تورنتو FC حل و فصل برای کراوات پس از اواخر سقوط علیه دی سی, ایالات

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—مدافع فردریک Brillant تکمیل دیر باز گشت با 91 دقیقه هدف به عنوان 10-man d. C., United

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—مدافع فردریک Brillant تکمیل دیر باز گشت با 91 دقیقه هدف به عنوان 10-man d. C., United بسیج به کراوات تورنتو FC 2-2 صبح روز دوشنبه در MLS برگشت مسابقات در یک رقابت دو بار به تعویق افتاد COVID-19 نگرانی.

Ayo Akinola در نادر شروع به ثمر رساند و دو بار در نیمه اول به تورنتو یک فرمانده 2-0 سرب در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است. اما تبدیل همه چیز در دقیقه 84 به عنوان دی سی یونایتد به ثمر رساند در برابر اجرای بازی.

جایگزین فدریکو Higuain در سی ایالات اولین پس از تزئین حرفه ای در کلمبوس, آغاز این تجمع با یک تراشه بیش از کوئنتین Westberg پس از قلب خورند تورنتو دفاع قطعه قطعه باز با عبور از برزیل فیلیپه.

Brillant تکمیل بعید گشت, افزایش فوق لوران Ciman به سر در بستن هدف در زمان توقف پس از استیون Birnbaum سر توپ را به او را در پست دور از یک فلیپ و پا زدن رایگان.

Akinola نزدیک به بازگرداندن تورنتو سرب در 96 دقیقه اما لایحه حمید رو یک دست خود را هدر.

وجود دارد برخی از بد خون پس از سوت پایان بازی که دیدم برخی از زشت پردازد.

D. C., United بازی در نیمه دوم با 10 مردان پس از, هافبک تاریخ مورنو دریافت زرد دوم برای رفتن را از طریق پشت Marky Delgado در نیمه اول زمان توقف.

تورنتو با استفاده از آن مرد استفاده در نیمه دوم نوازش توپ در اطراف این میدان و به نظر می رسید کروز به یک فرمانده پیروزی تا پایین سقوط کرد.

دو تیم در اصل برنامه ریزی شده برای دیدار جمعه شب اما عقب رانده شد و یکشنبه با توجه به تورنتو اواخر ورود (6 جولای) ناشی از نیاز به اضافی COVID-19 تست بعد از یک عضو از سفر بخش گزارش علائم.

روز یکشنبه بازی بود به نام خاموش دقیقه قبل از ساعت 9 صبح ET کیکآف در پی یک تست مثبت برای دی سی یونایتد و بازیکن بی نتیجه آزمون برای تورنتو بازیکن.

تمام بازیکنان دیگر آزمایش منفی در دور جدید تست. این دو بازیکن در سوال نه که مشخص شد باشگاه خود جدا شد در انتظار دریافت یک دوم تست منفی.

این مسابقات که نشانه لیگ اولین اقدام پس از آن تعطیل مارس 12 با توجه به جهانی همه گیر در حال حاضر از دست FC Dallas و Nashville SC به علت بثورات جلدی مثبت COVID-19 انجام شد.

وجود دارد هیچ مدرکی از زنگ به تورنتو فشرده سی و حمله در چند جبهه با وجود عدم وجود ستاره مهاجم جوزی آلتیدور.

کاپیتان مایکل برادلی در اولین بازی او پس از مجروح شدن مچ پا خود را در Nov. 10 MLS Cup final یک نیروی در هافبک. Fullbacks جاستین مارو و برزیل Auro بمباران کردن پهلوها در نیمه اول.

Akinola گل در 12 دقیقه ضرب و شتم یک مدافع و سپس تقسیم دو مطلب قبل از چکش در حق پا شات از لبه جعبه. هدف آمد و پس از Hamid هدف ضربه رفت و مستقیما به برادلی در سی پایان با یک Alejandro Pozuelo تصویب در نهایت پیدا کردن Akinola.

20 سال پیر به ثمر رساند دوباره در 44 دقیقه پس از Pozuelo ضرب و شتم Brillant به توپ پس از 11-تصویب تورنتو دنباله. Pozuelo شناور توپ به پست دور که در آن بینام Akinola شنود گذاشته و آن را در

Akinola آمد به مطابقت با یک هدف در 12 حرفه ای MLS حضور (از جمله دو شروع می شود) گسترش بیش از سه فصل است. این نخستین MLS بازی اکشن پس از 29 ژوئن 2019 — و برای اولین بار شروع به پس از 8 مه 2019.

این بازی در نهایت لگد کردن در 9:08 صبح در 28 C گرما. هر دو تیم وارد پوشیدن ماسک و سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, تی شرت, گرفتن زانو قبل از کیکآف.

پابلو Piatti ساخت خود را TFC اولین تا به حال این بازی را در اولین فرصت در ششمین دقیقه پس از Pozuelo در بر داشت او را در لبه جعبه. اما آرژانتین جناح کشیده شوت او فقط گسترده است.

Akinola آمریکا جوانان بین المللی فرصتی برای یک هدف دوم در قرن 19 دقیقه پس از Tsubasa Endoh یافت او را با یک اسلاید-قانون تصویب اما حمید متوقف ضعف خود را به ضرب گلوله از گسترده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Westberg ساخته شده قابل توجه یک دست نجات به توقف Ola Kamara را هدر از نقطه خالی در محدوده نیمه اول زمان توقف.

Akinola شد scythed توسط فیلیپه با 20 دقیقه باقی مانده درآمد هافبک یک کارت زرد. این یکی از چندین بد خو تکل از سی متحده در روز است.

تورنتو مربی گرگ Vanney تغییرات در نیمه دوم ارسال در Richie Laryea, Eriq Zavaleta, Ciman, اریکسون گالاردو و نیک DeLeon.

تورنتو بعدی گروه C بازی روز شنبه در برابر مونترال تاثیر که خود را از دست داده بازکن 1-0 به انقلاب جدید انگلستان روز پنجشنبه گذشته.

سه گروه بازی تعداد در به طور منظم فصل جدول رده بندی با تورنتو در حال حاضر در 1-0-2 و دی سی یونایتد در 1-1-1.

تورنتو رفت و با همان 11 یکشنبه اعلام کرد.

در حالی که آن را به میدان فرستاد همان بازگشت پنج عنوان آن را تا به حال در آخرین بازی لیگ 7 مارس وجود دارد چهار تغییرات بیشتر رو به جلو — Bradley, Piatti, Endoh و Akinola.

Altidore را matchday 23. او در اواخر پیوستن به این تیم پس از گذراندن این مستند در خانه فلوریدا و تا به حال برای آموزش خود را در حالی که انجام شده است.

جاناتان Osorio نیست لباس با توجه به چهار گونه با توجه به تورنتو.

D. C., United ساخته شده یک تغییر از شروع 11 که ضرب و شتم اینتر میامی 2-1 آخرین بار در مارس 7. کاستاریکا کولون Ulises سگورا در آمد برای آرژانتین Yamil اسد که کاهش یافته است به نیمکت.

استونیایی بین المللی اریک Sorga که 75 دقیقه خاموش روی نیمکت مقابل اینتر میامی را matchday 23.

آن دیگری بود زود از خواب بیدار کردن تماس برای دو تیم با تورنتو برنامه ریزی 5:30 صبح قبل از بازی وعده غذایی برای دومین روز در یک ردیف. بود که قبل از empted توسط یک تیم زوم یکشنبه تماس بگیرید به بحث در مورد COVID-19 انجام شد.

تورنتو زدم d. C., United از پلی آف آخرین بار آنها را ملاقات کرد با به ثمر رساندن چهار گل در وقت اضافی در یک 5-1 در دور اول برنده شدن در ماه اکتبر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن