منگنز ثانیه. دولت استیو سیمون waives شاهد امضا اولیه رای غیابی

در این صورت بالقوه متضاد تصمیم دادگاه مینه سوتا, وزیر امور خارجه, Steve سیمون است که با فشار دادن به جلو با طر

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

در این صورت بالقوه متضاد تصمیم دادگاه مینه سوتا, وزیر امور خارجه, Steve سیمون است که با فشار دادن به جلو با طرح خود را به چشم پوشیدن شاهد الزامات مورد نیاز برای رای غیابی در امور خارجه را در ماه اوت اولیه.

حرکت است رسم انتقاد از جمهوری خواهان.

اولیه رای گیری غایب برای Aug. 11 ایالت اولیه آغاز می شود جمعه.

زیر پرونده های حقوقی در دولت و دادگاه فدرال به دنبال آرامش رای گیری محدودیت های میان coronavirus همه گیر سیمون تصمیم گرفته است برای ادامه به دو روش است که مطابق با قانون دولت:

  • از طریق پست-در رای گیری غایب اولیه پذیرفته می شود حتی اگر آنها شاهد امضا. مینه سوتا معمولا مستلزم آن است که شاهد یک ثبت نام رای دهندگان و یا دفتر اسناد رسمی.
  • رای دریافت شده ظرف دو روز از اوت. 11 اولیه تاریخ پذیرفته می شود به عنوان طولانی به عنوان آنها شهریور روز انتخابات. زمان دولت قانون می گوید غیابی باید دریافت شود توسط 8 بعد از ظهر از روز انتخابات تا تغییر خواهد جای کسانی که ایمیل خود را از برگه های رای در آخرین لحظه و همچنین تاخیر بالقوه توسط خدمات پستی.

هفته گذشته سیمون در مشورت با دادستان کل کیت الیسون, توافق برای ایجاد این تغییرات به عنوان بخشی از شهرک از دو پرونده های حقوقی.

یکی از دعاوی آورده بود به سمت چپ متمایل مینه سوتا داد برای بازنشسته آمریکایی است که زمینه تعدادی از پرونده های حقوقی در سراسر کشور. سیمون و الیسون در حال دموکرات ها. توافق به حل و فصل است که با توجه به ثبت در شهرستان رمزی دادگاه منطقه تصویب شد و توسط قاضی سارا Grewing.

دیگر کت و شلوار ظ توسط اتحادیه زنان رای دهندگان در فدرال دادگاه حل و فصل شد با تقریبا یکسان توافقنامه است. اما در روز سه شنبه ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه Eric C. Tostrud اعطا حرکت به دخالت دولت و ملی حزب جمهوری خواه و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و تصمیم به قبول سیمون توافق با لیگ.

سیمون تصمیم گرفت او را دنبال دادگاه های ایالتی.

"() ایالات متحده دادگاه منطقه حاکم می کند تاثیر نمی گذارد دولتی هفته گذشته حکم دادگاه که رضایت حکم عادلانه است کافی معقول و منطقی و در راستای منافع عمومی" سیمون گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه. "ما در حال محدود حاکم از دولت دادگاه منطقه خواهد شد و مطابق با سفارش که به معنی دو چیز است: Minnesotans که رای غایب نمی خواهد نیاز به ارائه گواهی امضای خود را در رای گیری برای تاریخ 11 اوت اولیه. علاوه بر این برگه های رای شهریور توسط اولیه انتخابات روز پذیرفته خواهد شد تا دو روز پس از اولیه روز انتخابات."

سیمون تصمیم تنها بر اصلی نه ماه نوامبر انتخابات عمومی. اما یک وکیل برای داد و گفت: مطبوعات پیشگام است که آنها فشار برای همین تسهیلات برای ریاست جمهوری.

انتقاد جمهوریخواهان

قانونگذاران جمهوریخواه کنگره در هفته گذشته متهم سیمون از دور زدن قوه مقننه باشد.

روز شنبه, جنیفر Carnahan, صندلی حزب جمهوری خواه از مینه سوتا با انتشار بیانیه ای که خوانده شده در قسمت: "لیبرال ها در مینه سوتا و در سراسر کشور می دانم که آنها در حال رفتن به یک زمان سخت در روز انتخابات سال 2020 به طوری که آنها در حال تلاش برای دستکاری در انتخابات ما از طریق پرونده های حقوقی به جای قانون است."

قبل از تبدیل شدن به یک قاضی Grewing یک دموکرات که قبلا به عنوان رئیس ستاد سابق, St. Paul شهردار Chris Coleman. او منصوب شد و به روی نیمکت در 2015 سابق رژیم صهیونیستی. علامت گذاری بفرم دیتون دموکرات. Tostrud یک قانون مدرسه استاد کمکی و دادستان سابق در تمرین خصوصی منصوب شد به فدرال نیمکت با مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2018 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب