او قرار می گیرد در یک مسابقه مجازی. اما مسابقه خود را بیش از حد مجازی

دانیل Abt ممکن است یک راننده موفق در فرمول E مدار ماشین مسابقه سری به طور معمول با استفاده از اتومبیل های برقی

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

دانیل Abt ممکن است یک راننده موفق در فرمول E مدار ماشین مسابقه سری به طور معمول با استفاده از اتومبیل های برقی, اما او تا به حال نشده است بنابراین خوب است در نژادها مجازی که در حال جایگزین برای چیزی واقعی در طول coronavirus بیماری همه گیر. در چهار مسابقه, او تا به حال موفق به نمره نقطه.

اما در مسابقه 5 روز شنبه در یک مجازی برلین, او به نظر می رسید برای قرار دادن قطعات با هم مسابقه به مقام سوم. تنها یک مشکل وجود دارد.

Abt نبود در پشت چرخ.

بعد از مسابقه Abt رد صلاحیت شد برای "ورزشی آوریم." در بیانیه او متعلق به با استفاده از "کمک از خارج."

"من می خواهم برای معذرت خواهی به فرمول E, همه, طرفداران, تیم من و همکار من درایور داشتن به نام کمک از خارج در طول مسابقه در روز شنبه" Abt گفت. "من آن را به طور جدی به عنوان من باید."

مرد پشت های مجازی به نظر می رسد چرخ شده لورنز Hoerzing یک نرم افزار پرنیان. بلافاصله پس از اعلام در مورد Abt مجازات لیگ اعلام کرد که Hoerzing معلق شده بود از یک جداگانه رقابت است که او تا به حال شده است مسابقه در دوباره برای "ورزشی آوریم."

چند تا از Abt را همکار روروک مخصوص بچه ها صحبت کرده و با سوء ظن در مورد او شگفت انگیزی خوب عملکرد.

"واقعا خوشحال نیست اینجا دلیل بود که دانیل رانندگی اتومبیل خود را و او همه چیز را خراب کرد. واقعا مسخره" Stoffel Vandoorne گفت: در حرکت یا کشش ناگهانی بعد از مسابقه.

مانند دیگر مسابقات فرمول E را آغاز کرده است یک سری از نژادها مجازی شامل درایور آن است. قبل از آن از سر گرفته واقعی مسابقه نسکار همین منجر به ناخواسته بد نامی هنگامی که یک راننده Kyle Larson گرفتار شد با استفاده از یک نژادی لکه دار پخش. او اخراج از تیم خود را.

برنده گیر کردن تو بازی صفحه اصلی به نروژ

توماس Waerner از نروژ برنده iditarod سگ سورتمه نژاد مارس 18. دو ماه بعد او و او در 16 سگ ها هنوز در گیر در آلاسکا است.

Waerner شده است قادر به گرفتن یک پرواز برگشت به صفحه اصلی به دلیل لغو و coronavirus مربوط به محدودیت, Anchorage Daily News گزارش شده است.

"من مانند آلاسکا زیادی" Waerner به این روزنامه گفت. "این نوع از رویای من محل. اما من یک خانواده است."

در حال حاضر Waerner پیدا کرده است یک راه جدیدی را برای بازگشت به نروژ, او امیدوار است.

یک محموله هوایی شرکت ارسال یک DC-6 از 1950s از Fairbanks, آلاسکا, به یک درجه موزه در Sola, نروژ. و Waerner و خود را با سورتمه حمل کردن سگ خواهد بود گیر کردن تو بازی سوار است.

این هواپیما از دوران قبل از سفر هوایی و پرواز خواهد بود بیش از حد. آن را متوقف خواهد شد در یلونایف کانادا; Baffin جزیره و احتمالا ریکیاویک ایسلند قبل از ورود در نروژ گزارش داد Teknisk Ukeblad نروژی مجله مهندسی.

Spitball ممکن است زندگی می کنند در کریکت

نگرانی از گسترش coronavirus باعث کریکت مقامات به تصمیم گیری زمانی که این ورزش بازگشت spitballs ممنوع خواهد بود. تصمیم درو مطلوب بررسی با بسیاری از طرفداران و بازیکنان که این ایده از یک تف-پوشش داده شده توپ unappetizing نشان می دهد که در آن به سر رسیده و باید دائم.

کاسه تغییرات هر شش توپ کریکت و یک توپ نگه داشته است در این بازی برای یک زمان طولانی. بنابراین حتی زمانی که تحت پوشش در تف توپ در اطراف در میان چند بازیکن به سختی مناسب در سن COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. و یا هر زمان دیگر ،

اما spitball ممکن است مرده هنوز بالا کریکت اجرایی گفت.

"این تنها یک اقدام موقت و تا زمانی که ما امیدوارم کنترل بیش از COVID-19 در چند ماه یا یک سال زمان پس از آن من فکر می کنم همه چیز را به عنوان طبیعی به عنوان می توان آن را" آنیل Kumble سابق بازیکن ستاره در حال حاضر در کریکت بین المللی شورای اسلامی گفت: Star Sports.

بنابراین در موعد پرتاب خواهد شد ظاهرا یک بار دیگر اجازه داده می شود به گیج کردن ضربه توسط خیساندن کریکت توپ با کف اور. اوه.

بازی توپ! ... در ژاپن

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

علامت گذاری تقویم خود را چندین جدید ورزشی reopenings شده اند برنامه ریزی شده است.

ژاپن ملحق خواهد شد تایوان و کره جنوبی و راه اندازی مجدد آن لیگ بیس بال ژوئن 19, بدون تماشاگر. غرب هند کریکت تیم بازی خواهد کرد در انگلستان آغاز جولای 8 به عنوان آزمون مسابقات رزومه.

بازگشت لیونل مسی, لوکا مودریچ و تونی کروز در حال حاضر انتظار می رود ژوئن 11 به لالیگا بازگشت در اسپانیا. در فرانسه است که در 2019-20 فصل یک فصل جدید در لیگ برتر شروع خواهد شد Aug. 23 انتظار تایید از یوفا. و هیچ لیگ به نظر می رسد بیش از حد کوچک برای یک شات در آینده. آلمان که در حال حاضر خود را آغاز اول و ردیف دوم لیگ را مجددا راه اندازی ردیف سوم این آخر هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب