مینه سوتا فرماندار می پرسد قانونگذاران برای عدالت پس از فلوید

توسط استیو KARNOWSKIمینیاپولیس (AP) — مرگ جورج فلوید است که جرقه خواستار مینه سوتا مقننه برای حذف نژادی و بی ع

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

توسط استیو KARNOWSKI

مینیاپولیس (AP) — مرگ جورج فلوید است که جرقه خواستار مینه سوتا مقننه برای حذف نژادی و بی عدالتی از سیستم عدالت کیفری در دولت که در آن او درگذشت و به کمک محله های آسیب دیده در ناآرامی های پس.

اما مشخص نشده است که تا چه حد قانونگذاران خواهد شد زمانی که آنها reconvene در یک جلسه ویژه جمعه با توجه به اینکه جمهوریخواهان که کنترل مجلس سنا شده اند سرد به تغییرات عمده. رهبر اکثریت سنا پل Gazelka گفت: اولویت عوض خواهد شد تلاش برای خاتمه دادن به اورژانس قدرت اجرایی که وی معتقد به لیبریا تیم Walz مورد آزار قرار گرفته در حالی که پاسخ به هر دو coronavirus و گاهی خشونت آمیز تظاهرات که گسترش در سراسر جهان از مینیاپولیس.

که نیست نشسته و با قانونگذاران دموکرات که می خواهید تغییر دهید در حال حاضر در پاسخ به مرگ فلوید درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به دست به دستبند, سیاه, مرد گردن برای چند دقیقه حتی پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا.

"سیاه مردمی بیمار و خسته به معنای واقعی کلمه درد و رنج از مردم با گفتن آنها را به صبر کنید تا لحظه ای مناسب است گفت:" مجلس سنا معاون رهبر اقلیت جف هیدن یک آفریقایی آمریکایی است که به منطقه بود سایت روبرو می شوند.

قانونگذاران دموکرات و فرمانداران در چندین ایالت از جمله ایالت ویسکانسین نیوجرسی آریزونا و اورگان به امید مهار خشم بیش از فلوید مرگ به بازسازی اجرای قانون از جمله محدودیت های جدید در استفاده از زور. یک پیشنهاد در کلرادو نیاز ادارات به کامپایل غیرنظامی اطلاعات دموگرافيک در استفاده-از-نیروی موارد و اجازه می دهد تا شهروندان به پرونده های حقوقی علیه افسران پلیس برای سوء. در پنسیلوانیا در دوشنبه سیاه قانونگذاران دموکرات ها نمایش داده می شود سیاه و سفید زندگی می کند ماده بنر در حالی که خواستار حرکت در پیشنهاد به ممنوعیت chokeholds بهبود ردیابی از افسران که درگیر در سوء و گسترش دسترسی به پلیس و تصویری.

Walz به طور رسمی به نام مینه سوتا جلسه ویژه شنبه به عنوان او تمدید زمان صلح و وضعیت اضطراری که او اعلام کرد به عنوان coronavirus آغاز شده برای به دست آوردن جای پایی در دولت خود را. مینه سوتا قانون او را ملزم به تماس با قانونگذاران به کنگره زمانی که او به گسترش قدرت آن زمانی که نماینده مجلس است در جلسه نیست.

"این تماس به یک جلسه ویژه است که نه فقط از من" فرماندار گفت: در یک کنفرانس خبری. "این است که primal scream شما شنیده از مردم در خیابان ها خواستار عدالت است."

فرماندار ارائه چند پیشنهاد خاص خود را اما تایید و کار محلی مردم رنگ و بومی حزبی. این گروه در حال حاضر ارائه شده 22-نقطه تخته سنگ از ایده هایی که ایستاده شانس برنده شدن در مجلس تصویب و آنها را تحت فشار جمهوری خواهان مجلس سنا به گرفتن آنها را.

"جسورانه تحول عمل است چه عمومی, گریه, برای," Walz گفت. "اجازه دهید آنها را نشان می دهد که دموکراسی کار می کند."

در طول یک کنفرانس خبری دوشنبه هیدن گفت: طرح های پیشنهادی به احتمال زیاد برای پیشبرد عبارتند از اصلاح استفاده-از-نیروی استانداردهای اولویت تقدس زندگی تدوین این وظیفه به دخالت پلیس زمانی که آنها را ببینید یک افسر دیگر با استفاده از نیروی بیش از حد بلند کردن دولت را مبنی بر شهرها تحمیل شرایط اقامت برای افسران ممنوع "جنگجو" استفاده از نیروی آموزشی برای افسران و ممنوعیت chokeholds. مینیاپولیس در حال حاضر به تصویب رسید برخی از این تغییرات در توافق با دولت در امور حقوق بشر وزارت.

"مینه سوتا نیاز به رهبری این کشور در مسابقه آشتی" Gazelka گفت: در یک کنفرانس خبری جمعه. "این یک فرصت است که می آید در سراسر یک بار در یک نسل و چه می خواهیم و برای انجام با آن؟"

اما نزدیک او آمد به ارائه پیشنهادات شد و گفت که یک متوقف ساخت و ساز عمومی استقراض لایحه که انتظار می رود مورد بحث در جلسه ویژه باید شامل نوعی تسکین برای شهرستانها داخلی از مینیاپولیس و سنت پل آسیب دیده از جمله کسب و کارهای کوچک. او تنها در شرایط کلی در مورد عدالت کیفری و عدالت آموزشی مسائل و پیشنهاد کرد که تغییرات بزرگ ممکن است باید صبر کنید.

پیوند لایحه نیاز به یک سه پنجم اکثریت در هر دو مجلس و هیدن تهدید کرده است که خودداری از سنا رای دموکرات مگر اینکه قانونگذاران در توافق پرداختن به نژادی و بی عدالتی به خود برخی از اهرم.

"مینه سوتا و امریکا است برای دیدن آنچه که ما در گام اول خواهد بود" گفت دموکراتیک رهبر اقلیت سنا سوزان کنت از وودبری. "ما این فرصت را به مجموعه ای از نوار بالا و به عنوان مثال منجر شود نه به نوک پا راه رفتن در اطراف این مسئله نژادی و بی عدالتی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب