخی از ایالت ها" Wyman گفت.

او به تازگی صحبت برای یک ساعت با او لوئیزیانا, همتای, که در آن تنها 5 درصد از رای دهندگان رای از طریق پست. که کمتر از در صد دائمی غایب رای دهندگان در واشنگتن در اوایل 1990s زمانی که این دولت شروع به حرکت به سمت همه ایمیل های رای گیری. یکی از عوامل خواهد بود که چگونه سریع لوئیزیانا می تواند روند رای گیری و بررسی امضاء وقتی که آنها آمدند, او گفت:.

برخی از ایالت ها اجازه می دهد رای دهندگان به درخواست دائمی absentee ballot, در حالی که دیگران نیاز به یک دلیل به دنبال یک غایب رای گیری به صورت خاص در انتخابات. کوچکتر درصد غایب رای دهندگان بزرگتر چالش برای تعویض به یک سیستم پست الکترونیکی, او گفت:.

حتی اگر تعداد قابل توجهی از ساکنان امضا برای دائمی رای گیری غایب در 1990s زمانی که قوه مقننه مجاز استان ها به سوئیچ به همه ایمیل های رای گیری واشنگتن را تغییر دهید در عرض چند ماه. این روند در زمان بیش از یک دهه به عنوان شهرستانهای ساخته شده تصمیم گیری های فردی در زمانی که به قطره نظرسنجی سایت ها, گاهی اوقات در ابتدا برای کوچک ویژه انتخابات قبل از امید بستن برای همه انتخابات است. Spokane ساخته شده سوئیچ در سال 2006 پادشاه شهرستان در سال 2009 و Pierce County آخرین به نظرسنجی سایت رای گیری در سال 2011.

و نه آن است که یک تغییر ساده در گفت دالتون یک حامی قوی از واشنگتن سیستم که معتقد است پست الکترونیکی رای گیری خواهد باید منافع بیشتر به رای دهندگان "در این زمان از COVID-19." اما او شک و تردید تمام متحده می تواند آن را انجام دهد در ماه نوامبر.

اول هزینه وجود دارد. Spokane و برخی دیگر از واشنگتن شهرستانهای استفاده از پول فدرال کمک امریکا رای اقدام به خرید تجهیزات برای اسکن برگه های رای آمده است که به انتخابات از طریق پست الکترونیکی و یا از طریق رها کردن جعبه. کشورهای دیگر با استفاده از این پول برای به روز رسانی خود را در نظرسنجی سایت رای گیری ماشین آلات و آنها می خواهم برای پیدا کردن میلیون ها نفر برای تغییر سیستم.

یک قطعه از تجهیزات Spokane County خریداری شد یک ایمیل جور شبیه به آنچه در اداره پست استفاده می کند. آن را هزینه $350,000 در سال 2007 دالتون گفت. "من حتی نمی خواهد خطر یک حدس می زنم آنچه در آن هزینه در حال حاضر اگر شما می توانید پیدا کردن یکی است."

چاپ برگه های رای و پاکت نامه نیز یک چالش, او گفت:. تنها تعداد کمی از فروشندگان در سواحل غرب چاپ برگه های رای پس از شهرستانهای نیاز به ذخیره یک نقطه در خط تولید. چاپ پاکت نامه است و حتی سخت تر به دلیل پست الکترونیکی-در رای گیری نیاز به سه – بزرگترین برای پستی از انتخابات که باید چاپ با هر رای دهنده را نام; کمی کوچکتر یکی برای بازگشت به انتخابات بازگشت یا توسط پست الکترونیکی و یا drop box; و کوچکترین امنیتی پاکت که سپر رای دهندگان انتخاب از انتخابات کارگران که باز بازگشت پاکت پس از تایید امضا. امنیتی پاکت باز شده در یک جداگانه ایستگاه.

"زمان همه چیز را فقط برای دریافت برگه های رای از درب" دالتون گفت. "وجود دارد مقدار زیادی از کار."

واشنگتن شهرستان نیز آموخته شده به نقل از خود کارکنان و داوطلبان. آنها نمی نیاز سنجی-سایت کارگران در روز انتخابات هر بیشتر, اما آنها نیاز مردم به روند رای گیری برای بیش از یک ماه از زمان رای گیری فرستاده شده حدود سه هفته قبل از روز انتخابات به زمانی که آنها متوقف آینده در حدود دو هفته پس از.

نظرسنجی-سایت کارگران استفاده می شود برای بررسی امضا هنگامی که رای دهندگان نشان داد تا بزرگ استان ها در واشنگتن در حال حاضر امضای دیجیتالی و نرم افزار آنها را بررسی کنید.

نه تنها رای-با-ایمیل نیاز به تجهیزات جدید نیاز به فضای بیشتری از جمله یک مکان امن برای مرتب کردن و باز کردن پاکت تایید امضا و راه اندازی ماشین آلات است که روند آنها.

اگر یک نظرسنجی در سایت وزارت امور خارجه تا روز انتخابات ثبت نام رای دهندگان که ممکن است مجبور به مهاجرت به شهرستان دفتر انتخابات که ممکن است نیاز به اجازه می دهد فضای اضافی در این سال مطابق با, اجتماعی, فاصله, قوانین, دالتون گفت.

Wyman معتقد است واشنگتن سیستم بهتر و امن تر و افزایش مشارکت اما "من هرگز سعی در فروش رای توسط پست الکترونیکی به عنوان گران قیمت کمتر."

و نه آن است که جهان را دوست داشت. برخی از رای دهندگان هنوز کاج برای تجربه رفتن به پای صندوق های رای به بازیگران خود رای و برخی از قانونگذاران به طور منظم پیشنهاد لوایح به بازگشت به این سیستم.

این احساسات ممکن است در پشت رایتر قرار داده این سقوط اگر به عنوان برخی از کارشناسان پزشکی پیشنهاد کرده اند COVID-19 دوباره محدود کردن آمریکایی ها جنبش ها و مخاطبین و اصرار سالمندان که اغلب نظرسنجی سایت, داوطلبان, در خانه بمانند.

در مارس 7, ویسکانسین, اولیه, گارد ملی نامیده می شد به کمک در نظرسنجی سایت رای گیری. برآوردهای اخیر می گویند 52 افرادی که یا رای دادند و یا عمل به عنوان نظرسنجی کارگران در این انتخابات باید آزمایش مثبت برای COVID-19.

اما همه ایمیل های رای گیری نیست ایمنی بدن به شیوع دالتون گفت.

"چه اتفاقی می افتد اگر ما اداره می شود آمار coronavirus سه هفته یا یک هفته قبل از انتخابات روز ؟ آیا ما مانع شدن در داخل کارخانه فرآوری و فقط نگه داشتن کار ؟ وجود دارد بسیاری از سوالات و بسیاری از پاسخ."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن