برخی از احساس خوب لحظه های لیگ راگبی بازده در استرالیا

از دست دادن کاپیتان از ایشان تشکر برنده تیم بازیکنان خود را برای فداکاری های شخصی منجر به مطابقت. پرواز منشور

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

از دست دادن کاپیتان از ایشان تشکر برنده تیم بازیکنان خود را برای فداکاری های شخصی منجر به مطابقت. پرواز منشور pilot دریافت در یک دور از کف زدن هنگامی که هواپیما خود را ضرب و شتم وارده مه به لمس کردن بعد از نیمه شب زیر یکی دیگر از بازی.

وجود دارد به عنوان بسیاری از احساس خوب, داستان کردن زمینه وجود دارد بر روی آن زمانی که لیگ ملی راگبی راه اندازی مجدد آن در فصل آخر هفته با خالی استادیوم و با استفاده از تنها شش سالن به منظور کاهش سفر و مدیریت بهتر coronavirus تهدید که تا به حال تعطیل کردن لیگ از مارس 23.

نیوزیلند رزمندگان' 18-0 برنده بیش از St. George Illawarra بود Auckland مبتنی بر تیم در اولین فصل پس از سه دور و آن را می تواند در یک زمان بهتر است. با توجه به بین المللی محدودیت های مسافرتی برای مسافران بین المللی از آمدن به استرالیا رزمندگان وارد شده در مارس 3 و تا به حال تحت دو هفته قرنطینه قبل از آغاز آموزش کامل.

آنها به احتمال زیاد خواهد بود و بدون خانواده خود را تا اکتبر زمانی که NRL فصل به پایان می رسد.

که واقعیت نبود از دست اژدها, با وجود از دست داشتن سه مستقیم مسابقات به شروع فصل.

بعد از بازی رزمندگان جمع آوری با هم در این زمینه در حالی که St. George Illawarra کاپیتان کامرون McInnes خطاب به تیم برای تشکر از آنها را برای فداکاری خود را به راه اندازی مجدد لیگ.

رزمندگان مربی استفان کارنی گفت: حسن نیت نشان داده شده است به این باشگاه از دیگر NRL تیم شده است فروتنی — typified توسط سیدنی خروس loaning Poasa Faamausili به باشگاه برای چهار هفته — هر چند خروس به حال برنده بازی قبل از تعطیلات آخر هفته.

"من خیلی خوشحال برای پسران. من واقعا افتخار راه آنها رفته ام در مورد آخرین زن و شوهر از ماه" کارنی گفت. "آنها فقط با این کار و این چیزی است که من با خوشحالی در مورد.

"در آن به معنی یک معامله بزرگ برای نه تنها این گروه اما به خانواده ها در بازگشت به خانه. ما رو پایی باشگاه است که هنوز عامل همه ما پایی کارکنان back صفحه اصلی مدیریت و همه طرفداران ما."

کانبرا اظهارات در ضمن ضرب و شتم طوفان 22-6 در ملبورن پس از آن در بر داشت خود را در یک مسابقه به فرودگاه. پرواز خود را به عقب به کانبرا شد منحرف به سیدنی با یک ساعت سفر با اتوبوس به دنبال به عنوان مه بسته در سرمایه های ملی.

که آنها را دیده اند وارد خانه حدود 5 یک.m یکشنبه.

کانبرا مربی ریکی استوارت آیا او بعد از بازی در کنفرانس رسانه های تلفنی از اتوبوس تیم به اظهارات با عجله به فرودگاه ملبورن به سعی کنید به پرواز به جلو منتقل شده.

"به نظر می رسد به عنوان هر چند ما ممکن است fogged در کانبرا و باید برای رفتن به سیدنی و اتوبوس صفحه اصلی" استوارت به نقل از به نقل از استرالیا آسوشیتد پرس. "ظاهرا ما نمی دانیم تا زمانی که ما در هوا و ... آن را برای یک هفته سختی در هفته آینده اگر ما به مدت سه ساعت با اتوبوس سفر پس از این پرواز است."

اظهارات موفق به جلوگیری از این سناریو زمانی که خود را به پرواز و فرود در کانبرا در 12:20 صبح با سخنگوی باشگاه گفت: خلبان یک "عظیم تشویق."

در قبل از coronavirus shutdown روز Raiders خواهد باقی مانده اند در ملبورن یک شب در یک شهر هتل و پرواز در صبح است. اما با محدودیت های در محل, پرواز چارتر, قبل و بعد از مسابقات با تیم های ورود در برخی موارد تنها چهار ساعت قبل از یک بازی تبدیل خواهد شد بخشی از هنجار.

این NRL گفت: افتتاحیه در روز پنج شنبه یک 34-6 برنده Parramatta بیش از بریزبن به خود جلب بزرگترین مخاطبان تلویزیون به صورت منظم از فصل بازی در بیش از شش سال است. یک ترکیب 1.273 میلیون نفر گوش به تماشای مسابقه در بریزبن در استرالیا زندگی می کنند, ورزش, بازی های برگزار شده از مارس.

در دور سوم به نتایج این دفاع قهرمان خروس ضرب و شتم جنوب سیدنی 28-12 شمال کوئینزلند را شکست داد Gold Coast 36-6 و Wests Tigers ضرب و شتم کرنوللا 28-16. مردانه, ضرب و شتم, Canterbury Bulldogs 32-6 در حالی که نیوکاسل و پنریته بازی به 14-14 قرعه کشی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هر گونه مخاطبان تلویزیون ارقام نمی خواهد که اهمیت زیادی برای رزمندگان بازگشت جرارد Beale که گفت: بازیکنان تبدیل شده بود نزدیک در طول نزدیک به یک ماه از قرنطینه با هم و که آن را ترجمه کرده بود به یکی از بهترین اجراهای خود با آن برنده بیش از اژدها.

"این کاملا احساسی هفته" Beale گفت. "ما تا به حال بسیاری از ویدئوها از بازگشت به خانه بودند که با ارسال بیش از. همه خانواده های ما. رفتن به بازی ما با الهام از آنها و می خواستم به هر کس افتخار بازگشت به خانه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن