تجربه فن به تغییر عمیقا در میان COVID-19 همه گیر

KANSAS CITY, MO.—دیتون مور به خاطر بنابراین به وضوح گسترده بخش از صندلی های خالی در داخل Kauffman ورزشگاه زمان

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

KANSAS CITY, MO.—دیتون مور به خاطر بنابراین به وضوح گسترده بخش از صندلی های خالی در داخل Kauffman ورزشگاه زمانی که وی به عنوان مدیر کل کانزاس سیتی رویالز و یاد او فقط به عنوان به وضوح — نزدیک به یک دهه بعد — چه کسانی صندلی های پر و طرفداران roared به عنوان طولانی رنج می برند باشگاه برنده سری جهانی.

کسانی که دوئل خاطرات را به فکر بازی بازی خالی در استادیوم سخت برای مور به درک.

"من می دانم که چقدر قدرت تمام بازیکنان قرعه کشی از طرفداران و محیط زیست," او گفت: "وقتی پرسیده شد که در مورد برنامه ای برای بازی کوتاه فصل بدون جمعیت "و شما نیاز دارید که پشتیبانی برای دریافت از طریق تمام لیگ اصلی بیس بال برنامه."

به عنوان مستندات در حال برداشته و محدودیت ها کاسته ورزشی در نهایت شروع به ظهور در coronavirus بیماری همه گیر. اما تقریبا در هر وضعیت طرفداران هنوز مجاز به حضور و تنها اجماع در حال حاضر است که می تواند وجود داشته باشد یک دوره طولانی از خالی یا تقریبا خالی صندلی. برخی از دانشگاه های ایالات متحده در حال مدل سازی به صورت 25 درصد ظرفیت خود را برای آینده فوتبال فصل یا شاید نیمه کامل عرصه را برای متعاقب آن فصل بسکتبال.

"من فکر می کنم برای بسیاری از ورزش کاهش جمعیت نمی خواهد تاثیر منفی کلی تجربه به خصوص در یک وضعیت مانند بیس بال و یا حتی NFL گفت:" کتی لوسی بازاریابی دیجیتال عامل از آتلانتا که fandom تقسیم شده است بین همه چیز گرجستان Bulldogs و واشنگتن پایتخت. "اما آن را متفاوت خواهد بود برای مطمئن برای کسانی که حضور در فرد است."

تعداد خانواده او در میان کسانی که مکث قبل از رفتن به ورزشگاه.

"من مطمئن هستم که من می خواهم احساس راحتی حضور زنده رویداد ورزشی تا زمانی که یک درمان شناخته شده و یا به طور گسترده ای در دسترس واکسن" لوسی گفت. "من اعتماد به این موسسات برای قرار دادن اقدامات مناسب در محل; اما مطمئن شوید که آنها در حال اجرا موضوع دیگری است."

بسیاری از کالج و طرفدار تیم های ورزشی در حال حاضر خرید و فروش شد, با کاهش فروش بلیط. تماشای در خانه و یا در جریان بازی عوامل به عنوان تغییر آرایش اجتماعی از پایگاه های فن. قیمت گذاری پویا را افزایش می دهد در پارکینگ و قیمت امتیاز و فشار به سمت لوکس صندلی را تشدید مشکل است.

لیگ اصلی بیس بال حضور کاهش یافته است شش نفر از هفت فصل است. در فوتبال کالج, 13 از 130 مدارس که در فوتبال کاسه زیربخش گزارش میانگین جمعیت اندازه 50 درصد و یا کمتر از فصل گذشته. حتی NFL دیده است افزایش صندلی های خالی با وجود آن به طور کلی سنگ جامد محبوبیت است.

بنابراین به عنوان coronavirus نگرانی معطل چه تیمهایی هستند که قصد فریب طرفداران بازگشت زمانی که استادیوم را بازگشایی?

وفاداری و تعامل برنامه های گسترده در سراسر لیگ های بزرگ و کالج ها حتی قبل از همه گیر تبدیل خواهد شد و حتی بیشتر مشترک و تعاملی به عنوان تیم سعی کنید به تصرف درآمد از دست داد. وجود دارد نیز بیشتر خواهد بود behind-the-scenes محتوا و پیشرفت های در دسترس از طریق گوشی های هوشمند است که تنها در دسترس خواهد بود به کسانی که در ورزشگاه و یا در عرصه ارائه طرفداران چیزی منحصر به فرد بیش از طرفداران تماشای در خانه.

"طرفداران می خواهم که تجربه به درجه بالا ، همین دلیل است که تیم در حال فکر کردن در این مورد گفت:" Britton Stackhouse میلر معاون ارشد رئیس جمهور در قلعه متحده توسعه دهنده تعامل و ادغام سیستم ها با مشتریان در فوتبال اروپا بازی بیس بال, NBA NFL NHL.

متوسط چک ضد عفونی کننده دست ایستگاه های توزیع و touchless سکه را تبدیل به هنجار در حالی که برای. حتی امتیازات تغییر خواهد کرد هر چند که یک تفاوت بزرگ — قورت — می تواند منجر به بسیاری از گله مند.

"اگر شما به فروش نمی آبجو تعدادی از بازدیدکننده داشته است به حمام گرم به طور چشمگیری" گفت: Marc Ganis مدیر ورزشی شرکت مشاوره Sportscorp. "پس برای یک زمان ممکن است ما را به فکر می کنم در مورد فروش آبجو."

آن را نمی خواهد فقط اقیانوس ها از نیمکت صندلی سمت چپ باز است یا نه. بسیاری از کارشناسان بر این باورند کسانی که هاردی طرفداران خواهد بود که برای اولین بار به بازگشت. این شرکت سوئیت که از آن بسیاری از کالج ها و نرم افزار franchises مشتق خیلی از بازی خود را در روز درآمد که ممکن است در نهایت در حال خالی تا مدت ها پس از بازی از سر گرفته اند. اقتصادی ممکن است برای برخی از زمان.

برای طرفداران که اقامت خانه لیگ به دنبال راه هایی برای نگه داشتن آنها را درگیر بیش از حد.

هنگامی که آلمان برتر فوتبال, لیگ, بازگشت, بدون, طرفداران, پخش آسمان می دانستم که آن را به حال یک مشکل با سکوت آینده را از طریق تلویزیون. مهندسین ایجاد "فرش صوتی" از بازی های قبلی بین همان تیم و سپس به طعنه از roars برای رویدادهای خاص مانند اهداف و کارت قرمز دادن به کسانی که در خانه این گزینه از یک تجربه واقعی تر.

"این تنها ایده است که ما فکر می تواند بیشترین احترام به طرفداران گفت:" الساندرو Reitano معاون رئیس جمهور از ورزش تولید Sky Deutschland. "به صداقت آن را یک موفقیت بزرگ."

پیر صدای جمعیت کمی مانند بازی های قدیمی ، آن را فاقد برخی از اصالت. بنابراین همراه با ChampTrack که به ایجاد یک برنامه است که با بهره گیری از میکروفن از طرفداران. آن قطاری خود را هر سر و صدا و ناله می فرستد و صوتی به سرور آن است که پس از آن مصالح سر و صدا به یک جریان. که در جریان است و سپس بازگشت به نمایشگر با استفاده از الگوریتم های اختصاصی ارائه پخش با زمان واقعی صدا است که پس از آن بلافاصله پاک شده برای اطمینان از حریم خصوصی شخصی است.

"هنگامی که آنها بازی را فشار دهید در وب سایت ما برنامه آنها را می شنوید چه هر کس دیگری است که مورد تشویق و خود به خود تشویق" گفت: ChampTrack اجرایی الیاس اندرسون اضافه کردن این سیستم می تواند به زودی رسیدگی به عنوان بسیاری از 150,000 طرفداران برای هر بازی است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

صدا یکی از عناصر تجربه فن. اپتیک دیگری است.

"هنگامی که آن را روشن می شود وجود ندارد مخاطبان در این فصل طرفداران تا به حال این ایده از آوردن تصاویر خود را به ورزشگاه" گفت: Lubbo Popken معاون مطبوعاتی وزیر آلمانی باشگاه فوتبال بوروسیا مونشنگلادباخ که ضمیمه فن اشکال جسمانی خودت منع کن به کرسی های خود را. "ما شگفت زده چگونه بسیاری از مردم می خواست به بخشی از این ایده و تصاویر خود را در ورزشگاه. آن را واقعا تغییر جو در خالی ورزشگاه."

البته هیچ کدام از آن همان داشتن طرفداران واقعی واقعی ایجاد سر و صدا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب