جری Brewer: طناب دار در بابا والاس گاراژ غرفه است لحظه ای تعیین کننده برای نسکار - Mon, 22 Jun 2020 PST

نفرت و نه میراث فرهنگی. خالص نفرت. چه چیز دیگری می تواند بی درنگ یک فرد یا چند نفر به جای یک طناب دار در گاراژ

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

نفرت و نه میراث فرهنگی. خالص نفرت. چه چیز دیگری می تواند بی درنگ یک فرد یا چند نفر به جای یک طناب دار در گاراژ غرفه بابا والاس که درآورده نسکار به سرانجام outlawing این مؤتلفه پرچم ؟ برای چنین نژادپرستانه وجود دارد تنها یک تهدید بزرگتر از یک پیشگام راننده با آرمان های تغییر: یک پیشگام راننده که موفق در تغییر است.

روز یکشنبه قبل از بد آب و هوا با تاخیر مسابقه در آلاباما Superspeedway طرفداران هنوز هم عصبانی در مورد پرچم ممنوعیت دست تکان داد خود را به کنفدراسیون آثار آنها به عنوان سوار مسیر مسابقه در لینکلن, Alabama. یک هواپیما هم پرواز بالاتر از این رویداد بکسل هر دو یک پرچم و یک بنر که به عنوان خوانده شده "پال خواستار قطع بودجه دولت نسکار." تظاهرات بودند اجتناب ناپذیر اما در آن طول می کشد یک اخلال ترکیبی از تعصب و عصبی به تلاش برای ارعاب والاس در این شیوه است. و هنگامی که شما در نظر بگیرید که والاس درایوهای No. 43 شورلت از Richard Petty موتورسواری این نیز حمله به این ورزش را بزرگترین افسانه زنده است.

فراموش نکنید که این پادشاه ، باید قرار داده بابا در جای خود.

مشکل این است که آن کار نمی کند. والاس نمی ترسم و در حال حاضر نسکار است در یک ماموریت برای "شناسایی فرد(ع) مسئول و از بین بردن آنها را از این ورزش است." با نظارت تصویری و دسترسی محدود به مناطق کلیدی به دلیل رمان coronavirus احتیاطی نباید آن را دشوار برای پیدا کردن تفاله.

"همانطور که ما به صراحت اعلام کرده اند وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در نسکار و این عمل تنها باعث تقویت عزم ما را از ورزش باز و استقبال برای همه" نسکار گفت: در بیانیه ای اعلام کرد این حادثه.

در این مورد شفافیت در مورد این حادثه صحبت می کند به خوبی از صداقت. برای دهه نسکار بوده است به دنبال تکامل در حال حرکت به دور از ادراک خود را به عنوان مورد علاقه جنوب redneck تفریح و سرگرمی و تلاش برای گسترش مخاطبان آن است. چند اگر هر یک آمریکایی, ورزش, لیگ رفته اند به نسکار طول به تعمیرات اساسی آن تصویر و ایجاد یک فرهنگ از تنوع و شمول است. ورزش باور نکردنی است نقاط قوت به خصوص وقتی که می آید به تکنولوژی و فن دسترسی است که نشان می دهد پتانسیل برای رشد است. اما هنوز به طور کامل اثبات آن درخواست تجدید نظر به گسترده تر و متنوع مخاطبان است.

در حال حاضر نسکار بزرگترین داستان در یک نازا ورزشی جهان – و آن را به عنوان زشت و برافروختن به عنوان آن می شود. شدید دسترسی محدود به infields در حال حاضر باعث می شود آن را به شدت محتمل است که کسی در این ورزش است که مجرم است. هر کسی که می خواهید به بحث در مورد شایسته سالاری و عدم نژاد پرستی در ورزش امروز ؟

هر کسی که می خواهید به استفاده از "میراث نه نفرت" بهانه ای برای مؤتلفه پرچم امروز ؟

این مهم ورزشی حاضر در میان تمام شد. در نظر گرفتن این شواهد چگونه نمادها و موسسات اغلب استفاده می شود به نگه داشتن مردم است. برای حداقل یک نفر در آلاباما روز یکشنبه پس از آن لازم است برای محکوم کردن درخواست برای وحدت و عدالت و برای دفاع از پرچم – نه پرچم, پرچم – که تهدید به لینچ والاس احساس حق تماس بگیرید. تاپیک وحشتناک سطح شکنندگی در این نوع از منطق پیچیده.

اصلا بحث من در مورد چند سیب بد یا. طناب دار ممکن است شدید اما زیرکانه راه وجود دارد گسترده است تمایل به dehumanize آفریقایی آمریکایی است که چالش و سرپیچی از هنجار.

نسکار به نام طناب دار حادثه یک "عمل شنیع." همچنین چیزی که بسیار ناراحت کننده: انتظار می رود. از آغاز وجود دارد کمی شک در ذهن من است که والاس خواهد بود بدرفتاری برای موضع خود را. او زندگی می کند موضوع و پیام وحدت در ماشین خود و رفت و پس از یک نماد که جنوبی ها برگزار کرده اند بر روی صورت کشید مدت زمان طولانی. نوعی از اقدامات تلافی جویانه بود.

نفرت و نه میراث فرهنگی. خالص نفرت.

نژادپرستان نمی تواند ایستاده ورزشی قدرتمند شکل است. همین دلیل است که مردم یک بار شکست را به بیل راسل حومه بوستون خانه ناخوانا نژادی القاب در کف و defecated در بستر خود. به همین دلیل یکی از LeBron James لس آنجلس خانه تخریب شد با یک نژادی لکه دار کردن سه سال پیش.

زمانی که نژادپرستان احساس خود را کاهش آنها انواع تند و زننده. آنها می خواهند برای نشان دادن قدرت و برتری است. اما این فقط باعث می شود آنها را در خشک شدن بیشتر است. بعد از مدتی همه که سمت چپ است ترسو.

"امروز نفرت عمل نژادپرستی و نفرت برگ من فوق العاده غمگین و خدمت به عنوان یک یادآوری دردناک از چقدر بیشتر ما باید به عنوان یک جامعه و چگونه مداوم ما باید در مبارزه با نژادپرستی" والاس نوشت: در یک پست توییتر یکشنبه.

او افزود: "همانطور که مادرم به من گفت امروز 'آنها تنها در تلاش برای ترساندن شما.' این نمی خواهد شکست من است. من نمی خواهد به در خواهد شد و نه من به پایین."

حال سؤال می شود که آیا همه نسکار خواهد بازی خود را با شدت. آن را تعجب آور نیست که این ورزش دارای یک مقدار زیادی از کار را به انجام. آن را نمی توان فارغ التحصیل به مترقی به سادگی با توافق با والاس و شلیک Kyle Larson برای استفاده از N-word. و نمی توان آن را حرکت گذشته این کابوس فقط با پیدا کردن نژادپرستانه احتمالا در صفوف آن و پرتاب او را به دریا.

هر تیم و هر فرد در ارتباط با نسکار است رفتن به نیاز به صحبت کردن و خوب صحبت کردن. پشتیبانی از والاس باید قاطع و محکومیت هر نژادپرستانه loiterers sullying فرهنگ خود باید قوی. این یک پیام است که باید ارسال شود در بالاترین سطح این ورزش که بدان معنی است که صاحبان مانند Rick Hendrick, راجر Penske و حتی Joe Gibbs باید برای تبدیل شدن به متقاعد کردن متحدان.

این دو متحد برای ایجاد یک صدای قوی تر و یا ورزش است که تنها به بهر کمک به آن ستاره جوان در یک زمان از ملی ناآرامی های نژادی.

طناب دار در والاس گاراژ غرفه باید به عنوان تلاش برای تهدید و ارعاب کل ورزش است. برای نسکار پاسخ خواهد بود لحظه ای تعیین کننده در آن طولانی و آهسته تغییر و تحول است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب