Nordstrom به طور دائم بسته شدن 16 خط کامل فروشگاه ها آن را به عنوان سازگار به کروناویروس عصر - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

Nordstrom قصد دارد به طور دائم نزدیک 16 از آن 116 خط کامل فروشگاه در حالی که در حال حرکت به سمت یک مرحله به مر

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

Nordstrom قصد دارد به طور دائم نزدیک 16 از آن 116 خط کامل فروشگاه در حالی که در حال حرکت به سمت یک مرحله به مرحله بازگشایی دیگران آن را به عنوان خیاط فوری آن در آینده به واقعیت های خرده فروشی در coronavirus بیماری همه گیر.

سیاتل-بر اساس شرکت نیز گفت: این تغییرات چگونه فروشگاه خود را تابع در یک "بازار توسط بازار" رویکرد و حرکت آن بزرگ سالگرد فروش از جولای تا آگوست است.

"ما سرمایه گذاری شده است در ما های دیجیتال و فیزیکی قابلیت همگام شدن با سرعت در حال تغییر انتظارات مشتری. تاثیر COVID-19 تنها شتاب اهمیت این قابلیت در خدمت مشتریان" گفت: مدیر عامل اریک Nordstrom. "بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به کار با انعطاف پذیری و سرعت. بازار ما استراتژی کمک می کند تا با آوردن موجودی نزدیک به جایی که مشتریان در آن زندگی و کار ما اجازه می دهد به استفاده از فروشگاه ما به عنوان تحقق مراکز برای دریافت محصولات به مشتریان سریع تر و اتصال دیجیتال و تجربیات فیزیکی با خدمات مانند منظقه وانت و بازگشت."

فروشگاه ها به توقیف نشده بودند شناسایی شده در این شرکت در بیانیه ای. Nordstrom تا به حال انتخابی بسته برخی خط کامل فروشگاه در سال های اخیر: در ژانویه 2019 آن را تا به حال 121.

آن را به هیچ جدول زمانی برای بازگشایی فروشگاه های دیگر که بسته به طور موقت در اواسط ماه مارس. در آن زمان Nordstrom نیز انصراف خود راهنمایی های مالی برای سال گفت: شیوع کروناویروس ساخته شده بود پیش بینی دشوار است.

خرده فروشان شده اند وضعیتی وخیم از این بیماری همه گیر را خاموش از خرید. در دوشنبه, J. Crew شرکت مادر برای پرونده فصل 11 ورشکستگی و ناظران پیش بینی دیگر خرده فروشان ممکن است به دنبال.

Nordstrom شده و تحسین شده توسط تحلیلگران صنعت برای اضافه کردن آنلاین قطعات به آن خرده فروشی استراتژی زودتر از بسیاری از دیگران است. آن گفت که در هر دو خط کامل Nordstrom و تخفیف Nordstrom Rack, فروشگاه, آنلاین و در فروشگاه طرف در حال نزدیک مجتمع: "بیش از نیمی از Nordstrom فروشگاه فروش شامل یک آنلاین سفر و یک سوم از خرید و فروش آنلاین شامل یک فروشگاه تجربه است." به گفته این شرکت بیش از نیمی از Nordstrom.com سفارشات در حال انجام از خط کامل فروشگاه ها و 25 درصد از Nordstromrack.com و HauteLook.com سفارشات در حال انجام توسط Nordstrom Rack, فروشگاه ها.

این شرکت همچنین گفت: آن را بازسازی آن منطقه ای و شرکت های بزرگ سازمان "برای سرعت بیشتر و انعطاف پذیری" در حرکت خواهد کرد که صرفه جویی در حدود 150 میلیون دلار در سال است. جزئیات ارائه نشده است.

این شرکت قبلا آن گفت: با هدف کاهش بیش از 500 میلیون دلار به صورت نقدی outlays برای هزینه های عملیاتی هزینه های سرمایه ای و سرمایه در گردش. زودتر کاهش هزینه در حال حاضر به همراه داشت انتظار می رود پس انداز بیش از 200 میلیون دلار آن را گفت.

زمانی که فروشگاه خود را فراموش بازگشایی Nordstrom گفت: تغییرات شامل اجرای نمایش های بهداشتی برای کارکنان; ارائه پوشش صورت برای کارکنان و مشتریان; مراحل گرفتن اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله شش پا و یا بیشتر از جمله محدود کردن تعدادی از مشتریان و کارکنان در فروشگاه; افزایش تمیز و بهداشتی; اصلاح اتصالات اتاق تجربه; و در ادامه به ارائه منظقه خدمات در خط کامل فروشگاه.

علاوه بر آن خط کامل فروشگاه های این شرکت در عمل 247 Nordstrom Rack فروشگاه ها و پنج Nordstrom خدمات محلی هاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن